Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-22, 19:59

Tak myślałem, żeby tylko do tych 270 KM podnieść moc.



Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-22, 20:03

Ile kucy i momentu moze podnieść wydech i dolot?



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Rezor » 2016-09-22, 20:50

To zależy ale raczej nie oczekiwałbym fajerwerków i osiągów powyżej 30KM. Na pewno poprawi się "dół". Tak jak wspominałem: głowice. Możesz próbować szabrować używane GT40P z explorera i mieć dalej żeliwo (niezawodne i pancerne) albo kupić lekkie aluminiowe głowice ale to już wydatek ok 3k zł. Widziałem w UK ktoś produkuje tańsze i nawet widziałem kilka recenzji tych głowic ale sam nie jestem w stanie ich polecić


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-22, 21:02

Jakby poprwaić dół to już będzie efekt. Narazie spróbuję to zrobić. Kumpel sprowadza części ze stanów zaproponował mi żebym skorzystał z tej strony mają tam fajne wydechy:
http://www.flowmastermufflers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Rezor » 2016-09-22, 23:06

ja polecam lmr.com -> często promocje + rabat na kod ORDEREDIT 6%
oraz jegs.com - duży wybór i często konkurencyjne ceny
Jak coś też mogę polecić @tomasz78 z forum w kwestii sprowadzania części :)

EDIT: akurat jest promocja na wydechy flowmastera na lmr.com -10% z kodem FLOW10
https://lmr.com/products/Mustang-Flowma ... LOW10_9404" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-23, 08:29

Chyba jednak wybiorę Magnaflow ,coś takiego mi się podoba:)

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Rezor » 2016-09-23, 09:24

Na filmiku masz wydech bez katów z X-Pipe i w cobrze 4.6 OHC . Twój silnik to 5.0 OHV + H-Pipe + to filmik więc dźwięk może się różnić.
Swoją drogą wydech możesz spokojnie zbudować w PL. Kupujesz prefabrykowany "uniwersalny" X-Pipe, wywalasz tylne katy, kupujesz tlumiki magna i rury kwasówki 2,5". Większość firm naprawiających wydechy byłaby w stanie to ogarnąć za cenę niższą niż sam koszt transportu gotowego wydechu z USA. Jedynie kolektor warto by było zamówić gotowy ;)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Midnite Tom » 2016-09-23, 09:47

Jeśli się nie mylę to na fabrycznej naklejce w moim pisze 10W30 ale reszta to japońskie "krzaczki".
Jeżdżę na 5W30 i nic się nie dzieje, przecieki w normie - coś tam, się poci.
Owszem - jeśli wóz jeździł dotychczas na 10W40 lepiej nie zmieniać na syntetyk.

Sprzedawcy chyba w ogóle uznają 10W30 za wynalazek do kosiarek, też miałem dyskusję przy innym samochodzie.

Miłej jazdy nowym nabytkiem życzę.



Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-24, 10:46

Dzięki :) 10W/30 to nie wynalazek, W Stanach używają 15w/40 pół syntetyczne, 10W/30 pełne syntetyki, 10W/40 mineralne, 5w/40 półsyntetyczne , Oznaczenia 5W40,10W/40, 15W/40 to oznaczenia lepkości i temperatury a nie tego czy olej jest syntetyczny czy mineralny.



Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Midnite Tom » 2016-09-24, 12:38

Lazur pisze:Dzięki :) 10W/30 to nie wynalazek, W Stanach używają 15w/40 pół syntetyczne, 10W/30 pełne syntetyki, 10W/40 mineralne, 5w/40 półsyntetyczne , Oznaczenia 5W40,10W/40, 15W/40 to oznaczenia lepkości i temperatury a nie tego czy olej jest syntetyczny czy mineralny.
Wiem co oznaczają, ale u nas 5W30 to syntetyki, a 10W40 ti w większości półsyntetyki dlatego uogólniłem.

Jeszcze raz radochy z Mustanga życzę, tej jak najbardziej pozytywnej: lać paliwo i cieszyć się jazdą kolego.

Też polecę kolegę tomasz78 w kwestii sprowadzania części
Ostatnio zmieniony 2016-10-20, 20:39 przez Midnite Tom, łącznie zmieniany 1 raz.



Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych

Post autor: Lazur » 2016-09-25, 17:40

Rezor pisze:Jak Ci za słabo gra to pierwsza sprawa, że są tam 4 katalizatory i 2 tłumiki (2 katy i tłumik na stronę). Jak chcesz robić wydech to najlepiej najpierw wymienić kolektory na "equal length" i wywalić te 2 katalizatory przy H-pipe.
https://cfc7329ad537523a5de1-b21544d490 ... l_9637.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli dalej za słabo no to można pobawić się w wymianę tłumików.
Odnośnie tych kolektorów to znalazłem ceramiczne i chromy.Jakie wybrać?
http://www.cjponyparts.com/catalogsearc ... ual+length" onclick="window.open(this.href);return false;

Są jeszcze jakies dwa wymiary:

RPM 3000 3500 4000 4500 5000 Avg.
Stock Manifolds 186 221 219 222 209 209
MAC 1 1/2" Equal Length* 197 226 232 237 233 226
MAC 1 5/8" Equal Length** 192 217 235 231 230 221

Test odnośnie generowanej mocy względem momentu obrotowego zależne od długości układu



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”