Zbieżność i kąty pochylenia

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Zbieżność i kąty pochylenia

Post autor: chmielu » 2009-11-04, 12:19

Witam!
Ma może ktoś dane do zbieżności?Nigdzie ich nie mogę znaleźć a muszę ustawić wszystko od nowa bo drze mi gumy od środka.Z góry dziękuję :papa:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-11-04, 14:34

Dane dla 1998:

Obrazek

czyli:
kąt pochylenia koła
-0,6 stopnia nominalna wartość;
-1,35 stopnia wartość minimalna
+0,15 stopnia max wartość
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
+3,2 stopnia nominalna
+2,45 stopnia min
+3,95 stopnia max
Całkowita zbieżnośc (mm)
+3,0 mm nominalna (zbieżny)
0,0 mm minimalna
+6,0mm max (zbieżny)


Masz zamontowane C/C Plates? u mnie nikt nie potrafił tego ustawić, a jak już zobaczyli taką regulacje to rezygnowali:), ale w końcu się udało.



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-11-04, 17:13

Dzięki! C/C nie mam. Jutro jadę ustawiać. Pozdrawiam!


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-11-05, 08:44

witekz - masz może dane zbieżność i kąty pochylenia dla 3.8 z 1994r?


Obrazek

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-11-05, 10:16

Ustawienia dla 1994-04 wg moich informacji są wszystkie takie same. Jeżeli masz obniżonego Mustanga to można ustawiać inaczej, ale te dane są podane przez producenta.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-11-05, 11:10

Dzięki za pomoc, mam zamiar wymienić niedługo drążki z przodu to się przyda. :D
witekz pisze:Jeżeli masz obniżonego Mustanga
mam standardową wysokość i raczej nie zmienię - no chyba, że po Euro2012 ( wtedy to już nasz kraj jak długi i szeroki będzie cały w autostradach) :wstyd:


Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-03-20, 02:47

witekz pisze:Dane dla 1998:

[url=http://img267.imageshack.us/img267/796/sn95a.th.jpg]Obrazek[/URL]

czyli:
kąt pochylenia koła
-0,6 stopnia nominalna wartość;
-1,35 stopnia wartość minimalna
+0,15 stopnia max wartość
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
+3,2 stopnia nominalna
+2,45 stopnia min
+3,95 stopnia max
Całkowita zbieżnośc (mm)
+3,0 mm nominalna (zbieżny)
0,0 mm minimalna
+6,0mm max (zbieżny)


Masz zamontowane C/C Plates? u mnie nikt nie potrafił tego ustawić, a jak już zobaczyli taką regulacje to rezygnowali:), ale w końcu się udało.
czy ktos moze mi doradzic jak powinny wygladac parametry ustawienia zbieznosci w roczniku 2008? czy sa jakies zmiany?
prosze pilnie o pomoc :)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-03-20, 10:39

Escalar ustaw camber na - 1.2 - 1.3, toe na zbieżne 0.0, caster masz nie do ruszenia - chyba że będzie bardzo rozbieżny to pozostaje wiercenie w amorach tam się to tak reguluje.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

arturkomorowski
Forumowicz
Posty: 127
Rejestracja: 2015-02-10, 11:07
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: Zbieżność i kąty pochylenia

Post autor: arturkomorowski » 2016-04-18, 14:27

czy w mustangach można regulować kąt pochylenia kół z tyłu?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Zbieżność i kąty pochylenia

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-04-18, 15:16

można jeżeli założysz górne mocowanie regulowane , jest takie dostępne



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”