Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-03-30, 09:01

Supeer wyszło - i najważniejsze, że zrobiłeś wszystko sam :)
Normalnie pobudzasz mnie do działania, jak tylko zgromadzę budżet ruszam :)


Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-03-30, 10:28

Moje gratulacje, wygląda miodzio :padam: :padam:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-03-30, 10:36

Gratuluje bezproblemowego odpalenia po remoncie :ok:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-30, 11:05

RAFAŁ pisze:[url=http://images41.fotosik.pl/273/0918b4cc8b91b6b7med.jpg]Obrazek[/URL]

dzisiaj wyjechałem na przejażdżkę po 5 miesiącach

normalnie wymiata z tą nową skrzynią ,szatan no masakra niewiedziałem że to ma takiego kopa , w zakrętach to normalnie bokami :rotfl: :rotfl: :rotfl:
szok,ze tak szybko sie z tym uwinales :) :ok: bałem sie ze sie nie wyrobisz do Poznania, co pewnie by mialo miejsce gdybys to wszystko zlecil wyspecjalizowanemu serwisowi, ktory by go skrecal 2lata
gratulacje :padam: :ok:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-30, 12:44

Rafal tak mniej wiecej liczyles koszta - czy lepiej nie pytac ..



figaro96
Forumowicz
Posty: 205
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-03-30, 13:46

No to furka w poznaniu zadebiutuje!
musisz mnie przewieść jak takie wrażenie robi!
fajnie!



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-02, 07:01

doszło jeszcze trochę udoskonalania fabryki
założyłem siłowniki do maski zostały ściągnięte z usa chć można było dobrać coś na miejscu jakby ktoś chciał to mogę te zwymiariować , a mocowania pewnie by też dobrał
Obrazek



założyłem też aku żelowy 50 Ah prąd rozruchu 1000A trwałość 10lat - x
i bajeranckie klemy trochę jak mu... świecidełka
Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-02, 07:16

koszty hmmmm ?!

naprawa skrzyni 5000,- (jeżeli ktoś kupuje sam. z realnym przebiegiem i niecofanym
licznikiem powyżej 100 tyś km niech się nie łudzi że skrzynia
jest w pełni sprawna teraz mam porównanie bo mam skrzynię
w środku nową i jest całkiem inny samochod a przebieg ja miałem
ok 100tyś i skrzynia była przykatowana)
przód ramka pod chłodnicę,
siłowniki do maski , zestaw naprawczy do szpery ,
aluminiowe koła pasowe - 2000 '-

pompa wody ,balanser ,
komplet łańcucha rozrządu
poduszki pod silnik 3000,-

uszczelki komplet 1000 ,-

farby ,lakiery ,podkłady ,drobnica ok 2000,-

= 13000'-

i to jeszcze nie koniec :orany:
Ostatnio zmieniony 2010-04-02, 08:14 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 2 razy.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-04-02, 08:27

mozesz mi podac wymiary tych siłowników??
z całym poszanowaniem i wyrazami uznania dla twej pracy :padam: i to ze tez bardzo miłuje swój samochód , ale ja nie włozyłbym takiej kasy w dupowoza (nieobrazajcie sie za te słowa w stosunku co do mustanga , bo uwielbiam tez nim jezdzic i nie sprzedam go ) , składam teraz inne auto i koszty mnie wyniosa 20 tys a auto jest rozebrane i złozone prawie co do srubki , ale spoko kozdy ma swojego joba ja tez kilka lat temu bym dał sobie uciać reke za mustanga dopóki nie wsiadłem w..... :hyhy: troszke starsze auto



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-04-02, 08:32

założyłem też aku żelowy 50 Ah prąd rozruchu 1000A trwałość 10lat - x
i bajeranckie klemy trochę jak mu... świecidełka
[url=http://images46.fotosik.pl/278/8b1d1cff989d247amed.jpg]Obrazek[/URL]
pytanie po co Tobie taki prąd rozruchu we V8 ?? ten silnik to reka przekrecisz :D
klemy ładnie wygladaja na poczatku a ogólnie to scierwo które potem zaczyna śniedziec -wiem bo sprzedaje te klemy -ale to tak miedzy nami ;)
Ostatnio zmieniony 2010-04-02, 08:39 przez ziomalV8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-04-02, 08:58

mi też się podobają te siłowniki do maski, podaj wymiary i jaką mają ,,siłę podnoszenia" bo to ważne żeby wszystko gładko chodziło.

Rafał, Ty lepiej ustaw wygaszanie tego posta z kosztami - bo jak Dorota zobaczy i przeliczy na bluzeczki - to też będziesz potrzebował remontu :wstyd:


Obrazek

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-04-20, 08:58

Fajna furka, stary narobiłeś się ale było warto. Te siłowniki to dobry pomysł, jak możesz to daj namiary na sklep w którym kupowałeś, będę coś zamawiał to może skompletuje jakąś większą paczkę. Pozdrawiam! :papa:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Dan
Posty: 5
Rejestracja: 2010-04-11, 22:55
Kontakt:

Post autor: Dan » 2010-04-29, 23:54

Gratuluje, super wyszlo :) A ile byl samochod wart +/- przed remontem?



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-04-30, 08:30

[quote:eafa107998="Dan"]Gratuluje, super wyszlo :) A ile byl samochod wart +/- przed remontem?[/quote:eafa107998]
bezcenny :P


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-04-30, 18:43

ziomalV8 pisze: ja tez kilka lat temu bym dał sobie uciać reke za mustanga dopóki nie wsiadłem w..... :hyhy: troszke starsze auto
Mustang też są starsze :D :D

jeszcze starsze niż Twoja Riva :P
;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”