Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-03-24, 08:28

Widze prace idą pełną parą :D Silniczek śliczny :padam:


Mariusz :)

Obrazek

figaro96
Forumowicz
Posty: 205
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-03-24, 10:03

robi wrażenie!
boli tylko to że nie można przyspieszyć zakończenia prac bo nie ma wpływu człowiek na czas realizacji zamówienia na części!



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-03-24, 20:51

No ładnie to wygląda. Dużo jeszcze Ci zostało?


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-03-24, 21:08

No właśnie - kiedy +/- pierwsze galopy :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-03-24, 23:06

a tak spytam co za farby używasz?? zwykłej olejnej czy jakiejś żaroodpornej bo te w sprayach żaroodporne trochę oleju czy benzyny i ją zmywa


Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-25, 00:14

czerwona to jest dwu sładnikowa taka jak na zaciski hamulcowe firmy foliatec bardzo dobra czarna to poliuretan odporna na oleje a ala'chrom to w spreju tak dla kosmetyki bo za rok planuje te elmenty polerować ale je to mogę zdemontować bez wyciągania silnika

zdjecie jak już wjechał pod skorupę miałem jeszcze takie przed wjazdem w całym osprzętem ale nie wyszło
Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-26, 07:07

silnik już wjechał na swoje miejsce jakby był stąd :D


Obrazek


mam prośbę ile powinien wynośić kąt wyprzedzenia zapłonu ?
mam 2 książki i nie mogę znaleź
Ostatnio zmieniony 2010-03-26, 09:17 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-03-26, 16:05

RAFAŁ pisze:silnik już wjechał na swoje miejsce jakby był stąd :D


mam prośbę ile powinien wynośić kąt wyprzedzenia zapłonu ?
mam 2 książki i nie mogę znaleź
Jak masz Haynes Reapir manual to rozdzial 5.1 napisane jest 10-degrees BTDC with SPOUT disconnectedi i jest opisana cala procedura.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-27, 20:46

:rotfl: :rotfl: ----------GADA--------- prawie od pierwszego tyku :jump10: :jump10: :jump10:



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-27, 23:47

Obrazek

tak wygląda po złożeniu do kupy , i znowu cały ten blask nowego lakieru itp przyćmiła plątanina kabli węży po prostu w tej wersji SN95 niema tyle miejsca żeby osiągnąć coś w rodzaju otwierasz klape V8 i tyle :D

teraz tylko poskładać do kupy jak należy i przygotować się na zlot ale następne mody już poczekają do następnej zimy

jeszcze co pali od tyku tak jakby paliwo już czekało i tylko dotknąć wcześniej musiałem zakręcić ze 2 obroty



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-28, 14:52

RAFAŁ pisze:tak wygląda po złożeniu do kupy , i znowu cały ten blask nowego lakieru itp przyćmiła plątanina kabli węży
E tam. To jak zawsze kwestia dobrego pomysłu i spędzenia trochę czasu w kablach. Ja u siebie w V6 też powoli wszystko segreguje tak żeby dosłownie nie było nic widać.

Kup jakiś porządny nylonowy oplot do kabli i jazda. Upychaj kable z głową gdzie wlezie, ja część puściłem prawym i lewym błotnikiem ;) 2-3 dni solidnego siedzenia i będziesz w pełni usatysfakcjonowany efektem. Pozdrawiam i czekam na rezultaty :)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-28, 22:40

Delfinnn, masz jakieś fotki albo poradnik jak pochować te wszystkie kable może jakieś sprytne rozwiązania, tricki dzięki którym inni będą mieli łatwiej widzę że mamy ten sam silnik i chętnie pochował bym kable do absolutnego minimum. Potrafisz jakoś pomóc?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-28, 22:47

Jak zrobi się cieplej, i pochowam gruntownie pozostałe kable postaram się sklecić jakiś mały poradniczek ;) Pozdrawiam



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-29, 19:50

Obrazek

dzisiaj wyjechałem na przejażdżkę po 5 miesiącach

normalnie wymiata z tą nową skrzynią ,szatan no masakra niewiedziałem że to ma takiego kopa , w zakrętach to normalnie bokami :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-29, 19:55

Jest piękny pozazdrościć wytrwałości i zaplecza do robienia takiego remontu


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”