Remoncik MUSTANG SN95 5.0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
czerwona to jest dwu sładnikowa taka jak na zaciski hamulcowe firmy foliatec bardzo dobra czarna to poliuretan odporna na oleje a ala'chrom to w spreju tak dla kosmetyki bo za rok planuje te elmenty polerować ale je to mogę zdemontować bez wyciągania silnika
zdjecie jak już wjechał pod skorupę miałem jeszcze takie przed wjazdem w całym osprzętem ale nie wyszło
zdjecie jak już wjechał pod skorupę miałem jeszcze takie przed wjazdem w całym osprzętem ale nie wyszło
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
silnik już wjechał na swoje miejsce jakby był stąd
mam prośbę ile powinien wynośić kąt wyprzedzenia zapłonu ?
mam 2 książki i nie mogę znaleź
mam prośbę ile powinien wynośić kąt wyprzedzenia zapłonu ?
mam 2 książki i nie mogę znaleź
Ostatnio zmieniony 2010-03-26, 09:17 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 1 raz.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
tak wygląda po złożeniu do kupy , i znowu cały ten blask nowego lakieru itp przyćmiła plątanina kabli węży po prostu w tej wersji SN95 niema tyle miejsca żeby osiągnąć coś w rodzaju otwierasz klape V8 i tyle
teraz tylko poskładać do kupy jak należy i przygotować się na zlot ale następne mody już poczekają do następnej zimy
jeszcze co pali od tyku tak jakby paliwo już czekało i tylko dotknąć wcześniej musiałem zakręcić ze 2 obroty
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
E tam. To jak zawsze kwestia dobrego pomysłu i spędzenia trochę czasu w kablach. Ja u siebie w V6 też powoli wszystko segreguje tak żeby dosłownie nie było nic widać.RAFAŁ pisze:tak wygląda po złożeniu do kupy , i znowu cały ten blask nowego lakieru itp przyćmiła plątanina kabli węży
Kup jakiś porządny nylonowy oplot do kabli i jazda. Upychaj kable z głową gdzie wlezie, ja część puściłem prawym i lewym błotnikiem 2-3 dni solidnego siedzenia i będziesz w pełni usatysfakcjonowany efektem. Pozdrawiam i czekam na rezultaty
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Delfinnn, masz jakieś fotki albo poradnik jak pochować te wszystkie kable może jakieś sprytne rozwiązania, tricki dzięki którym inni będą mieli łatwiej widzę że mamy ten sam silnik i chętnie pochował bym kable do absolutnego minimum. Potrafisz jakoś pomóc?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2379
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY