VIN 5R07Axxxxxx
Nie jest to zwykła wersja z doczepionymi znaczkami tylko prawdziwy i oryginalny GT ze wszystkimi charakterystycznymi i unikatowymi cechami występującymi tylko w GT.
https://www.cjponyparts.com/tech-real-gt/a/137/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangdreams.com/Verify-196 ... ang-GT.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kcode.net/GT65-66.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo posiada wszystkie dostępne opcje wyposażenia dodatkowego.
Specyfikacja:
- nadwozie Hardtop coupe
- kolor Ivy Green metallic
- silnik V8-289-4V "A-code" Premium Fuel 225HP
- skrzynia Automat C4
- Pakiet GT (niższe i sztywniejsze zawieszenie, grubszy stabilizator, podwójny wydech z wylotami w tylnym pasie, panel wskaźników z 5 okrągłymi zegarami, tarczowe hamulce, boczne białe pasy na nadwoziu, lampy przeciwmgielne w atrapie, boczne emblematy GT, brak ornamentów tylnych błotników
- wspomaganie kierownicy
- klimatyzacja
- wnętrze Deluxe Pony (czarne)
- konsola środkowa
- lampy cofania
- radio AM
- Visibility group (2 speed wipers, remote exterior mirror, day/night rear view mirror, windshield washer)
- przyciemniane szyby Tinted windows
- wykładziny gumowe Pony
- przyciemniane szyby
- chromowane felgi Styled Wheels
- Vinyl Top
- UNIKATOWY RALLY-PAC
Mustang ten to 100% Matching Numbers, nie remontowany, nie składany z kilku, nie upiększany i doposażany. Wszystko jest w oryginale, każdy element jest fabryczny. Raz był malowany na początku lat '80.
Nie używany od 1992 roku! Odstawiony był jako w pełni sprawny. Przebieg 80tys.mil. Nie czyszczony, nie picowany do zdjęć. Całkowicie kompletny.
Od tego czasu Mustang stał nie był uruchamiany, silnik obracał się swobodnie.
Blacharka do remontu, głownie podłogi, poszycie tylnego lewego błotnika, panel pod akumulatorem.
Całe podłużnice, progi i struktura nośna, miejsca mocowania zawieszenia zdrowe. Wszystkie elementy proste, auto bezwypadkowe.
Zarówno dach bez rdzy jak i sam Vinyl Top w bardzo dobrym stanie.
Do wymiany maska.
Wnętrze na pewno wymaga wykładziny i pokryć siedzeń. Ładnie zachowana deska rozdzielcza, podsufitka.
Oryginalne wersje GT pojawiają się na rynku bardzo rzadko, szczególnie z tak bogatym wyposażeniem. Koszt remontu jest podobny jak w przypadku występujących na rynku standardowych, nie oryginalnych, picowanych egzemplarzy a późniejsza wartość modelu GT jest zdecydowanie wyższa.
Mustang jest w Polsce, po odprawie celnej z kompletem dokumentów.
!!! Po 26 latach Mustang ożył !!!
Silnik odpalił bez problemu i pracuje bardzo ładnie i równo, zero dymienia. Silnik sobie chwilę popracował, rozgrzał się normalnie, układ chłodzenia działa dobrze.
Wspomaganie kierownicy działa, światła i elektryka działają.
Nowy olej do skrzyni i Mustang znowu jeździ, skrzynia ładnie i miekko rusza i przełącza biegi.
SPRZEDANY
tel. 503690214
email: mustang66@interia.pl





--





--

--










