Witam,
Ford Mustang z 69go - powrót do przeszłości.
Auto z Californii zachowane w bardzo dobrym, kompletnym stanie. Pod maską umiejscowiony jest wzmocniony silnik 302CID V8 z automatyczną skrzynią biegów.
Auto przeszło proces renowacyjny w US66 Garage z Gniezna, zakończony zimą 2019 r.
Mustang w kolorze Maroon opuścił fabrykę w 1969 r.
Po 50 latach doczekał się powłoki w kolorze Ruby Red z palety Mustanga, zabezpieczoną ceramiką.
Wszystkie elementy chromowane zostały pomalowane w czarną satynę.
Kilka znaczków, jak i kierownica, pokryły sie brązowym złotem, idealnie dopełniając wygląd.
Duck tail, lakier, czarne pasy boczne z czarną maską dodają mu niebagatelnego charakteru, a dźwięk dopełnia reszty.
Mustang w procesie renowacji poddany został kilku modyfikacjom:
– silnik i skrzynia: złożone na częsiach performance przez VPS Motor,
– zawieszenie: Ride Tech streetGRIP,
– wspomaganie: układ wspomagania Borgeson,
– wydech: Magna Flow,
– wnętrze: oryginalna ławka z podłokiettnikiem, obszyta na nowo wraz z podsufitką, boczki drzwi w oryginale,
– deska rozdzielcza, zegary, instalacja elektryczna została odnowiona, nie było tu drogi na skróty,
– podwozie zostało zabezpieczone antykorozyjnie,
– koła: Felgi American Racing, opona w rozmiarze: 225/15 R16.
Auto zostało zbudowane od podstaw z pomyślunkiem i zachowaniem sztuki rzemieślniczej.
Projekt miał na celu odbudować auto, zachowując oryginalność epoki, jednocześnie ulepszając niektóre podzespoły, tak by było bezpieczniej i „wygodniej” i podkreślając jego charakter.
Surowość V8, dźwięk, wibracje, moc, zapach, wszystko to czym amerykańska motoryzacja tamtych lat się charakteryzowała zostało zamknięte w tej kapsule czasu.
Nie sposób przejść obojętnie!
Kolor Ruby Red jakim został pokryty w słońcu wygląda obłędnie.
Czarna satyna, duck-tail, czarne pasy dodają autu niebagatelnego charakteru, i zachęcają by podejść bliżej, wejść do środka, sprawdzić co pod maską… odpalić. Dźwięk jest obłędny.
302 CID z automatyczna skrzynią biegów pracuje idealnie, ładnie się zbiera i fajnie ciągnie.
Dodatkowymi atutami auta są:
- zawieszenie RideTech’a streetGrip. Progresywne sprężyny, regulowane amortyzatory i kompozytowe piora sprawiają, że auto prowadzi się wyczuwalnie i pokonuje nierówności komfortowo.
- Przednie hamulce tarczowe,
- wspomaganie ukł. kierowniczego i hamulców podnoszą komfort i bezpieczeństwo.
Auto pochodzi z mojej prywatnej kolekcji, zarejestrowane, ubezpieczone, gotowe by dawać frajdę.
Zapraszam do kontaktu.
cena: 242.000 PLN
Pozwolę sobie zostawic link:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... FuNq8.html
1969 Mustang, 302 CID - zadziorne coupe
Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Przejdź do
- Klub
- ↳ Regulamin forum
- ↳ Aktualności
- ↳ Klub MKP / Stowarzyszenie / Sprawy Organizacyjne
- ↳ KARTY KLUBOWE
- ↳ Stajnie Mustangów
- ↳ Zostań klubowiczem MKP ! Oficjalne informacje
- Zloty
- ↳ Zloty i spoty
- ↳ 2008
- ↳ 2009
- ↳ 2010
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2011
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2012
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2013
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Uniejów
- ↳ 2014
- ↳ VI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2015
- ↳ VII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2016
- ↳ VIII Ogólnopolski Zlot Mustangów 2016
- ↳ 2017
- ↳ Kalendarz zlotów , imprez i wydarzeń 2017
- ↳ IX Ogólnopolski Zlot Mustangów 22.04.2017
- ↳ 2018
- ↳ Kalendarz zlotów , spotów , imprez i wydarzeń . 2018
- ↳ *--- X OZM w Warszawie ---*
- ↳ X OZM - 2018 -RELACJA foto, video
- ↳ X OZM w Warszawie - POGADUCHY
- ↳ X OZM w Warszawie - Wystawa PKiN
- ↳ X OZM w Warszawie - NOCLEG
- ↳ X OZM w Warszawie - GADŻETY
- ↳ 2019
- ↳ Kozaczok Trip - Petersburg/Moskwa lipiec 2019
- ↳ XI Ogólno Polski Zlot mustangów 12-14 kwietnia
- ↳ 2020
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2023
- ↳ XV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2024
- ↳ XVI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Film MR2012
- ↳ MUSTANG RACE
- ↳ Mustang Race 2015
- ↳ MUSTANG RACE 2014
- ↳ Mustang Race 2014
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2017
- ↳ Mustang Race 2018
- ↳ Mustang Race 2019
- ↳ Mustang Race 2020
- ↳ Mustang Race 2021
- ↳ MUSTKA
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ ClassicMustangRally
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- Mustang
- ↳ Spis treści
- ↳ Jak to zrobić - Gotowe poradniki
- ↳ Car audio
- ↳ Felgi i Opony
- ↳ Garaż
- ↳ Porady techniczne
- ↳ ForScan
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ 1. silnik
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. Klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8. przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22. instrukcje i poradniki
- ↳ 23. VIN - rozkodowanie
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ 1 silnik
- ↳ 2 układ chłodzenia
- ↳ 3 klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4 układ paliwowy
- ↳ 5 układ wydechowy
- ↳ 6 układ zapłonowy
- ↳ 7 sprzęgło
- ↳ 8 przeniesienie napędu
- ↳ 9 składany dach
- ↳ 10 układ hamowania
- ↳ 11 układ elektryczny
- ↳ 12 zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13 nadwozie
- ↳ 14 wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22 instrukcje i poradniki
- ↳ 23 VIN - rozkodowanie
- ↳ 1. silnik
- ↳ 5.0 V8 2011 -
- ↳ 3.7 V6 2011 -
- ↳ 4.0 V6 2005 - 2010
- ↳ 4,6 V8 2005 - 2010
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy , przepustnica
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8.przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15. audio
- ↳ 16. tematy prawne
- ↳ 17. koła i ogumienie
- ↳ 18. sklepy, warsztaty, fachowcy - dotyczy V generacji
- ↳ 19. kupowanie samochodu
- ↳ 20. przeróbki i tuning
- ↳ 21. instrukcje i poradniki
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Alternatywne źródła energii
- ↳ FoMoCo
- ↳ Sklepy, warsztaty, UBEZPIECZENIA
- ↳ UBEZPIECZENIA AC / OC / NNW
- ↳ Tor
- ↳ Mustang Race Car
- International Talk
- ↳ International Talk
- Galeria
- ↳ Galeria
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ V Generacja (2005-2010; 2011-2014)
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Inne
- ↳ Zdjęcie miesiąca
- Wszystko poza Mustangiem
- Partnerzy FORUM
- ↳ Sprzedaż
- ↳ IMPORT POJAZDÓW Z USA As-Profi
- ↳ Mustang-Shop.pl
- ↳ Amerykany-Sklep
- ↳ MUSTANGPERFORMANCE.EU
- ↳ US.Autoimport
- ↳ Oficjalna Sprzedaż Mustangów w Polsce
- ↳ STOREOPOLE
- ↳ Usługi
- ↳ HD-Customs
- ↳ CarForceOne
- ↳ AmCarChips
- ↳ StrefaBlysku autodetailing
- ↳ Projekty Firm
- ↳ Gadżety Klubowe
- Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Gadżety kolekcjonerskie
- ↳ SAMOCHODY
- ↳ Części , wyposażenie i cała reszta.
- ↳ Kupię