Mustang VI GT 5.0 EU Kolektor ssący przepustnica dolot dyfer
Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane
-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.
------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW
Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.
NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
- amcross
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
- Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Mica Shadow Black
Mustang VI GT 5.0 EU Kolektor ssący przepustnica dolot dyfer
Witam,
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
1. Kolektor ssący - 700 zł
2. Przepustnica - 500 zł
3. Tylny dyfer (środek) LSD - cena 1500 zł
+ koszty przesyłki, wysyłam również za pobraniem.
Cena za zestaw (1+2) -10% czyli 1100 zł i moje koszty przesyłki.
Cena za cały zestaw (1+2+3) -15% czyli 2300 zł i moje koszty przesyłki.
Zdjęć nie załączam bo każdy wie o co chodzi.
W razie potrzeby mogę puścić na maila.
pozdrawiam
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
1. Kolektor ssący - 700 zł
2. Przepustnica - 500 zł
3. Tylny dyfer (środek) LSD - cena 1500 zł
+ koszty przesyłki, wysyłam również za pobraniem.
Cena za zestaw (1+2) -10% czyli 1100 zł i moje koszty przesyłki.
Cena za cały zestaw (1+2+3) -15% czyli 2300 zł i moje koszty przesyłki.
Zdjęć nie załączam bo każdy wie o co chodzi.
W razie potrzeby mogę puścić na maila.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2019-07-30, 10:15 przez amcross, łącznie zmieniany 6 razy.
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1160
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Mustang VI GT 5.0 EU Kolektor ssący przepustnica dolot d
czesc
podepne sie pod temat
co dala wymiana tych gratow ??
kupilem 2015 GT i tez bym chial cos powymieniac
i prosze podaj na co wymieniles moze na graty z GT350 ??
podepne sie pod temat
co dala wymiana tych gratow ??
kupilem 2015 GT i tez bym chial cos powymieniac
i prosze podaj na co wymieniles moze na graty z GT350 ??
- amcross
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
- Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Mica Shadow Black
Re: Mustang VI GT 5.0 EU Kolektor ssący przepustnica dolot dyfer
Witam,
Tak jak pisałem na wstępie....
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
Fabryczny oryginalny - wyjęty z auta i zamieniony tuningowym.
Tak jak pisałem na wstępie....
Do sprzedania następujące graty wyjęte z mojego konika.
Mustang 2017 r. GT, 5.0, AT, PP2, kupiony w polskiej sieci sprzedaży,
przebieg niecałe 9500 km.
Wyjęte w/z z tuningiem auta w HD-Customs.
Dyfer zmieniony na wavertac.
Fabryczny oryginalny - wyjęty z auta i zamieniony tuningowym.