przejrzałem posty,RAFAŁ pisze:a do tej limonki nie jestem pewien ale chyba poszukiwała jakiś czas temu części , może miała przygodę w polsce
- jakieś problemy z kontrolkami zarejestrowałem,
- niedomykanie się szyby,
- no i wymienione sprzęgło
Czyli generalnie nic tragicznego, tyle że to wszystko dość dawno było.
Adrian jak nie znajdę w rozsądnym czasie i cenie V w której się zakocham pewnie wrócę do szukania IV, zależy mi żeby auto było już na miejscu bo biorę na kredyt a żeby ściągnąć na kredyt trzeba się nagimnastykować
 poza tym 194 konie okazały się dla mnie niebezpieczne a ty chcesz mnie na 350-400 wsadzić...
 poza tym 194 konie okazały się dla mnie niebezpieczne a ty chcesz mnie na 350-400 wsadzić...   
 U Poleja będę pewnie jakoś pod koniec miesiąca bo musze 3miasto odwiedzić,
 
			
 to zawsze będziesz mógł zrobić małe modyfikacje i pod fabryczne GT IV się zbliżyć.  Jeśli chodzi o poważniejsze modyfikacje mocy jak instalacja kompresora, a co za tym idzie modyfikacja hamulców i zwieszenia to moim zdaniem lepiej to zrobić w GT. Stosunek moc/wkład/przyjemność dużo korzystniejszy.
 to zawsze będziesz mógł zrobić małe modyfikacje i pod fabryczne GT IV się zbliżyć.  Jeśli chodzi o poważniejsze modyfikacje mocy jak instalacja kompresora, a co za tym idzie modyfikacja hamulców i zwieszenia to moim zdaniem lepiej to zrobić w GT. Stosunek moc/wkład/przyjemność dużo korzystniejszy.


 
  






 
 




