Podniesienie zawieszenia

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Podniesienie zawieszenia

Post autor: Rafik77 » 2013-12-07, 15:06

Witam.
Mam pytanie, czy ktoś z was podnosił może mustanga - znaczy zawieszenie:)?

Ten, który kupiłem jest bardzo niski, i ciągle zahaczam o wszystko, problem z wjazdem do garażu, problem z małymi spadkami na jezdni i śpiącymi policjantami.

Przedwczoraj 2 zakłady wulkanizacyjne odesłały mnie z kwitkiem jak chciałem sprawdzić wyważenie kół, bo nie byłem w stanie wjechać na podnośnik, a żaden ręczny nie podszedł pod auto.

Sugerowano mi opcję rozciągania sprężyn na gorąco, wymiany sprężyn na wyższe oraz wymiany całego zawieszenia na seryjne GT.

Jakie jest wasze doświadczenie w tej materii oraz czy seryjne zawieszenie GT daje radę na śpiących policjantach i innych pierdołach?

Oczywiście auto jest do "mania" a nie do ścigania:)

Rafik



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Macc » 2013-12-07, 15:49

Wymień na stokowe.



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Madasek » 2013-12-07, 15:58

omg co za gupki :P w tych serwisach albo jakies serwisy ze sprzetem z lat 50...ale pomysł rozciągania na goraco to jeszcze chyba z okresu I wojny swiatowej :o a czy cosik bije, ze chciałeś sprawdzić?

a sprężyny teoretycznie powinienieś mieć ford racing niebieskie 1,5 cala obniżone a także amortyzatory z zestawu. nie jestem pewny czy jak załozysz fabryczne sprężyny nie trzeba bedzie amorków tez zmienić ale wtedy bedziesz musiał dopasowac opony/balony bo bedzie lipnie wygladać. Najlepsze rozwiązanei to takjak ma Redhornet bedziesz mógł ustawic jak chcesz.



Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Rafik77 » 2013-12-07, 16:33

A jakie normalnie na18" felgi laczki powinny byc założone?
I ewentualnie jakie włożyć po "lifcie";)?


Aktualizacja:
Wymieniam zawieszenie na stokowe GT.
Swoje niebieskie będe miał do opchnięcia;)

Ps. Może wiecie gdzie kupić białe kierunkowskazy przednie?



Yawox
Forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2013-09-24, 10:52
Model: S 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: Jedyny słuszny - CZARNY

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Yawox » 2013-12-07, 23:21

Ile chcesz za ten zawias??



Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Rafik77 » 2013-12-16, 21:58

Jest wyżej, jest lepiej:) nie zahaczam o każdy spowalniacz:)



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: empi1955 » 2013-12-16, 22:52

Czyli wróciłeś do stockowego! A jak z amortyzatorami? Też zmieniałeś?
Co do kierunkowskazów. O takie Ci chodzi ? - http://www.ebay.com/itm/05-09-FORD-MUST ... 39&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Podniesienie zawieszenia

Post autor: Rafik77 » 2013-12-16, 23:01

Tak, teraz mam stockowe. Kompletne załatwili mi Panowie z "baneru na dole strony"- dzięki.
Wymienione sprężyny i amory.

Jak ktoś chętny, kompletne "niebieskie" do opchnięcia jak Ktoś chętny;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”