Bullitt 2008 - Hamownia

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

ODPOWIEDZ
Tawod
Stowarzyszenie MKP
Posty: 277
Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Shadow Black
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Bullitt 2008 - Hamownia

Post autor: Tawod » 2022-09-23, 14:24

Za każdym jak do niego wsiadam odnoszę wrażenie, że w normalnej codziennej jeździe nie jest nic słabszy od 2019 https://forum.mustangklub.pl/viewtopic.php?f=27&t=19774
więc nim też pojechałem na hamownię.
Wykres momentu obrotowego wszystko wyjaśnia.
Bullitt 2008 - fabryczny stożek zmieniony na K&N
Przebieg 95 tys km
Paliwo 95 - za kilka dni zrobię pomiar na jakimś 98 lub Vpower na tym samym programie, a następnie załaduję coś tunerem SCT X4 i zmierzę jeszcze raz.
Bullitt 2008 Moc 95.jpg


Obrazek

slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Bullitt 2008 - Hamownia

Post autor: slavol » 2022-09-24, 22:32

Moment jak marzenie każdego tunera i właściciela :)



Tawod
Stowarzyszenie MKP
Posty: 277
Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Shadow Black
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Bullitt 2008 - Hamownia

Post autor: Tawod » 2022-10-25, 09:05

Teraz wydruk z pomiaru na paliwie 98.
Zrobiliśmy kilka prób na seryjnym ustawieniu sterownika oraz po zmianie na 93 oct tunerem SCT x4 gdzie uzyskaliśmy wynik 321 KM i 443 NM.
Jak widać w przypadku tego modelu zmiana paliwa z 95 na 98 i proste przestawienie sterownika silnika z 91 na 93 octany nie zmienia znacząco wykresów.
Dodam tylko, że zamiast fabrycznego stożka jest KN i seryjne tłumiki są wymienione na przelotowe. Jak dojdą jakieś inne mody to zrobię kolejne testy.
Bullitt 2008 Moc 98.jpg


Obrazek

samakra
Forumowicz
Posty: 238
Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
Model: Mustang GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Bullitt 2008 - Hamownia

Post autor: samakra » 2022-10-25, 10:37

Dzięki że dzielisz się pomiarami i wnioskami. Dawaj tego więcej :padam:

W 4.6 zawsze podobało mi się sposób oddawania mocy. Na początku, niby nic, jedzie normalnie ale jak wyjdzie na obroty, powyżej 4500 zaczyna się szaleństwo. Co ciekawe na wykresie z Builltta a 2008 nie widać dużego skoku przy obrotach ale na wykresie rocznika 2019 ten skoj jest bardziej zauważalny. Moje pytanie jest, czy wykres pokrywa się z realnymi wrażeniami? Czy w 2019 (nie miałem okazji jeszcze jechać) skok mocy jest jeszcze większy niż w starszych V8?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”