Za każdym jak do niego wsiadam odnoszę wrażenie, że w normalnej codziennej jeździe nie jest nic słabszy od 2019 https://forum.mustangklub.pl/viewtopic.php?f=27&t=19774
więc nim też pojechałem na hamownię.
Wykres momentu obrotowego wszystko wyjaśnia.
Bullitt 2008 - fabryczny stożek zmieniony na K&N
Przebieg 95 tys km
Paliwo 95 - za kilka dni zrobię pomiar na jakimś 98 lub Vpower na tym samym programie, a następnie załaduję coś tunerem SCT X4 i zmierzę jeszcze raz.
Bullitt 2008 - Hamownia
Moderator: Hans
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 277
- Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Shadow Black
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Bullitt 2008 - Hamownia
Teraz wydruk z pomiaru na paliwie 98.
Zrobiliśmy kilka prób na seryjnym ustawieniu sterownika oraz po zmianie na 93 oct tunerem SCT x4 gdzie uzyskaliśmy wynik 321 KM i 443 NM.
Jak widać w przypadku tego modelu zmiana paliwa z 95 na 98 i proste przestawienie sterownika silnika z 91 na 93 octany nie zmienia znacząco wykresów.
Dodam tylko, że zamiast fabrycznego stożka jest KN i seryjne tłumiki są wymienione na przelotowe. Jak dojdą jakieś inne mody to zrobię kolejne testy.
Zrobiliśmy kilka prób na seryjnym ustawieniu sterownika oraz po zmianie na 93 oct tunerem SCT x4 gdzie uzyskaliśmy wynik 321 KM i 443 NM.
Jak widać w przypadku tego modelu zmiana paliwa z 95 na 98 i proste przestawienie sterownika silnika z 91 na 93 octany nie zmienia znacząco wykresów.
Dodam tylko, że zamiast fabrycznego stożka jest KN i seryjne tłumiki są wymienione na przelotowe. Jak dojdą jakieś inne mody to zrobię kolejne testy.
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Bullitt 2008 - Hamownia
Dzięki że dzielisz się pomiarami i wnioskami. Dawaj tego więcej
W 4.6 zawsze podobało mi się sposób oddawania mocy. Na początku, niby nic, jedzie normalnie ale jak wyjdzie na obroty, powyżej 4500 zaczyna się szaleństwo. Co ciekawe na wykresie z Builltta a 2008 nie widać dużego skoku przy obrotach ale na wykresie rocznika 2019 ten skoj jest bardziej zauważalny. Moje pytanie jest, czy wykres pokrywa się z realnymi wrażeniami? Czy w 2019 (nie miałem okazji jeszcze jechać) skok mocy jest jeszcze większy niż w starszych V8?
W 4.6 zawsze podobało mi się sposób oddawania mocy. Na początku, niby nic, jedzie normalnie ale jak wyjdzie na obroty, powyżej 4500 zaczyna się szaleństwo. Co ciekawe na wykresie z Builltta a 2008 nie widać dużego skoku przy obrotach ale na wykresie rocznika 2019 ten skoj jest bardziej zauważalny. Moje pytanie jest, czy wykres pokrywa się z realnymi wrażeniami? Czy w 2019 (nie miałem okazji jeszcze jechać) skok mocy jest jeszcze większy niż w starszych V8?