mustang na ON :P

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

mustang na ON :P

Post autor: Pawellos » 2010-04-07, 15:05




Awatar użytkownika
Kuman
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2009-05-07, 16:32
Model: Escort '92 1.8D
Kolor: Niebieski- Tasman
Kontakt:

Post autor: Kuman » 2010-04-07, 19:38

Dziś w Tvn Turbo mówili że to ma mieć 5.0l pojemniści i 305KM



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2010-04-07, 20:23

Tak to prawda .
A kiedy hybryda ?
Widać koniki w Łodzi



tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-04-07, 20:45

Ciekawe, czy będzie na niego popyt :D Ale zbierać się będzie pięknie...



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-07, 21:53

ja uwazam ze silnik diesla w mustangu jest duzo wieksza profanacja niz lpg- przy zalozeniu lpg silnik nadal jest benzynowy,nie zmienia mu sie charakterystyka i dzwiek,wiadomo ze nowoczesne diesle nie klekocza i sa mocne,ale tylko do 100tys.km, potem juz slychac ze to diesel.. jak dla mnie temat nie do przełkniecia :kwasny:

i nie uwazam ze zwiekszy sie zainteresowanie w Europie mustangiem ze wzgledu na silnik diesla, europejczykow tez stac na benzyne czego dowodem jest mnostwo bmw,audi i mercow z duzymi silnikami benzynowymi,a juz sportowego auta nikt nie kupuje w dieslu..
lepiej juz jakby wprowadzili V8 hemi jak np w 300C w ktorym po miescie do 2tys.rpm pracowalyby 4 cylindry, super rozwiazanie zwlaszcza w automacie ktorym po miescie mozna jezdzic bez dodawania gazu :)
Ostatnio zmieniony 2010-04-07, 22:03 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Kuman
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2009-05-07, 16:32
Model: Escort '92 1.8D
Kolor: Niebieski- Tasman
Kontakt:

Post autor: Kuman » 2010-04-07, 22:03

Znam kilka przypadków że lpg wspomogło zajechanie motoru ale fakt że Mustang w Dieslu to trochę dziwny pomysł ale ogólnie może się przyjąć na starym kontynencie. Jeżdżę samochodem z silnikiem Diesla ale jakoś Mustang i klekocik nie widzi mi się. Poza tym jak kogoś stać na Mustanga to powinno go też być stać zalać Pb do niego bo Mustang od zawsze kojarzył się z paliwożernymi silnikami benzynowymi.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-07, 22:13

Kuman pisze:Znam kilka przypadków że lpg wspomogło zajechanie motoru.
tez takie przypadki znam, np moj firebird padl od lpg,ale tylko przez to ze instalacja byla do d..y,a poprzedni wlasciciel przykrecil ja tak ze auto dostawala za uboga mieszanke i to glownie bylo przyczyna-przy bdb instalacji lpg nie niszczy silnika, ale i tak jest za duzo minusow i tylko pozorna oszczednosc.. bynajmniej diesle sie czesciej psuja niz silniki benzynowe i ludzie ktorzy to wiedza nie kupia nigdy diesla, coraz wiecej ludzi kupuje auta na benzyne, no ale jednak wiekszosc spolecznstwa dalej uwaza diesle za bardziej oszczedne dla kieszeni..
tak czy inaczej jakbym b.chcial miec "oszczednego" mustanga to wolalbym zalozyc sekwencje niz kupowac takiego z silnikiem diesla..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-07, 22:20

Kuman pisze:Mustang od zawsze kojarzył się z paliwożernymi silnikami benzynowymi.
zalezy jak sie jezdzi, jesli sluzy do zabawy i driftowania to rzeczywiscie sporo pali, ale jesli chce sie np jechac nad morze na wakacje to potrafi zejsc do 8l/100km,a moze nawet nizej,chociaz mi sie nigdy nie udalo, najmniej w trasie mi spalil obecny GT, bo przy sredniooszczednej jezdzie 8,8l/100km(na kompie 8,2l), ale kilka razy wcisnalem na maksa i nawet gume spalilem,wiec uwazam ze na trasie 200km to jest dobry wynik..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-04-07, 22:50

Ten pomysł z HEMI byłby dobry, ale Ford powinien opracować własną technologię przypominającą Chryslera, inaczej by to nie przeszło.
Wracając do tematu, nie powiedziałem, że mi się okropnie podoba to rozwiązanie. Ci, którzy nie są pasjonatami kupiliby diesla dla teoretycznych oszczędności, a dla niektórych liczy się tylko wygląd itd. itp. Wiem, że jestem zbyt młody, żeby coś mówić konkretnego o przyszłości, ale raczej nie kupiłbym diesla i przeróbki na LPG.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-07, 23:27

Ford także miał od 2010 mieć odcinaną połowe garów podobno, ale cośtam się rozbiło o patenty czy coś.
To niepotwierdzone info, czytałem kiedyś dano w jakimś US serwisie, ale już nie pamiętam o co chodziło dokładnie.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-04-08, 07:36

a mnie ten pomysł spodobałby się pod jednym warunkiem zamiast Mustang powinien nazywać się Tarpan lub bardziej swojsko Łysek :rotfl:
A na poważnie to Henry Ford wpadł na pomysł benzynowego V8 ( ford T ) i niech tak zostanie :P poza tym jak można zwiększyć zainteresowanie czymś czego oficjalnie nie ma :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-04-08, 07:45

alfatech pisze:....
A na poważnie to Henry Ford wpadł na pomysł benzynowego V8 ( ford T )... :rotfl:
:przestraszony: ???????????????? :wstyd:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-08, 08:15

polscy dziennikarze to pełna fachowość :rotfl:
jak wrtykule są spekulacje, co by trzeba zrobić żeby sprzedawać mustanga w europie, to w materiale który Max wrzucił mówią: "nowy mustang będzie miał silnik diesla..."
wiadomo, że w końcu będą musieli zmienić silnik w Mustangu ale nie wiem czy na diesla :D ropa się w końcu skończy :rotfl:


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-04-08, 14:20

6t07t pisze:
alfatech pisze:....
A na poważnie to Henry Ford wpadł na pomysł benzynowego V8 ( ford T )... :rotfl:
:przestraszony: ???????????????? :wstyd:
yyy a może model A :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-04-08, 14:50

Noo, wstyd :zly:
Oczywiście, że to model "A" dostał V8. A było to 9 Marca 1932r.
Moc 65 KM, cena $460 :hyhy:
;)
Załączniki
Henry-Ford-with-V8-Enginem.jpg


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”