czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?

Post autor: stanglex » 2010-08-26, 21:28

1.Pytanie jak w temacie?

2. Mają nawet nowy silnik 5.0 w sprzedaży w cenie dobrego kompresora i tu pytanie dodatkowe z ciekawośći.
Jakby to wyglądało z przekładką takiego silnika do 05-09 GT? Co trzeba by jeszcze zmienić, żeby wszystko grało? Jakieś komputery, może skrzynia...???

http://www.cjponyparts.com

Napisałem w tym dziale, bo pada też pytanie o modyfikacje.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-08-26, 22:42

nie kupowałem ale wiem ze sklep sprawdzony, ceny dobre, asortyment duży, akceptują karty, paypala itp. sporo pozytywnych opinii slyszalem i jakieś pojedyncze wpadki które mają wszyscy



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-08-27, 11:34

http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... M9424463V/

Co wy o tym myślicie? Czy naprawdę jest możliwe osiągnięcie 40 HP +?
Ile można osiągnąć z tym i z zimnym dolotem, wydechem i programatorem?

pozdr :papa:



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-27, 12:41

mrjackson pisze:Ile można osiągnąć z tym i z zimnym dolotem, wydechem i programatorem?
Zobacz tutaj http://www.musclemustangfastfords.com/t ... index.html

Tracisz sporo mocy i momentu w niskim i średnim zakresie, pod koniec jest troche lepiej niż w serii. Myśle że z dolotem osiągniesz te 40 HP+, ale sam kolektor doda może z tego około 10 HP. Zobacz na wyniki z tego artykułu, największe przyrosty są po zmianie wałków i głowic, bez tego ledwo widać różnice. Jezeli nie planujesz nic wiecej w przyszłości z silnikiem to 50USD za 1HP to lekka przesada.
Ostatnio zmieniony 2010-08-27, 15:53 przez andronik, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-27, 12:49

Znalazłem jeszcze wykres Stock + CMCV delete plates vs Stock + FRPP intake

Obrazek

Link do całej dyskusji http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... sting.html


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2010-08-27, 15:20

koral: pytałem jedynie z ciekawości. Jest jednak przewaga nowego silnika nad kompresorem. W nowym 5.0 masz 415 koni i mniejsze spalanie niż w 4,6, a kompresor znacznie zwiększa spalanie.


Z: 05/2015
O: 04/2016

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-29, 23:42

No właśnie mogliśmy chociaż tarcze podmienić przed sprzedażą :rotfl: Po co nowemu właścicielowi w km/h ? :)



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-08-30, 23:54

boleknh pisze:No właśnie mogliśmy chociaż tarcze podmienić przed sprzedażą :rotfl: Po co nowemu właścicielowi w km/h ? :)
o kurde, rzeczywiscie... ale szkoda :(
koral, nie wiesz co sprzedales, takie tarczki to majatek :P



Awatar użytkownika
GPE
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
Model: Mustang Coupe 351 '67
Silnik: inny V6
Kolor: czarny

Re: czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?

Post autor: GPE » 2010-08-31, 09:53

stanglex pisze:1.Pytanie jak w temacie?

2. Mają nawet nowy silnik 5.0 w sprzedaży w cenie dobrego kompresora i tu pytanie dodatkowe z ciekawośći.
Jakby to wyglądało z przekładką takiego silnika do 05-09 GT? Co trzeba by jeszcze zmienić, żeby wszystko grało? Jakieś komputery, może skrzynia...???

http://www.cjponyparts.com

Napisałem w tym dziale, bo pada też pytanie o modyfikacje.
hejka
wracając do cjpony to sporo zamawiałem u nich. generalnie wszystko ok, czasami zdarza się, że nie mają wszystkiego w magazynie i trzeba kilka dni dodatkowo poczekać na wysyłkę.
właśnie zamówiłem następną paczkę i czekam na dostawę :)
--
pozdr.
GPE



Awatar użytkownika
GPE
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
Model: Mustang Coupe 351 '67
Silnik: inny V6
Kolor: czarny

Post autor: GPE » 2010-08-31, 12:56

PaniC pisze:
GPE pisze:właśnie zamówiłem następną paczkę i czekam na dostawę
Cos ciekawego konik dostanie? :)
całe mnóstwo drobiazgów. praca wre ;)
grubsze rzeczy czekają na zimę :)
--
pozdr.
GPE



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”