Bo on raczej nieforumowy ;-) Nie lubi pisać - po prostu autko sobie ma ... nawet przybył mu fastback pierwszej serii ...
rzeczywiste spalanie
-
Anonymous
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
-
1.5 GLE
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
- Model: Polonez 05
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Niebieski
Wcale mu nie cisne, czasami używam nawet piatkiLittle Pony pisze:Ja nie wiem jak Ty to robisz, skoro mi to samo auto wzięło raz jeden 15,4 chyba, a tak po mieście 12-13. No nie licząc szaleństw na placu jak wyszło 20Aż się boję ile będzie żłopał ten GT
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
-
alski
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Hej
Tzw. FAQ'i
czekam na zamówionego SUPERCHIPSA FLASHPAQ 1825 do mojego V8
czytam o programowaniu paliwa z amerykańskiej lurki 87 na 91.
Jakie są Wasze doświadczenia w zmianie programu+paliwa. Widzę, że parę stangów jest podciągnięte na 98 oktan...
Spalanie dziś u mnie to minimalnie 16,5l wiadomo do 20l dojdę bez problemu...
pozdr
Tzw. FAQ'i
czekam na zamówionego SUPERCHIPSA FLASHPAQ 1825 do mojego V8
czytam o programowaniu paliwa z amerykańskiej lurki 87 na 91.
Jakie są Wasze doświadczenia w zmianie programu+paliwa. Widzę, że parę stangów jest podciągnięte na 98 oktan...
Spalanie dziś u mnie to minimalnie 16,5l wiadomo do 20l dojdę bez problemu...
pozdr
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
-
Konrado
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Jeżeli chodzi o przejście na pb98 to u mnie spalanie wzrosło, ale kop jest wyśmienity. Ja mam dodatkowo efekt przeprogramowanej na agresywną automatycznej skrzyni oraz przekombinowania komputera w obrotach i temperaturach więc może przez to więcej pali...
Ale warto jak cholera.....
Ale warto jak cholera.....
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
Alexander25
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
alski
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
o tak!
daj się wyprzedzić to mają szczęście na cały tydzień...wiesz - jak nie deptasz non-stop to kicha
dałem się wyprzedzić punciakowi na autobanie a kolesie tak się cieszyli że skakali w środku aż auto nosiło od bandy do bandy...
tylko chwilę....trochę sie spieszyłem...
ja mam manuala....popróbuję, czekam tylko na USPS....
daj się wyprzedzić to mają szczęście na cały tydzień...wiesz - jak nie deptasz non-stop to kicha
dałem się wyprzedzić punciakowi na autobanie a kolesie tak się cieszyli że skakali w środku aż auto nosiło od bandy do bandy...
tylko chwilę....trochę sie spieszyłem...
ja mam manuala....popróbuję, czekam tylko na USPS....
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- krupex
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
- Model: Mustang 2006r
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Jak robilem trase Polska-Hiszpania to na koniec spalanie wyszlo troche wiecej niz 10 litrow.
Polska- wiadomo: przyspieszanie, hamowanie (inne samochody, tiry i te cholerne fotoradary w kazdej miescinie co 10km). Niemcy- miodzio. Cale byly zrobione z maksymalna predkoscia. Polowa francji niestety spokojnie- 120 km/h. Kawalek hiszpanii tak samo. Wynik chyba dobry!
A teraz z innej beczki, ale temacik byl juz troche tu pociagniety. Jak jest z tym DiabloSportem. Czasami uda mi sie za pozno wyjechac do tyry i przydaloby sie troche wiecej konikow i wieksze przyspieszenie (no i brak kaganca) a nie chce robic powazniejszych zmian. W zasadzie cala droga na lotnisko to trasa. Czesciowo dwupasmowka a czesc to jazda za innymi i koniecznosc wyprzedzania. Dlugosc jakies 7o km w dwie strony.
Moja V6 bedzie (zauwazalnie) szybciej przyspieszac? Do ilu wzrosnie predkosc max po zdjeciu kaganca? Lamerskie pytanie: czy jak zmienilbym program na 98 oktanow to musze tankowac 98 czy to tylko nazwa programu (szybsze wkrecanie na obroty itd). Wyzsza cena za paliwo i koszty uzytkowania nie maja wielkiego znaczenia.
No i oponki bym chcial wymienic na szersze (teraz 215/65). Zakladam ze jak zmienilbym na np 235-250 to zuzycie troche wzrosnie i spadnie przyspieszenie. I ten diablo by sie przydal.
Sorry za ten zestaw lamerskich pytan ale skoro juz sie odezwalem to zapytam o cos innego tez.
Polska- wiadomo: przyspieszanie, hamowanie (inne samochody, tiry i te cholerne fotoradary w kazdej miescinie co 10km). Niemcy- miodzio. Cale byly zrobione z maksymalna predkoscia. Polowa francji niestety spokojnie- 120 km/h. Kawalek hiszpanii tak samo. Wynik chyba dobry!
A teraz z innej beczki, ale temacik byl juz troche tu pociagniety. Jak jest z tym DiabloSportem. Czasami uda mi sie za pozno wyjechac do tyry i przydaloby sie troche wiecej konikow i wieksze przyspieszenie (no i brak kaganca) a nie chce robic powazniejszych zmian. W zasadzie cala droga na lotnisko to trasa. Czesciowo dwupasmowka a czesc to jazda za innymi i koniecznosc wyprzedzania. Dlugosc jakies 7o km w dwie strony.
Moja V6 bedzie (zauwazalnie) szybciej przyspieszac? Do ilu wzrosnie predkosc max po zdjeciu kaganca? Lamerskie pytanie: czy jak zmienilbym program na 98 oktanow to musze tankowac 98 czy to tylko nazwa programu (szybsze wkrecanie na obroty itd). Wyzsza cena za paliwo i koszty uzytkowania nie maja wielkiego znaczenia.
No i oponki bym chcial wymienic na szersze (teraz 215/65). Zakladam ze jak zmienilbym na np 235-250 to zuzycie troche wzrosnie i spadnie przyspieszenie. I ten diablo by sie przydal.
Sorry za ten zestaw lamerskich pytan ale skoro juz sie odezwalem to zapytam o cos innego tez.
Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
u mnie po zmianie na PB98 spalanie wzrosło ale tylko trochę i to przy mulastych prędkościach 70-100 km/h ,przy wyższych jest takie samo jak było.Konrado pisze:Jeżeli chodzi o przejście na pb98 to u mnie spalanie wzrosło, ale kop jest wyśmienity.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2454
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
