Gość zły raport mu wkleił ;D
[ Ogłoszenie!] Uwaga na auta amerykańskie w PL
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
albo dostał zły VIN od sprzedawcyPawellos pisze:Gość zły raport mu wkleił ;D
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
Mario78
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
Sprawdziłem typa,ma same pozytywy więc nie wiem po jakich narkotykach był ze piszę mi o jakieś Toyocie
http://allegro.pl/item564919065_usa_car ... jecia.html
Podaje Vin 1ZVHT82HX55114655 moze ma ktoś mozliwość sprawdzenia.
Tomek,przecież ja jestem z Poznaniaalfatech pisze:to wykup carfax na miesiąc i nie pitol
Podaje Vin 1ZVHT82HX55114655 moze ma ktoś mozliwość sprawdzenia.
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
-
Alexander25
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Czy ktoś zna to autko POMOCY
Witam sprzedałe mojego Jaguara XJR i mysle nad zakupem Mustanga , http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6401501 sprawdzałem go carfaxem miał uderzony przód ale dostał tytuł Salvage - czyli bez tragedi z tego co wiem( miał kolizje z przodu), pali ładnie sprawdzałem go miernikiem był malowany drugi raz w niektórych miejscach ma 0,150 a max 0,300 a dach 0.120 mm na mierniku elektronicznym , maski wogle nie pokazuje (pewnie aluminiowa) opony łyse, felgi wiadać ze troche stoi, sprowadzony w 2008r, prawa lampa i migacz zaminnik Depo , Czy warte jest to kupienia czy dać se spokój kto wie ?? dziś jade sie nim przejechac ( jak powinny kontrolki od poduszek swiecić check itd na co zwrucić uwage ??) Prosze o odpowiedzi nie chce wtopić
Czy radio fabryczne bedzie działć normalnie bo coś mi sie przypomina za auta z US mają połóki fal, jak sprawdzić cczy lampy mają homologacje EU ?? czy bardzo sie czepiają miski na drodze jak nie
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Czy ktoś zna to autko POMOCY
maska jest aluminiowa..Stachu_xjr pisze: pali ładnie sprawdzałem go miernikiem był malowany drugi raz w niektórych miejscach ma 0,150 a max 0,300 a dach 0.120 mm na mierniku elektronicznym , maski wogle nie pokazuje (pewnie aluminiowa) opony łyse,
oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany.. uderzony w przod V6 do tego w automacie .. airbagi juz wymienione? radiem si enie przejmuj, to nie jest priorytet przy kupnie mustanga.. a ze pali to rzeczywiscie plus jak za 50tys.zl
nie bede sie wypowiadal bo mam GT do sprzedania i pomyslisz ze specjalnie sie smieje z bitych V6 , moj mial drzwi i blotnik malowany takze tez nie jest idealny, ale co innego wgniotka na blotniku a co innego walony przod.. tez mam V6 i tez ma minimalna wgniotke parkingowa od otwierania drzwi,a i tak uwazam go za bezwypadkowego, dlatego nie maluje ani maski (ma odpryski) ani drzwi, zeby mi ktos nie zarzucil ze nie jest taki"bezwypadkowy" ..
reasumujac , porownujac nawet dwa idealne mustangi bez wypadkowej przeszlosci moim zdaniem warto i tak dołozyc 20tys.zl do V8 , raz ze to kultowy silnik a dwa ze szybko zacznie Cie wkurzac jak Ci beda na trasie odchodzily diesle, a Ty bedziesz mogl tylko udawac ze masz wielka moc pod maska a jedziesz " oszczednie"
z drugiej strony mozna kupic V6 najlepiej w manualu i z czasem jak bedzie kasa dokupic dedykowany kit ze sprezarka(koszt ok.5,5tys.$), wtedy V6 zacznie chodzic jak GT i bedziesz mial w koncu frajde z jazdy
takze jak nie masz kasy zeby teraz dolozyc, to kup V6 ale szukaj takiego bezwypadkowego i takiego salonowego tzn ze jak wsiadziesz to poczujesz ze auto jest w zasadzie nowe, bo tak powinno sie czuc w aucie majacym 30 czy 40tys. mil czy km .. jak skrzypia plastiki, szybami dmucha albo srodek nosi slady zuzycia to szkoda tych 45tys.zl na V6 ,zwlaszcza na wypadkowa, V6 jest duzo na rynku wiec jak juz chcesz takowa to wybierz taka w idealnym stanie, a pozniej zaczniesz myslec co do niej dolozyc zeby zaczela jezdzic..
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2452
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Radek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
- Model: Brak
- Silnik: inny V8
- Kontakt:
Zakładając że czujnik certyfikowany za pare tysięcy złotych. Jak z allegro za 200zł to może pokazywać różnie.koralkarol pisze:oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany
Mi testował PZM wczoraj całe BMW i pokazywało wszędzie 90-105, czyli oryginał. Kumpla czujnik z allegro pokazywał od 115 do 130...
Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2452
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Czasami kupujacemu Mustanga ciezko wyczuc czy idzie prosto albo zawija - mysli ze ma taka moc ze tyl wyprzedza .. Ale osobiscie tez bym wolal nawet wziasc kredyt i splacac po 1000 zl/mce i kupic V8.. ( moje zdanei ) Sam widzisz ze wiekszosc z nas i tak doklada do autek nawet nowych i dokupuje rozne gadzetyRAFAŁ pisze:Nieważne są blachy szpachle itp. ważne jest jak się samochod prowadzi czy jedzie prosto czy nie zawija tyłów tego po wypadku nigdy idealnie nie poprawi.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no ale Radek Ty u siebie pewne elementy naprawiales i malowales a juz przy polozeniu ponownie bezbarwnego ma prawo pokazac minimim 130 µm.. muialbys dokladnie zmierzc w tym samym miejscu co jest ciezkie, moze te 95µm pokazuje u Ciebie w miejscach niemalowanych a w malowanych wiecej? bo u mnie w GT na tym malowanym boku pokazuje 150-250µm ..Radek pisze:Zakładając że czujnik certyfikowany za pare tysięcy złotych. Jak z allegro za 200zł to może pokazywać różnie.koralkarol pisze:oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany
Mi testował PZM wczoraj całe BMW i pokazywało wszędzie 90-105, czyli oryginał. Kumpla czujnik z allegro pokazywał od 115 do 130...
[ Dodano: 2009-04-10, 10:19 ]
no raczej w V6 tyl mu nie bedzie zawijalo od mocyAluStar pisze:Czasami kupujacemu Mustanga ciezko wyczuc czy idzie prosto albo zawija - mysli ze ma taka moc ze tyl wyprzedza .. Ale osobiscie tez bym wolal nawet wziasc kredyt i splacac po 1000 zl/mce i kupic V8.. ( moje zdanei ) Sam widzisz ze wiekszosc z nas i tak doklada do autek nawet nowych i dokupuje rozne gadzetyRAFAŁ pisze:Nieważne są blachy szpachle itp. ważne jest jak się samochod prowadzi czy jedzie prosto czy nie zawija tyłów tego po wypadku nigdy idealnie nie poprawi.
