Bullitt 2019 - Hamownia

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

ODPOWIEDZ
Tawod
Stowarzyszenie MKP
Posty: 276
Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Shadow Black
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Bullitt 2019 - Hamownia

Post autor: Tawod » 2022-09-07, 14:15

Zrobiłem pomiar na hamowni i załączam informacyjnie.
Bullitt 2019 całkowicie fabryczny
Przebieg 25tys
Paliwo 95 - za kilka dni zrobię pomiar na jakimś 98 lub Vpower i zobaczymy co wyjdzie

Bullitt 2019 Moc.jpg


Obrazek

Tawod
Stowarzyszenie MKP
Posty: 276
Rejestracja: 2015-04-11, 14:37
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Shadow Black
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: Bullitt 2019 - Hamownia

Post autor: Tawod » 2022-09-14, 11:28

Poniżej drugi pomiar na paliwie 98 i trzeci dodatkowo z filtrem KN zamiast fabrycznego stożka.
Kilka dni później, ta sama maszyna, ten sam człowiek, temperatura i ciśnienie bez istotnej zmiany.
Z pomiarów wynika, że paliwo robi dużą różnicę . Sam KN w górnych odczytach nic nie zmienia ale w zakresie od 3 do 5tys. obrotów podnosi moc i moment o kilka procent.
+30KM i +70Nm jest dość nieprawdopodobne, ale nie sądzę żeby w pomiarach pojawił się aż tak duży błąd.
Bullitt 2019 Moc 98KN.jpg


Obrazek

slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Bullitt 2019 - Hamownia

Post autor: slavol » 2022-09-14, 11:44

No i prawidłowa prawidłowość :) lepsza odporność na spalanie stukowe to sterownik może zaszaleć z zapłonem. Amerykany strojone są na bezpieczne używanie gorszego jakościowo paliwa. A i sterowniki coraz inteligentniejsze to sobie to wykorzystują. Pytanie czy te przyrosty rekompensują wyższe wydatki paliwowe. Choć cyferki fajne, głaszczą ego ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”