czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?
1.Pytanie jak w temacie?
2. Mają nawet nowy silnik 5.0 w sprzedaży w cenie dobrego kompresora i tu pytanie dodatkowe z ciekawośći.
Jakby to wyglądało z przekładką takiego silnika do 05-09 GT? Co trzeba by jeszcze zmienić, żeby wszystko grało? Jakieś komputery, może skrzynia...???
http://www.cjponyparts.com
Napisałem w tym dziale, bo pada też pytanie o modyfikacje.
2. Mają nawet nowy silnik 5.0 w sprzedaży w cenie dobrego kompresora i tu pytanie dodatkowe z ciekawośći.
Jakby to wyglądało z przekładką takiego silnika do 05-09 GT? Co trzeba by jeszcze zmienić, żeby wszystko grało? Jakieś komputery, może skrzynia...???
http://www.cjponyparts.com
Napisałem w tym dziale, bo pada też pytanie o modyfikacje.
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... M9424463V/
Co wy o tym myślicie? Czy naprawdę jest możliwe osiągnięcie 40 HP +?
Ile można osiągnąć z tym i z zimnym dolotem, wydechem i programatorem?
pozdr
Co wy o tym myślicie? Czy naprawdę jest możliwe osiągnięcie 40 HP +?
Ile można osiągnąć z tym i z zimnym dolotem, wydechem i programatorem?
pozdr

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Zobacz tutaj http://www.musclemustangfastfords.com/t ... index.htmlmrjackson pisze:Ile można osiągnąć z tym i z zimnym dolotem, wydechem i programatorem?
Tracisz sporo mocy i momentu w niskim i średnim zakresie, pod koniec jest troche lepiej niż w serii. Myśle że z dolotem osiągniesz te 40 HP+, ale sam kolektor doda może z tego około 10 HP. Zobacz na wyniki z tego artykułu, największe przyrosty są po zmianie wałków i głowic, bez tego ledwo widać różnice. Jezeli nie planujesz nic wiecej w przyszłości z silnikiem to 50USD za 1HP to lekka przesada.
Ostatnio zmieniony 2010-08-27, 15:53 przez andronik, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Znalazłem jeszcze wykres Stock + CMCV delete plates vs Stock + FRPP intake
Link do całej dyskusji http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... sting.html

Link do całej dyskusji http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... sting.html
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- GPE
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-02-21, 18:53
- Model: Mustang Coupe 351 '67
- Silnik: inny V6
- Kolor: czarny
Re: czy ktoś zamawiał od nich bezpośrednio do PL?
hejkastanglex pisze:1.Pytanie jak w temacie?
2. Mają nawet nowy silnik 5.0 w sprzedaży w cenie dobrego kompresora i tu pytanie dodatkowe z ciekawośći.
Jakby to wyglądało z przekładką takiego silnika do 05-09 GT? Co trzeba by jeszcze zmienić, żeby wszystko grało? Jakieś komputery, może skrzynia...???
http://www.cjponyparts.com
Napisałem w tym dziale, bo pada też pytanie o modyfikacje.
wracając do cjpony to sporo zamawiałem u nich. generalnie wszystko ok, czasami zdarza się, że nie mają wszystkiego w magazynie i trzeba kilka dni dodatkowo poczekać na wysyłkę.
właśnie zamówiłem następną paczkę i czekam na dostawę

--
pozdr.
GPE