zawieszenie Ford Racing

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

zawieszenie Ford Racing

Post autor: adasko74 » 2010-12-03, 15:24

Jestem juz prawie zdecydowany na kupno zawieszenia Ford Racing..czy ma ono jakies slabe punkty?..."nie oczekuje cudow" moze lepiej skompletowac amorki z innej firmy a inne poszczegolne elementy zawieszenia od forda..prosze o rade jesli ktos ma doswiadczenie w tym temacie :)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-03, 21:34

chce zalozyc kompletne zawiesznie Ford Racing
http://www.stage3motorsports.com/produc ... g-Pack.htm
lub
http://www.stage3motorsports.com/produc ... pping.html

ale widze tez ze sa dobre amorki
http://www.americanmuscle.com/tokico-ds ... -0509.html
ale trzeba pozaostale elementy kompletowac ..i wiem ze drozej wyjdzie na raty
kupowanie..a chce za jednym zamachem pociagnac calosc
ktory z tych kompletnych zestawow polepszy mi jakosc jazdy bo sa w zblizonej cenie



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-12-03, 22:18

FR obniza ci cale autko o 1.5 cala czyli niektorym to przeszkadza ze przod jest nizej niz tyl a raczej szpara miedzy opona a blotnikiem z tylu. Jest twarde i ja przy 18` i 235/50 odczuwam podskakiwanie na "tarkach" i nierownosciach czego jest sporo przynajmniej u nas. Ostatnio na przegladzie przód byl dalej prawie 100% z tyłu była lekka nierównosc w amorach chyba 91 do 95% tyle ze ja duzo nie jezdze. ale chyba w FR amory dostarcza tokico jesli sie nie myle.

Ta twardosc przy rownej nawierzchni sprawdze sie idealnie i do bokow driftow itp cacy.

To tyle co moge pomoc nie jezdzilem innymi zestawami to nie mam doswiadczenia za duzego i nie poradze co lepsze :/



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-03, 22:28

Madasek pisze:FR obniza ci cale autko o 1.5 cala czyli niektorym to przeszkadza ze przod jest nizej niz tyl a raczej szpara miedzy opona a blotnikiem z tylu. Jest twarde i ja przy 18` i 235/50 odczuwam podskakiwanie na "tarkach" i nierownosciach czego jest sporo przynajmniej u nas. Ostatnio na przegladzie przód byl dalej prawie 100% z tyłu była lekka nierównosc w amorach chyba 91 do 95% tyle ze ja duzo nie jezdze. ale chyba w FR amory dostarcza tokico jesli sie nie myle.

Ta twardosc przy rownej nawierzchni sprawdze sie idealnie i do bokow driftow itp cacy.

To tyle co moge pomoc nie jezdzilem innymi zestawami to nie mam doswiadczenia za duzego i nie poradze co lepsze :/
to juz mam wstepne rozeznanie :) ..a na mokrej powierzchni..bardziej przewidywalne od seryjnego?...



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-12-03, 23:19

na mokrej nie jeżdże :rotfl: :rotfl: i tez nie jezdzilem mustangiem na seryjnym zawieszeniu :| to nie powiem roznicy.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-04, 00:54

adasko74, Z mojej strony powiem ci tak - Nieporównywalnie do standardu.
Na mokrym i na suchym auto bardziej przewidywalne - oczywiscie tracisz na komforcie. Zyskujesz na bezpieczeństwie .
uwazam ze ten zestaw jest ok:

http://www.stage3motorsports.com/produc ... pping.html

Same amorki duzo dadza ale bez drazkow stabilizacyjnych niema sensu isc w Tokico i inne zawiasy .

Widze ze narazie strzelasz po oferowanych zestawach .. ( bo rozstrzal masz ogromny od kpl zestawu po same amorki :przestraszony: )



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-04, 08:55

AluStar, ..dla mnie jest zawsze komfortowo ;) moze byc twardziej bezpieczenstwo wazne...wiec wezme Roush

amorki zasugerowalem i chcialem reszte kompletowac..ale wole od razu pelny zestaw zawieszenia:D
dzieki za podpowiedzi.... :) :)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-04, 18:09

adasko74, Jeszce info :

Stabilizator pogarsza właściwości auta w terenie :D

Przy nierownosciach odrywa drugie kolo .

Wiec jak ktos lubi gladko jezdzic po naszych dziurach to seria jest ok ..



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-12-04, 18:24

AluStar pisze:adasko74, Jeszce info :

Stabilizator pogarsza właściwości auta w terenie :D

Przy nierownosciach odrywa drugie kolo .

Wiec jak ktos lubi gladko jezdzic po naszych dziurach to seria jest ok ..

tak??? ;) ee to zostaje przy seryjnym..lepiej i bezpieczniej:rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”