Silnik V8 302cid 1975r
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Silnik V8 302cid 1975r
Kolega z Amcara poszukuje danych jak w temacie. Czy ktoś może pomóc? Dla porządku dodam, że chodzi o auto Mercury Comet '75.
"Silnik Forda V8 302cid z 1975 roku - dane techniczne"
Oj... nie w tej Generacji zmieściłem...
"Silnik Forda V8 302cid z 1975 roku - dane techniczne"
Oj... nie w tej Generacji zmieściłem...
Samotny Wilk
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Chyba chodzi o ten silniczek:
302-2V V-8 - Overhead valve, water cooled, cast-iron block and heads, Displacement 302 cid, Bore and stroke 4.00 x 3.00 inches, Compression ratio 8.0:1, Net HP 122 @ 3800 rpm, Motocraft 2-barrel carburetor, five main bearings, serial number code F.
302-2V V-8 - Overhead valve, water cooled, cast-iron block and heads, Displacement 302 cid, Bore and stroke 4.00 x 3.00 inches, Compression ratio 8.0:1, Net HP 122 @ 3800 rpm, Motocraft 2-barrel carburetor, five main bearings, serial number code F.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 318
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Witam,
dzięki szybkiej pomocy [przez PW] od użytkownika 6t07t uzyskałem takie dane:
1975, 302-2V V-8
Overhead valve, water cooled, cast-iron block and heads, Displacement 302 cid, Bore and stroke 4.00 x 3.00 inches, Compression ratio 8.0:1, Net HP 129 @ 3800 rpm, Motocraft 2-barrel carburetor, five main bearings, serial number code F.
2V oznacza gaźnik 2-gardzielowy (2-Venturi).
Za co chciałbym w tym miejscu bardzo podziękować.
Ogólnie dane potrzebne mi są do zrobienia wniosku o pierwszy przegląd.
Jeszcze małe pytanie do znawców czy takie wypełnienie wniosku jest poprawne?
II.II. SILNIK
29. Nazwa wytwórni Ford Motor Company
30. Rodzaj czterosuwowy, iskrowy
31. Typ Windsor
32. Umiejscowienie z przodu pojazdu, wzdłużnie
33. Liczba i układ cylindrów osiem/widlasty
34. Średnica cylindra/skok tłoka 101,6 / 76,2 mm
35. Pojemność skokowa 4946 cm3
36. Stopień sprężania 8.0:1
37. Maksymalna moc 103 kW
przy prędkości obrotowej 3800 s-1
38. Maksymalny moment obrotowy 31,2 daNm
przy prędkości obrotowej 2600 s-1
39. Rodzaj (system) chłodzenia chłodzenie cieczą
40. Rodzaj (system) zasilania gaźnikowy
41. Doładowanie nie
42. Kolejność pracy cylindrów 1-5-4-2-6-3-7-8
dzięki szybkiej pomocy [przez PW] od użytkownika 6t07t uzyskałem takie dane:
1975, 302-2V V-8
Overhead valve, water cooled, cast-iron block and heads, Displacement 302 cid, Bore and stroke 4.00 x 3.00 inches, Compression ratio 8.0:1, Net HP 129 @ 3800 rpm, Motocraft 2-barrel carburetor, five main bearings, serial number code F.
2V oznacza gaźnik 2-gardzielowy (2-Venturi).
Za co chciałbym w tym miejscu bardzo podziękować.

Ogólnie dane potrzebne mi są do zrobienia wniosku o pierwszy przegląd.
Jeszcze małe pytanie do znawców czy takie wypełnienie wniosku jest poprawne?

II.II. SILNIK
29. Nazwa wytwórni Ford Motor Company
30. Rodzaj czterosuwowy, iskrowy
31. Typ Windsor
32. Umiejscowienie z przodu pojazdu, wzdłużnie
33. Liczba i układ cylindrów osiem/widlasty
34. Średnica cylindra/skok tłoka 101,6 / 76,2 mm
35. Pojemność skokowa 4946 cm3
36. Stopień sprężania 8.0:1
37. Maksymalna moc 103 kW
przy prędkości obrotowej 3800 s-1
38. Maksymalny moment obrotowy 31,2 daNm
przy prędkości obrotowej 2600 s-1
39. Rodzaj (system) chłodzenia chłodzenie cieczą
40. Rodzaj (system) zasilania gaźnikowy
41. Doładowanie nie
42. Kolejność pracy cylindrów 1-5-4-2-6-3-7-8
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Daj spokoj. Moze niektorzy tutaj poza mustangiem swiata nie widza ale jest nas spora grupa, ktora po prostu uwielbia klasyki a jak juz jest amerykanski to w ogole szafa gra 
Daj fotki do "Wszystko poza mustangiem" to nikt sie nie obrazi.
Wydaje mi sie, ze technologicznie Comet nie rozni sie bardzo od Mustanga (w moim jest nawet most od Cometa
) wiec i problemy beda podobne (ale ci ich nie zycze...).

Daj fotki do "Wszystko poza mustangiem" to nikt sie nie obrazi.
Wydaje mi sie, ze technologicznie Comet nie rozni sie bardzo od Mustanga (w moim jest nawet most od Cometa
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Ostatnio zmieniony 2009-11-17, 14:40 przez pluzz, łącznie zmieniany 1 raz.
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Rzeczywiscie przypomina MustangaII - ale nie do konca wiem czy to dobrze
Dziecko kryzysu paliwowego - chcialoby sie powiedziec ale V8 nieco temu przeczy. No chyba, ze to ta wersja ze zmniejszonym sprezaniem produkujaca cos okolo 100KM...
Podobaja mi sie te akcenty na liniach nadwozia. Swietnie sie prezentuje i wyglada na bardzo zadbany egzemplarz. Gratuluje auta!

Podobaja mi sie te akcenty na liniach nadwozia. Swietnie sie prezentuje i wyglada na bardzo zadbany egzemplarz. Gratuluje auta!
Ostatnio zmieniony 2009-11-18, 13:10 przez pluzz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
pluzz akurat to V8 nie przeczy temu, że to dziecko kryzysu, a tylko to potwerdza bo moc to sto dwadzieścia parę koni, a przed kryzysem miało coś około 210.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation