i drugi
Nissan GTR
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Żeby nie było wątpliwości czym kula się aktualny mistrz F1.
http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/C ... n_gtr.html
http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/C ... n_gtr.html
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Ciękawą stronę znalazłem przypadkowo:
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 35715.html
Można porównać parametry różnych aut oraz czasy na różnych torach.
Sprawdzałem dane dla GT500SS vs NissanGTR, ale niestety dla Snake'a nie są podane czasy z torów.
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 35715.html
Można porównać parametry różnych aut oraz czasy na różnych torach.
Sprawdzałem dane dla GT500SS vs NissanGTR, ale niestety dla Snake'a nie są podane czasy z torów.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
strzala
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
ostatnio przy stegnach w Warszawie widzialem bialego GTR'a, ruszylem troche szybciej co podzialalo na kierowce i pewnie wcisnol jakis enter albo cos i pojechal przodem, pewnie to byla panienka w szpilkach, ktora akurat w tym momencie robila sobie makijarz haha
samochod szybki ale nudny, wygladem tez wrazenia nie robi, jak na rollercoaster, wciskasz start, zapierasz sie w fotelu i ogladasz efekty
samochod szybki ale nudny, wygladem tez wrazenia nie robi, jak na rollercoaster, wciskasz start, zapierasz sie w fotelu i ogladasz efekty
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Hehe... Spoko.
Nie każdemu się musi podobać. 
Na mnie GTR im więcej nim jeździmy sprawia coraz większe wrażenie - prawdziwie sportowy samochód XXI w. i to za tak stosunkowo niewielkie pieniądze. Myślę, że o jest prawdziwy ból dla konkurencji.
"...jak na rollercoaster, wciskasz start, zapierasz sie w fotelu i ogladasz efekty" - no nie do końca, sam on jednak nie pojedzie.
GTR także podlega prawom fizyki, tylko że w jego przypadku granice zostały przesunięte trochę dalej. Ale chyba o to chodzi w rozwoju motoryzacji, techniki i w ogóle.
Mogę jeszcze zapytać - jechałeś nim kiedykolwiek?
Na mnie GTR im więcej nim jeździmy sprawia coraz większe wrażenie - prawdziwie sportowy samochód XXI w. i to za tak stosunkowo niewielkie pieniądze. Myślę, że o jest prawdziwy ból dla konkurencji.
"...jak na rollercoaster, wciskasz start, zapierasz sie w fotelu i ogladasz efekty" - no nie do końca, sam on jednak nie pojedzie.
Mogę jeszcze zapytać - jechałeś nim kiedykolwiek?
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
strzala
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
no nie jechalem, nawet w srodku nie siedzialem
jako maly fan poprzedniej wersji, troche poczytalem roznych recenzji
no i zwolennicy i przeciwnicy maja podobna opinie pod jednym wzgledem: naladowane elektronika, odbiera wiele kierowcy tylko jednym sie podoba, ze nie musza sie spinac ciagle za kierownica zeby jechac szybko a drudzy to lubia.
tak sie wypowiadaja zdecydowanie lepsi kierowcy ode mnie wiec chyba cos w tym jest
bardzo fajna techniczna nowinka, w co nie watpie, ale ja to bardziej bym wolal poprostu mocny silnik, tyl naped, pedaly, kierownica, lewarek skrzyni i ogien
kiedys jak bede mial okazje to oczywiscie skorzystam, zeby zweryfikowac wszystkie opinie, ale 4 naped i aktywne dyfry to mnie jakos nie kreci, samochod jak przyklejony jedzie i ciezko w ogole go wytracic z toru
jako maly fan poprzedniej wersji, troche poczytalem roznych recenzji
no i zwolennicy i przeciwnicy maja podobna opinie pod jednym wzgledem: naladowane elektronika, odbiera wiele kierowcy tylko jednym sie podoba, ze nie musza sie spinac ciagle za kierownica zeby jechac szybko a drudzy to lubia.
tak sie wypowiadaja zdecydowanie lepsi kierowcy ode mnie wiec chyba cos w tym jest
bardzo fajna techniczna nowinka, w co nie watpie, ale ja to bardziej bym wolal poprostu mocny silnik, tyl naped, pedaly, kierownica, lewarek skrzyni i ogien
kiedys jak bede mial okazje to oczywiscie skorzystam, zeby zweryfikowac wszystkie opinie, ale 4 naped i aktywne dyfry to mnie jakos nie kreci, samochod jak przyklejony jedzie i ciezko w ogole go wytracic z toru
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Dobrze to ująłeś - nie trzeba się spinać za kierownicą GTRa. Bywa to jednak w pewnych okolicznościach sporą zaletą (np.długie trasy, cieżkie warunki).
Mamy tutaj taką fajną trasę po której przegoni się zawsze oba auta (GT500 i GTRa) w okresie gdy nie jedzie się nimi gdzieś dalej.
Z doświadczenia już wiem, że w pewne zakręty mogę wejść z prędkością ok 120 mil w deszczu GT500 (z zawieszeniem Griggsa), ale jest to jazda w pełnym skupieniu, podczas gdy GTRem wchodzę w nie 140 mil (a pewnie można więcej) i nawet się "nie spocę". Mustang dostarcza wrażeń bardziej pierwotnej jazdy (czujesz się panem tej maszyny i tylko od ciebie zależy jak sobie poradzisz na drodze), podczas gdy prowadząc GTRa masz wrażenie, że jesteś z innej "przestrzeni czasowej".
Trochę tak jakbyś dysponował maszyną z innej epoki (tej z przyszłości). Na normalnych drogach (nawet tu w UK) cieżko spotkać auto, które byłoby w stanie "zawalczyć" z GTRem. I to też jest fajne wrażenie. Inne niż to które towarzyszy GT500, ale też fajne.
To trochę tak jak kiedyś miałem w kraju możliwość widzieć w działaniu konsolę N64. Dobre parę miesięcy przed Europejską premierą (jesień 1995 - internet wtedy w PL, to był chyba tylko na uczelniach i inaczej to wszystko wyglądało). Patrząc na możliwości technicze tej maszyny - miało się wrażenia obcowania z niesamowitym kawałkiem techniki i bycia do przodu w stosunku do tego co oferował rynek. Poza tym było się jednym z nielicznych którzy mieli z nią kontakt. I to też było fajne.
Mamy tutaj taką fajną trasę po której przegoni się zawsze oba auta (GT500 i GTRa) w okresie gdy nie jedzie się nimi gdzieś dalej.
Z doświadczenia już wiem, że w pewne zakręty mogę wejść z prędkością ok 120 mil w deszczu GT500 (z zawieszeniem Griggsa), ale jest to jazda w pełnym skupieniu, podczas gdy GTRem wchodzę w nie 140 mil (a pewnie można więcej) i nawet się "nie spocę". Mustang dostarcza wrażeń bardziej pierwotnej jazdy (czujesz się panem tej maszyny i tylko od ciebie zależy jak sobie poradzisz na drodze), podczas gdy prowadząc GTRa masz wrażenie, że jesteś z innej "przestrzeni czasowej".
To trochę tak jak kiedyś miałem w kraju możliwość widzieć w działaniu konsolę N64. Dobre parę miesięcy przed Europejską premierą (jesień 1995 - internet wtedy w PL, to był chyba tylko na uczelniach i inaczej to wszystko wyglądało). Patrząc na możliwości technicze tej maszyny - miało się wrażenia obcowania z niesamowitym kawałkiem techniki i bycia do przodu w stosunku do tego co oferował rynek. Poza tym było się jednym z nielicznych którzy mieli z nią kontakt. I to też było fajne.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
strzala
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
jakby mi ktos dal gtr'a do testow to tez bym byl zadowolony
i pewnie testowalbym wszystkie funkcje do znudzenia, jak to z nowa zabawka
jazda samochodem, ktoremu raczej nikt nie dorowna na drodze to tez troche juz jak krol szos - fajnie by bylo objechac takiego gtr'a jakas teoretycznie slabizna (to musi byc dopiero uczucie)
mi sie gtr juz kojarzy bardziej z playstation, w ktore sam lubie grac
chetnie bym sie nim pobawil ale jak bym mial kupic samochod to raczej nie bral bym go pod uwage, chociaz rzeczywiscie szokuje cena
bal bym sie tez ze cos sie zaraz zepsuje w tej skomplikowanej maszynce i w pierwszy rok posiadania wydam drugie tyle na naprawy, a samochod bedzie stal
jazda samochodem, ktoremu raczej nikt nie dorowna na drodze to tez troche juz jak krol szos - fajnie by bylo objechac takiego gtr'a jakas teoretycznie slabizna (to musi byc dopiero uczucie)
mi sie gtr juz kojarzy bardziej z playstation, w ktore sam lubie grac
chetnie bym sie nim pobawil ale jak bym mial kupic samochod to raczej nie bral bym go pod uwage, chociaz rzeczywiscie szokuje cena
bal bym sie tez ze cos sie zaraz zepsuje w tej skomplikowanej maszynce i w pierwszy rok posiadania wydam drugie tyle na naprawy, a samochod bedzie stal
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
"...bal bym sie tez ze cos sie zaraz zepsuje w tej skomplikowanej maszynce i w pierwszy rok posiadania wydam drugie tyle na naprawy, a samochod bedzie stal"
GTR to maszyna precyzyjna, trzeba się z nim odpowiednio obchodzić. Generalnie to jest gwarancja 3 lata.
GTR to maszyna precyzyjna, trzeba się z nim odpowiednio obchodzić. Generalnie to jest gwarancja 3 lata.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
to bardziej reklama GTRa ,wiec nie mogl przegrac,bardziej wiarygodne sa filmy uzytkownikow,a tam czasami i Gt500 wygrywajaDeftronic pisze:
zgadza sie,nie kazdemuDeftronic pisze:Hehe... Spoko.Nie każdemu się musi podobać.
a jesli o wyglad to jest swietny,ale oczywiscie nie wszystkim musi sie podobac,tak jak nie wszystkim sie podoba wyglad porsche,ktore na torze bije 99% aut-tyle ze porsche to nie "japonczyk"wiec ciezko je porownywac,auto ma dusze i historie..
a jesli chodzi o mustanga to oprocz legendy i "duszy" przemawia za nim sporo nizsza cena oraz mozliwosc tuningu w szerokim zakresie w rozsadnych pieniadzach(dla spiacych na kasie nie ma to znaczenia oczywiscie ),takze podejrzewam ze za pieniadze na GTRa mozna kupic GT i go tak przerobic ze nie bylby gorszy od fabrycznego GTRa zarowno na torze jak i na prostej.. no i jeszcze by troche kasy zostalo
z drugiej strony GTR jest sporo tanszy od ww niemieckich aut o podobnych osiagach wiec jesli komus zalezy tylko na tym zeby auto bylo idealne na tor i do codziennej jazdy to GTR wydaje sie idealnym rozwiazaniem-a nei wiecie czy startowalo jakies w Dubaju,tam auta naprawde przeszly "supertest" jesli chodzi o neizawodnosc a wygralo porsche..
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Nie bardzo rozumiem - reklama?. Film jest porównaniem wykonanym przez MotorTrend (Amerykanie) i jeśli oni by już coś reklamowali to chyba raczej "swojego". Przecież wystarczy chociażby spojrzeć na czasy podane w tym linku:koral pisze: to bardziej reklama GTRa ,wiec nie mogl przegrac,bardziej wiarygodne sa filmy uzytkownikow,a tam czasami i Gt500 wygrywaja![]()
http://www.fastestlaps.com/car_Shelby_M ... Snake.html
oraz tym i porównać:
http://www.fastestlaps.com/car4717b80e35715.html
GT500SS po prostu nie mógł wygrać tego porównania (chyba, że pod względem liczby koni albo unikalności). Poza tym - te wszystkie tytuły które zdobył GTR (choćby performance car of the year) nie wzieły się znikąd.
GTR przegrywający z GT500 - hmm... widocznie kierowca GTRa zaspał albo były to mocno poprawione GT500 (a i to tylko w jeździe na wprost).
Mnie wlaśnie ta historia Porsche, a właciwie jego konstruktora Ferdynanda Porsche, który tak "pięknie" współpracował z Hitlerem (jego ulubiony inżynier - świetne skądinąd czołgi) odpycha od tego szybkiego "Garbusa"....tak jak nie wszystkim sie podoba wyglad porsche,ktore na torze bije 99% aut-tyle ze porsche to nie "japonczyk"wiec ciezko je porownywac,auto ma dusze i historie..
Niska cena Mustanga (nie dotyczy to GT500SS, którego cena jest moim zdaniem mocno zawyżona) nie bierze się z niczego - to wszyscy wiemy. Zauważ, że właśnie problemem dla konkurencji stało się zbudowanie samochodu o podobnych parametrach i komforcie w przybliżonej cenie (Porsche Turbo, Audi R8 czy co tam jeszcze). GTR R35 bardzo wysoko podniósł poprzeczkę. Czy możliwe jest zbudowanie Mustanga za rozsądne pieniądze, który nawiąże walkę z GTRem na torze jak i poza nim, będąc przy tym użytecznym autem na codzień o podobnym komforcie? Chyba nie...a jesli chodzi o mustanga to oprocz legendy i "duszy" przemawia za nim sporo nizsza cena oraz mozliwosc tuningu w szerokim zakresie w rozsadnych pieniadzach(dla spiacych na kasie nie ma to znaczenia oczywiscie ),takze podejrzewam ze za pieniadze na GTRa mozna kupic GT i go tak przerobic ze nie bylby gorszy od fabrycznego GTRa zarowno na torze jak i na prostej.. no i jeszcze by troche kasy zostalo![]()
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
sorki,zmylil mnie japonsko wygladajacy reporter(ale ze mnie rasistaDeftronic pisze: Nie bardzo rozumiem - reklama?. Film jest porównaniem wykonanym przez MotorTrend (Amerykanie)
Porsche byl Niemcem, pewnie patriota a jaki patriota by nie chcial zeby jego kraj wygral wojne? zreszta nie chce go usprawiedliwiac, tez mam mieszane uczucia co do wygladu porsche,jedne mi sie podobaja inne mniej, ale na penwo nie ma co porownywac porsche z jakis japonczykiem-zreszta żółtki tez wspolpracowali z Hitlerem..Deftronic pisze: Mnie wlaśnie ta historia Porsche, a właciwie jego konstruktora Ferdynanda Porsche, który tak "pięknie" współpracował z Hitlerem (jego ulubiony inżynier - świetne skądinąd czołgi) odpycha od tego szybkiego "Garbusa".![]()
podsumowujac Autko jest b.ladne,moze nie powala(mojej sie nie spodobalo a ma gust dziewczyna) ale mi sie podoba, tylko ze jak wczesniej napisalem jest to taki sam supernowoczesny japonczyk jak na poczatku lat 90tych bylo 3000GT czy honda NSX..
8lat temu mialem do wyboru czy kupic dodga stealtha(3000GT) czy trans ama i wybralem amerykanskie auto z dusza, mimo ze pewnie uturbione 3000GT byloby szybsze na torze a moze i na prostej..
kazdy ma wolny wybor jeden wybierze japonczyka, inny niemca czy włocha, ja jestem jednak jak wiekszosc z tego klubu za amerykanskimi autami i dziwnie bym sie czul jakby na nasze zloty zaczely przyjezdzac hondy, mitsubishi czy inne japonskie wynalazki..(bez obrazy :p )-kazdy jezdzi czym chce-nissan moze rzeczywiscie jest superautem ale ja wole mustanga
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Dokładnie - nie ma się co rozwodzić.
Każdy ma własne zdanie, a ja w tym wątku przedstawiam - zresztą za namową wielu osób z klubu, które mnie o to prosiły - tylko moje spostrzeżenia odnośnie GTRa oraz jakieś ciekawe informacje na które natrafię w internecie.
W końcu temat - wszystko poza Mustangiem. 
Mam to szczęście, że posiadam oba te auta - GT500 i GTRa, więc moje doświadczenia odnośnie tych samochodów są z pierwszej ręki.
Z tego co wiem, sporo osób na zlocie pojawi się bez Mustanga i nie jest to problem. O tym że jesteśmy fanami Mustanga (a jeszcze bardziej silnika HEMI
) nie trzeba chyba nikogo przekonywać - staram się dzielić na tym forum i z tym klubem swoją wiedzą (opisy modyfikacji wraz ze zdjeciami) oraz służyć pomocą w miarę możliwości. Na sam zlot w tym roku przyjedziemy GTRem, także ze względu na to, że sporo osób prosiło nas o to chcąc zobaczyć to rzadkie auto z bliska i w działaniu na własne oczy (zresztą taka informacja była już w kilku tematach) . Nie ma tu żadnych podtekstów. Chętnie przyjechałbym Guciem i zademonstrował jego możliwości po zmianie zawieszenia na Griggs'a GR40SS, bo uważam że warto o tym mówić, ALE namawiają nas koniecznie na GTRa, więc dlaczego nie? Krzywda chyba nikomu się nie stanie, prawda?
Mam to szczęście, że posiadam oba te auta - GT500 i GTRa, więc moje doświadczenia odnośnie tych samochodów są z pierwszej ręki.
Szkoda, że tak do tego podchodzisz. Pasje motoryzacyjne powinny łączyć, a nie dzielić.i dziwnie bym sie czul jakby na nasze zloty zaczely przyjezdzac hondy, mitsubishi czy inne japonskie wynalazki..(bez obrazy :p )
Z tego co wiem, sporo osób na zlocie pojawi się bez Mustanga i nie jest to problem. O tym że jesteśmy fanami Mustanga (a jeszcze bardziej silnika HEMI
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
szkoda ze nie przyjedziesz gt500-dla mnie jest piekniejszy od nissana-oczywiscie Twoj wybor ,nalezysz do klubu i mozesz przyjechac czym chcesz(znaczy za zgoda klubu
),jednak wolalbym zebys sobie kupil wspomnianego forda GT i nim przyjechal, nie jest to co prawda mustang ale tez ford i to 100% amerykanski z 50letnia historia(w zasadzie sie nie zmienil) 
a szczerze co do innych nie amerykanskich pojazdów na naszych zlotach to pomysl mi sie nie podoba, niech Twoj GTR bedzie tym jednym wyjatkiem,bo co by sie dzialo jakby na nasze zloty przyjezdzali tez wlasciciele bmw, subaru i udowadniali wyższosc swoich aut nad naszymi mustangami..;/;/
dlatego wiedzac ze Ty chcesz podobnie zrobic,tzn pochwalic sie GTRem i pokazac jak goruje nad mustangami pomysl ten mi sie nie za bardzo podoba.. co innego wspomniany ford GT, viper, corvetta czy inne ale amerykanskie autka- zreszta wszystkie polskie kluby organizujace zloty amerykanskich aut zastrzegaja w regulaminie ze na zlocie moga uczestniczyc tylko auta rodem z USA ..
A nie mozesz przyjechac GTRem i GT500 ?:) i nie mow ze Cie nie stac na paliwo
a szczerze co do innych nie amerykanskich pojazdów na naszych zlotach to pomysl mi sie nie podoba, niech Twoj GTR bedzie tym jednym wyjatkiem,bo co by sie dzialo jakby na nasze zloty przyjezdzali tez wlasciciele bmw, subaru i udowadniali wyższosc swoich aut nad naszymi mustangami..;/;/
A nie mozesz przyjechac GTRem i GT500 ?:) i nie mow ze Cie nie stac na paliwo
