http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
Nissan GTR
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Nissan GTR vs Lexus LFA
Dzięki Alustarowi wrzucam fajny filmik jak GTR przegrywa "o włos" z Lexusem LFA na 1/4 mili. 
http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
			
									
									http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Dark Red
 - Forumowicz
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Dark Red
 
Nie latwiej jest kupic troche czesci do Nissna i go zmontowac zamiast kupic nowego rozebrac polowe czesci wywalic i zamontowac tuningowane elemeny ?Deftronic pisze:Jak ktoś chce zobaczyć jak zbudowany jest GTR i... jak można "zniszczyć" nowy samochód.
http://www.nissangtr.org.pl/viewtopic.p ... 5e3ba8e157
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT,  FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB,  H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
						- Dark Red
 - Forumowicz
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Dark Red
 
Za komuny to sasiad Poloneza zlozyl w garazu wlasnorecznie, bo w Polmozbycie byly na talonyDeftronic pisze:Hehe... Chyba jednak nie jest łatwiej. Kwestia samej dostępności (- Dzień dobry, Nissan? Chciałbym kupić samą płytę podłogową od GTR R35, no i silnik, karoserię, oraz system pokładowy też...).
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT,  FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB,  H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Co zrobić, takie czasy. 
W UK na jakieś konkretne części zamienne czeka się u dealera dobry miesiąc (aż prześlą z Japonii). Niestety tak to jest jak auto powstaje w stosunkowo niewielkiej ilości.
Na marginesie - kiedyś ludzie sami składali Poloneza w garażu żeby było taniej (i żeby w ogóle było, bo wiadomo jaka była wtedy dostępność samochodów), a teraz płaci się grubą kasę za ręcznie (powiedzmy) złożone samochody.
			
									
									W UK na jakieś konkretne części zamienne czeka się u dealera dobry miesiąc (aż prześlą z Japonii). Niestety tak to jest jak auto powstaje w stosunkowo niewielkiej ilości.
Na marginesie - kiedyś ludzie sami składali Poloneza w garażu żeby było taniej (i żeby w ogóle było, bo wiadomo jaka była wtedy dostępność samochodów), a teraz płaci się grubą kasę za ręcznie (powiedzmy) złożone samochody.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						Czy to forum tez obserwujesz i ta firme . Wiadomo ze to extremalne rozwiazanai , ale ciekawe.. 
http://www.racingforum.pl/Brass-Monkey- ... 77248.html
			
									
									http://www.racingforum.pl/Brass-Monkey- ... 77248.html
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Czasami tam zaglądam.  Rozwiązania firmy do której podałeś linka bardzo ciekawe, ale dla mnie zbyt ekstremalne. 
Preferuję GTRa raczej jako auto GT Premium (szybka, bezpieczna i wygodna jazda przez Europę)niż ekstermalną maszynę na tor.
Kolejny filmik z Veyronem.
			
									
									Preferuję GTRa raczej jako auto GT Premium (szybka, bezpieczna i wygodna jazda przez Europę)niż ekstermalną maszynę na tor.
Kolejny filmik z Veyronem.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
CELIBAD - za rok na 3 zlot Mustanga, to ja już przyjadę nowym McLarenem MP4-12C, więc szkoda fatygować kolegę z Rosiji. 

			
									
									No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem.AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
I jeszcze oficjalne info z WP 
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica- ... omosc.html
Kubek, Kubek, Kubek... dawaj, będziesz mistrzem świata.
			
									
									http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica- ... omosc.html
Kubek, Kubek, Kubek... dawaj, będziesz mistrzem świata.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						Deftronic pisze:CELIBAD - za rok na 3 zlot Mustanga, to ja już przyjadę nowym McLarenem MP4-12C, więc szkoda fatygować kolegę z Rosiji.
No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem.AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .
No to niech Celibad pofatyguje tego kolege od Bugatti
			
