Ps. On poprostu plynie
Nissan GTR
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Akurat trafił się jeden piękny dzień.Kuba pisze:Jak na Anglię to wyjątkowo ładny grudniowy dzień!
Stać, ale nie na tej drodze. Jest dziurawa, źle wyprofilowana i do tego w jednym miejscu się zapada (widać to nawet na filmie). Poza tym są inni uczestnicy ruchu, którzy często cię nie widzą (kolor auta! naprawdę jadąc Guciem, wszyscy nas widzą z daleka). No i trzeba pamiętać, że tam dozwolona jest prędkość 70 mil/h. Już dwa razy latały nad nami helikoptery. I wystarczy.figaro96 pisze:to jaka jest jego pretkosc max?
mysle ze na wiecej go stac niz 150 mil!
Niedaleko jest piękna autostrada, ale tam z kolei jest pełno kamer, policji no i najważnniejsze - jest zapchana .
Ja tutaj nie dociskałem pedału gazu do końca, to miał być test VideoBoxa (poprzednio nam nie nagrał) i płynna jazda (nie da się, za duży ruch i jedzie się od auta do auta), a nie coś w stylu gaz do dechy i jazda przed siebie...
Prędkość max. 198 mil/h.
Postaram się nastepnym razem nagrać start i przyspieszanie.
					Ostatnio zmieniony 2009-12-15, 15:56 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
AluStar pisze:Deftronic czy to urządzonko najpierw nagrywa - potem mozna obejrzeć wyniki , wskazanai - czy juz podczas jazdy można mieć jakiś podgląd..
Ps. On poprostu plynie
Jest podgląd na monitorze. Kamera była umieszczona na zewnątrz, ale opór powietrza ją lekko przesunął (mimo, że mocowanie jest naprawdę profesjonalne). Następnym razem kamera będzie w środku i podłączymy drugą do tyłu (bo mamy). Muszę tylko zrobić upgrade VideoBoxa (firmware i wgrać zegary od GTRa). Jak tylko trafi się fajna pogoda i kawałek pustej drogi, to nagra się kolejną jazdę.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Większa przyjemność jazdy (tu wszystko zależy tylko do ciebie) i respekt na drogach z Mustanga, ale...
... GTRem jeździ się szybciej, bezpieczniej (to legendarne trzymanie, na ostrych zakrętach masz wrażenie, że od przeciążenia głowę ci urwie
 ), niejako jedną reką i w komforcie.
Dwa kompletnie różne auta i światy. Każdy fajny.
			
									
									... GTRem jeździ się szybciej, bezpieczniej (to legendarne trzymanie, na ostrych zakrętach masz wrażenie, że od przeciążenia głowę ci urwie
Dwa kompletnie różne auta i światy. Każdy fajny.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						Wlasnie zadnego bym nie zamienil .. Masz moje marzenie no i stary eleanor .
cos mysla o lifcie
 
fajna stronka o gtr http://www.gtrblog.com/category/nissannews/
szukalem oponek R888 Toyo i znalazlem ze TOYO zrobili specjalnie je dla gt-r- rozmiary pod 20" - i odkryli co auto potrafi . Conajmniej jak by byl w fazie projektu wstepnego..
Ale na nich nie po ganiasz w angli - czesto mokro
			
									
									cos mysla o lifcie
 fajna stronka o gtr http://www.gtrblog.com/category/nissannews/
szukalem oponek R888 Toyo i znalazlem ze TOYO zrobili specjalnie je dla gt-r- rozmiary pod 20" - i odkryli co auto potrafi . Conajmniej jak by byl w fazie projektu wstepnego..
Ale na nich nie po ganiasz w angli - czesto mokro
JACKU CZY W SERWISIE U WAS TAKIE CENY SADZA ??
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10664376
ORGINALNE TARCZE DO NISSANA GTR (4 SZTUKI)
PLUS ORGINALNY ZESTAW KLOCKÓW (PRZÓD+TYŁ)
CENY W POLSKIM SERWISIE:
-TARCZE 4456ZŁ x 4=17 824ZŁ
-KLOCKI PRZÓD 5 197ZŁ
-KLOCKI TYŁ 4 267ZŁ
W SUMIE 27 288ZŁ
NASZA CENA 19 900ZŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WYSYŁKA GRATIS.
100% GWARANCJA ORGINALNOŚCI !!!
RACHUNKI OD DEALERA NISSANA DO WGLĄDU !!!
 
 
http://sklep.4turbo.pl/tra-pol-12305500 ... i-GTR.html
			
									
									http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10664376
ORGINALNE TARCZE DO NISSANA GTR (4 SZTUKI)
PLUS ORGINALNY ZESTAW KLOCKÓW (PRZÓD+TYŁ)
CENY W POLSKIM SERWISIE:
-TARCZE 4456ZŁ x 4=17 824ZŁ
-KLOCKI PRZÓD 5 197ZŁ
-KLOCKI TYŁ 4 267ZŁ
W SUMIE 27 288ZŁ
NASZA CENA 19 900ZŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WYSYŁKA GRATIS.
100% GWARANCJA ORGINALNOŚCI !!!
RACHUNKI OD DEALERA NISSANA DO WGLĄDU !!!
http://sklep.4turbo.pl/tra-pol-12305500 ... i-GTR.html
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Nie mam pojęcia powiem szczerze, ale wziąwszy pod uwagę mniejszą stawkę VAT (w tym roku było 15%, ale wraca do 17.5% od 2010) raczej napewno niższe.
Można sprawdzić też na Ebay:
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories
A w PL tutaj:
http://sklep.4turbo.pl/search.php?trait ... &counter=1
			
									
									Można sprawdzić też na Ebay:
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories
A w PL tutaj:
http://sklep.4turbo.pl/search.php?trait ... &counter=1
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						Mialem stycznosc z http://sklep.4turbo.pl/se...g=pol&counter=1
Przyjezdzaja na tory cwiczyc - fajni goscie i firma ich raczej juz prezna - sam widzisz co maja w sklepie do waszego.
Ale Ceny Kosmos.
			
									
									Przyjezdzaja na tory cwiczyc - fajni goscie i firma ich raczej juz prezna - sam widzisz co maja w sklepie do waszego.
Ale Ceny Kosmos.
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
W ostatnim numerze EVO pojawił się artykuł porównujący najnowsze PorscheTurbo z R8(V10) oraz GTRem. Mimo że Porsche okazało się minimalnie szybsze, GTR okazał się zwycięzcą.  
 
Wrzucam linka na 48h. W archiwum są dwa pliki PDF.
link
			
									
									Wrzucam linka na 48h. W archiwum są dwa pliki PDF.
link
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
To wszystko prawda - miałem mozliwość zobaczyć ZR1 z bliska i jest to bardzo fajne, szybkie auto. Z tym, że bardzo proste.
Trzeba jednak pamiętać, że całościowo (mimo, że wolniejszy) GTR będzie lepszy (lepsze i nowocześniejsze wyposażenie, jakość wnętrza, doskonałe osiągi dostępne dla praktycznie każdego kierowcy, bardziej praktyczny na codzień - ogólnie, bardziej cywilizowany).
No i cena. Nissan jest blisko dwa razy tańszy - trzeba o tym pamiętać. Osobiście gdybym miał wybierać z klasycznych, "prostych" supercarów (w cenie ZR1) to FordGT jest tym autem, które bym kupił.
 
Jeszcze odnośnie cen serwisu GTRa. Nie wiem jak to wygląda w kraju, ale tutaj w UK skorzystałem z planu serwisowego w Nissanie. Za 6 przeglądów (3 lata, albo co 6 tyś. kilometrów) zapłaciłem 3630 funtów. Po przeliczeniu na złotówki wychodzi niecałe 2.8 tyś zł za przegląd.
Dwa filmiki poglądowe.
Teraz chyba wszystko jasne jeśli idze o Launch Control.
			
									
									Trzeba jednak pamiętać, że całościowo (mimo, że wolniejszy) GTR będzie lepszy (lepsze i nowocześniejsze wyposażenie, jakość wnętrza, doskonałe osiągi dostępne dla praktycznie każdego kierowcy, bardziej praktyczny na codzień - ogólnie, bardziej cywilizowany).
No i cena. Nissan jest blisko dwa razy tańszy - trzeba o tym pamiętać. Osobiście gdybym miał wybierać z klasycznych, "prostych" supercarów (w cenie ZR1) to FordGT jest tym autem, które bym kupił.
Jeszcze odnośnie cen serwisu GTRa. Nie wiem jak to wygląda w kraju, ale tutaj w UK skorzystałem z planu serwisowego w Nissanie. Za 6 przeglądów (3 lata, albo co 6 tyś. kilometrów) zapłaciłem 3630 funtów. Po przeliczeniu na złotówki wychodzi niecałe 2.8 tyś zł za przegląd.
Dwa filmiki poglądowe.
Teraz chyba wszystko jasne jeśli idze o Launch Control.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;