Nowoczesny vs old school

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Nowoczesny vs old school

Post autor: rick » 2015-01-10, 20:37

Wiem, że to Mopar, ale to potwierdza moje zdanie. Zmodernizować swoj classic mustang i będziesz cieszyć się zniego 1000x więcej :cool:

Mówiłem to od kiedy dołączył do klubu, kilka zaczyna słuchać

http://carsandbikes24.com/old-school-vs-modern-choose/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
wojtas w
Stowarzyszenie MKP
Posty: 122
Rejestracja: 2011-01-23, 22:05
Model: Mustang 1973 conver.
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Nowoczesny vs old school

Post autor: wojtas w » 2015-01-12, 22:26

Masz 100% racje Rick. Ja swojego obniżyłem o 5cm,zmieniłem koła na 18' z nisko profilowymi oponami i teraz dużo ostrzej i bezpieczniej mogę wchodzić
w zakręty.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Nowoczesny vs old school

Post autor: rick » 2015-01-13, 00:37

Dobry start :)



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: Nowoczesny vs old school

Post autor: Brano » 2015-02-16, 10:20

Rick, ja właśnie robię zawieszenie (coilover) i hamulce (4x tarczowe), sterowanie (borgeson), trochę obniżam.
Ale cały czas mnie zastanawia, jaką skrzynie włożyć, ewentualnie też silnik (musi być v8). I to tak, bym zawsze mógł wrócić do oryginału, i by nie kosztowało to majątek...



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Nowoczesny vs old school

Post autor: rick » 2015-02-17, 01:31

Brano pisze:Rick, ja właśnie robię zawieszenie (coilover) i hamulce (4x tarczowe), sterowanie (borgeson), trochę obniżam.
Ale cały czas mnie zastanawia, jaką skrzynie włożyć, ewentualnie też silnik (musi być v8). I to tak, bym zawsze mógł wrócić do oryginału, i by nie kosztowało to majątek...
:super:

nowe tylne zawieszenie będzie duża różnica i hamulce tez

dla silnika, jeśli nie chcesz nowoczesny, co najmniej korzystać z nowoczesnych elementów w starym silniku, takie jak głowice, roller wałek rozrządu i tłoków

EFI jest bardzo łatwo dodać z FAST, Holley i inni

trans jest również łatwo dodać 5 lub 6 speed lub nowoczesne OD automatyczne

wszystkie te zmiany są dla bezpieczeństwa rodziny i innych osób na drodze



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Nowoczesny vs old school

Post autor: rick » 2015-03-04, 22:54

bez hamowania awaryjnego lub manewrów, będziesz ok :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”