 
   
  
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Jak beda stosowac ten wszpolczynnik to powyzej 14 lat tylko 10% akcyzy wiec grosze...wojtas w pisze:Mam nadzieję że klasyczne zostawią w spokoju

tego tipo w sedanie to bym kupił, ale że nie ma dziewczyny, dzieci, mieszkania to chce kupić mustanga.Rezor pisze:Bez wytyków do FIATa bo FCA wcale źle sobie nie radziw koncu koncern trzyma łapę na Dodge'ach i Chryslerach


 Dzięki
 Dzięki  I teraz niech urząd celny to łyknie, a nie ma przeciwskazań skoro to certyfikat tüv, i znika problem najwyższych stawek nowej akcyzy dla samochodów, które nie są produkowane w EU i nie mają u nas odpowiedników z przebadaną normą emisji. Więc mając takie pismo, nasze koniki V6 i GT do roku 2014 (bo 2015 już ma wersję na Europę i ustaloną normę) oraz wszystkie V6 3,7 nie będą klasyfikowane do opłat wg. ostatniego przedziału akcyzy tj. Euro3 lub starsze (2004 lub starsze), tylko zgodnie z faktyczną normą. Pozwoli to sprowadzać również na tej samej zasadzie Camaro 3.6, bo takiego w Europie nie było (SS jest oderowany od chyba 2012 i spelnia Euro5), a także Challengery i inne podobne.
 I teraz niech urząd celny to łyknie, a nie ma przeciwskazań skoro to certyfikat tüv, i znika problem najwyższych stawek nowej akcyzy dla samochodów, które nie są produkowane w EU i nie mają u nas odpowiedników z przebadaną normą emisji. Więc mając takie pismo, nasze koniki V6 i GT do roku 2014 (bo 2015 już ma wersję na Europę i ustaloną normę) oraz wszystkie V6 3,7 nie będą klasyfikowane do opłat wg. ostatniego przedziału akcyzy tj. Euro3 lub starsze (2004 lub starsze), tylko zgodnie z faktyczną normą. Pozwoli to sprowadzać również na tej samej zasadzie Camaro 3.6, bo takiego w Europie nie było (SS jest oderowany od chyba 2012 i spelnia Euro5), a także Challengery i inne podobne.
 
 