Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Moderator: Moderatorzy
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Cześć, może temat już gdzieś był ale nie znalazłem
Jestem przed zakupem auta i waham się czy wybrać poprzedni model 5,0 V8 czy nowy model z V6. (można dostać w podobnych pieniądzach)
Auto głównie do jazdy po mieście i na mniejsze odległości (na trasę i rodzinnie mam GT ale od BMW).
Podobno nowy model lepiej się prowadzi, ale tak nie mruczy.
Jestem przed zakupem auta i waham się czy wybrać poprzedni model 5,0 V8 czy nowy model z V6. (można dostać w podobnych pieniądzach)
Auto głównie do jazdy po mieście i na mniejsze odległości (na trasę i rodzinnie mam GT ale od BMW).
Podobno nowy model lepiej się prowadzi, ale tak nie mruczy.
- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Przejedź się kolego jednym i drugim, bo to jest indywidualna decyzja.
To co komuś pasuje, niekoniecznie musi pasować Tobie.
Dla jednego "must have" będzie V8, a dla drugiego większy komfort jazdy i to że auto jest nowe.
Na takie tematy można dywagować ale do niczego się nie dojdzie bez przejażdżki...
To co komuś pasuje, niekoniecznie musi pasować Tobie.
Dla jednego "must have" będzie V8, a dla drugiego większy komfort jazdy i to że auto jest nowe.
Na takie tematy można dywagować ale do niczego się nie dojdzie bez przejażdżki...
Tomek
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Nie wiem na ile ekonomicznie opłacalne jest pakowanie się w V6 '15. Jak nie chcesz V8, a chcesz nowego mustanga to bierz EB. To co się da z niego wycisnąć, jak Ci braknie mocy, jeszcze spokojnie wystarczy. Jak chcesz odskocznie od nudnej lokalnej motoryzacji i coś co będzie sprawiało radość z samego wciskania gazu to bierz '13 w V8
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Ja wiem, że ma ale sprowadzać V6 z USA przy dostępnym V8 w tej cenie na miejscu. Chyba, że mówimy o rozbitym to wtedy w cenie EB który IMO bije na głowę cyclone... W stockowej konfiguracji ma 40 lb ft momentu więcej, że już nie wspomnę co chłopaki wyczyniają samym sterowaniem doładowania w tych jednostkach. Jedyną wadą, która może wyjść w dłuższej perspektywie to żywotność tych jednostek. Ale kolega wyżej wątpie, że będzie trzymał S550 długo pod dachem no i jak wspomaniał: krótkie, miejskie odcinki.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 876
- Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
- Model: BULLITT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: highland green
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
idąc tym tropem to focus 2.3 eb będzie jeździł lepiej bo lzejszy
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Cztery cylindry odpadają. W obecnym klekocie mam 6 i nie chcialbym mniej. Jakoś wysokie obroty i sprężarki bardziej pasują mi do japończyków a nie do Amerykańskich aut. Inna jest elastyczność, dźwięk.
Muszę gdzieś porowmać te dwa auta tylko nie wiem jak jest ze środkiem w 2015 roczniku, bo V6 ze stanów to najbiedniejsze wersje i pewnie najgorsze materiały w środku. (chyba że się mylę)
Da się tak zmienić zawieszenie w 2013 V8 roczniku żeby prowadził się jak 2015?
Muszę gdzieś porowmać te dwa auta tylko nie wiem jak jest ze środkiem w 2015 roczniku, bo V6 ze stanów to najbiedniejsze wersje i pewnie najgorsze materiały w środku. (chyba że się mylę)
Da się tak zmienić zawieszenie w 2013 V8 roczniku żeby prowadził się jak 2015?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
matlog pisze:Jakoś wysokie obroty i sprężarki bardziej pasują mi do japończyków a nie do Amerykańskich aut.
serio?
W takim razie wg mnie odpowiedź jest jedna: bierz V8 '13. Co do zawieszenia S550 ma IRS, a s197 ma stary dobry sztywny most + panharda. Oba mają swoje wady i zalety. Nie wiem jak w s197 ale standard w każdym mustangu żeby poprawić prowadzenie to sprężyny. Standardowe zawieszenie buja się jak łajba na morzumatlog pisze:Cztery cylindry odpadają. W obecnym klekocie mam 6 i nie chcialbym mniej.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 350
- Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
- Model: '09 Shelby GT350
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Brilliant Silver
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
V8, zawsze. Jak zaczynalem przygode z mustangami to wiesz jaki popelnilem blad? V6. Wytrzymalem z tym dokladnie 31 dni, od momentu zakupu do sprzedazy. No i kupilem V8 ;-)
- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!
2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!
2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
No i dylemat rozwiązany pod domem stoi v8 2015.
A dla tych co mówią ze wyglada jak mondeo coupé to uważam ze bardziej wyglada jak aston Martin (przez przetłoczenia nad tylnym kołami)
Rzeczywiście v8 to bajka. Przyspieszenie czuć w każdym zakresie prędkości .
Pozytywnie zaskoczył mnie tez komfortem zrobiłem prawie 800 i nie jestem połamany.
A dla tych co mówią ze wyglada jak mondeo coupé to uważam ze bardziej wyglada jak aston Martin (przez przetłoczenia nad tylnym kołami)
Rzeczywiście v8 to bajka. Przyspieszenie czuć w każdym zakresie prędkości .
Pozytywnie zaskoczył mnie tez komfortem zrobiłem prawie 800 i nie jestem połamany.
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1248
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Pogratulowac to sie nazywa meska decyzja :-> to teraz wydech odpowiedni i bedzie gitara
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Ja zacznę od zamontowania iPada mini w miejsce wyświetlacza potem pewnie wydech itd.
Mam pytanie w instrukcji na rysunku silnika jest rozporka, u mnie nie ma czy to normalne ?
Mam pytanie w instrukcji na rysunku silnika jest rozporka, u mnie nie ma czy to normalne ?
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1248
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Normalne nie ma jak nowego kupiles w standardzie.
IPAD MINI na ekran?
Jaka masz wersje?
tam masz lcd fabrycznie to kamera cofania dziala z tym itd wiec jak to wywalisz to nie bedzie dzialalo zapewne i inne funkcje typu navi, KLIMA ITD
IPAD MINI na ekran?
Jaka masz wersje?
tam masz lcd fabrycznie to kamera cofania dziala z tym itd wiec jak to wywalisz to nie bedzie dzialalo zapewne i inne funkcje typu navi, KLIMA ITD
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Mam wersję z nawigacją, ale jej obsługa jest tragiczna.
Myślę o tym rozwiązaniu https://store.audiodesignscg.com/produc ... -dash-kit/" onclick="window.open(this.href);return false; można do tego dokupić https://store.audiodesignscg.com/produc ... tegration/" onclick="window.open(this.href);return false; i mamy kamerę cofania na ipadzie.
Myślę o tym rozwiązaniu https://store.audiodesignscg.com/produc ... -dash-kit/" onclick="window.open(this.href);return false; można do tego dokupić https://store.audiodesignscg.com/produc ... tegration/" onclick="window.open(this.href);return false; i mamy kamerę cofania na ipadzie.
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1248
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Delemat 2013 5,0 GT czy 2015 3,7 V6
Przyznam sam ze obsluga aplikacji do navi tragiczna jeszcze tam kilka mankamentow jest ale poza tym jest ok
I tracic cala obsluge szkoda.
I tracic cala obsluge szkoda.