Powrot krola GT500 2020 !!!!

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: andi74 » 2019-01-17, 23:05

bez slow




Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Matt84 » 2019-01-17, 23:24

Jak się zamknie oczy i posłucha to wszystko się zgadza :P Wrócił krzyżowy wał i znowu brzmi jak trzeba a nie jak Ferrari :)



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1160
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: andi74 » 2019-01-17, 23:36

tylko wajcha od biegow zaginela



Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Torsen » 2019-01-18, 19:22

Niby jest spoko, ale po takich zapowiedziach / teaserach / rumorach oczekiwałem więcej. Mam nadzieję, że te 700+ koni to będzie mocno 700+ a nie 710KM.



Kste
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
Model: 2018 GT350
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Pomorskie

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Kste » 2019-01-18, 21:50

Udala sie ta fura znowu Fordowi, ale.....wlasnie oczekiwaloby sie czegos wiecej. Majac wybor GT500 czy GT350, to nie wiem czy nie wybralbym znowu swojego "ferrari" :) Wlasnie manual i ten dzwiek, to jest kwintesencja tego auta. Jednak nie wykluczam. :)



Awatar użytkownika
Glyde
Stowarzyszenie MKP
Posty: 86
Rejestracja: 2017-02-12, 15:00
Model: 2017 GT M/T
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Glyde » 2019-01-19, 22:37

Kste pisze:
2019-01-18, 21:50
Udala sie ta fura znowu Fordowi, ale.....wlasnie oczekiwaloby sie czegos wiecej. Majac wybor GT500 czy GT350, to nie wiem czy nie wybralbym znowu swojego "ferrari" :) Wlasnie manual i ten dzwiek, to jest kwintesencja tego auta. Jednak nie wykluczam. :)
Z GT350R podobno wcale nie jest tak cudownie na torze, czyli tam gdzie jego miejsce...podobno elektronika się buntuje po kilkunastu minutach ostrej jazdy.
W US użytkownicy tego modelu podali HQ Forda do sądu, a sprawę prowadzi gość co załatwił VW za oszustwa na emisji...może być ciekawie.



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: jaco » 2019-01-20, 00:55

Ja jednej rzeczy nie rozumiem - dlaczego w takim aucie hamulec postojowy jest elektroniczny? Ciekawi mnie zresztą, jak to jest rozwiązane - jeden guzik (line-lock) to ręczny na przód, a drugi (P) to ręczny na tył?


Remember, There Is Life Beyond Grip

Kste
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
Model: 2018 GT350
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Pomorskie

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Kste » 2019-01-23, 20:45

Glyde pisze:
2019-01-19, 22:37
Kste pisze:
2019-01-18, 21:50
Udala sie ta fura znowu Fordowi, ale.....wlasnie oczekiwaloby sie czegos wiecej. Majac wybor GT500 czy GT350, to nie wiem czy nie wybralbym znowu swojego "ferrari" :) Wlasnie manual i ten dzwiek, to jest kwintesencja tego auta. Jednak nie wykluczam. :)
Z GT350R podobno wcale nie jest tak cudownie na torze, czyli tam gdzie jego miejsce...podobno elektronika się buntuje po kilkunastu minutach ostrej jazdy.
W US użytkownicy tego modelu podali HQ Forda do sądu, a sprawę prowadzi gość co załatwił VW za oszustwa na emisji...może być ciekawie.
Z tego co wiem to sprawa dotyczy modelu z 2016 (GT350 i GT350R) za niedostateczne chlodzenie przekladni i dyferencjalu, przez co auto sie przegrzewalo i wpadalo w tryb uspienia. Nic zwiazanego z elektronika. Problem rozmwiazany w nastepnych modelach - dodane intercoolery i wszystko smiga, ale wlasciciele rocznika 2016 sadza sie z Fordem, ze jak to on obiecywal auto powinno byc "track ready" a nie jest i konieczna jest modyfikacja za $3000.

Poza tym ciagle sporo ludzi narzeka na spore zuzycie oleju i Ford czesto wymienia silniki w tych autach wlasnie ze wzgledu na to.

Ja na szczescie nie mam - odpukac- zadnego problemu z moim. Smiga jak nalezy.
Zrobilem nim kilka sesji na torze i nic sie z nim nie dzieje. No i tak naprawde to nie jest Mustang, to jest GT350 - calkiem inne zwierze. Calkiem inna fura. Po prostu trzeba ja lubic. Ja tam ja uwielbiam i nie wyobrazam sobie powrotu do GT. Proponuje wsiasc, przymierzyc sie, odpalic, przejechac. :)



Awatar użytkownika
Glyde
Stowarzyszenie MKP
Posty: 86
Rejestracja: 2017-02-12, 15:00
Model: 2017 GT M/T
Silnik: V8 5.0
Kolor: Triple Yellow
Lokalizacja:: Wawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Glyde » 2019-01-26, 14:33

.
[/quote]

Ja na szczescie nie mam - odpukac- zadnego problemu z moim. Smiga jak nalezy.
Zrobilem nim kilka sesji na torze i nic sie z nim nie dzieje. No i tak naprawde to nie jest Mustang, to jest GT350 - calkiem inne zwierze. Calkiem inna fura. Po prostu trzeba ja lubic. Ja tam ja uwielbiam i nie wyobrazam sobie powrotu do GT. Proponuje wsiasc, przymierzyc sie, odpalic, przejechac. :)
[/quote]

A jak to się sprawuje „na codzień”? Bo na torze to z pewnością pełna adrenalina, w pozytywnym słowa znaczeniu



Awatar użytkownika
macek25
Młodszy Forumowicz
Posty: 95
Rejestracja: 2015-03-01, 18:44
Model: GT '17
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic grey
Lokalizacja:: Białogard
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: macek25 » 2019-01-28, 05:32

Sam chciałem kupić GT350 ale odpuściłem może źle może dobrze. I tak na tor nie jeżdżę a do jazdy codziennej jak najbardziej GT jest wporzo.
Jeśli chodzi o nowego GT500 fajny szkoda ze elektroniczne zegary mnie to sie wogole nie podoba tak jak reczny na przycisk? Tak samo jak pokrętło do zmiany trybów hmm... No kto co lubi.



Awatar użytkownika
clo27
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
Model: s550 gt 18
Silnik: V8 5.0
Kolor: BlackyWhite
Lokalizacja:: krk
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: clo27 » 2019-01-28, 13:38

Powiem tak gt350 ma wiele zalet w porównaniu do 2015-2017, ale niestety stracił wiele ze swojej atrakcyjności po wejściu 2018, ten "nowy" ma wiele cech które z gt350 robiło tą wyjątkową wersję....ja wiem że to legenda, że 5.2, że kręci się do ponad 8tyś., że trochę inaczej spada wartość itp., ale na daily jednak lepszym wyborem jest dzisiaj gt….Gt500 to raczej inwestycja moim zdaniem...


BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: nomad » 2019-01-28, 15:12

Jakie cechy ma GT 2018 wspólne z gt350?
Wręcz przeciwnie moim zdaniem, wzrosła atrakcyjność gt350, gdyż to jedyna wersja 2018 z akceptowalnym przodem ;)



Awatar użytkownika
clo27
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
Model: s550 gt 18
Silnik: V8 5.0
Kolor: BlackyWhite
Lokalizacja:: krk
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: clo27 » 2019-01-29, 01:49

nomad pisze:
2019-01-28, 15:12
Jakie cechy ma GT 2018 wspólne z gt350?
Wręcz przeciwnie moim zdaniem, wzrosła atrakcyjność gt350, gdyż to jedyna wersja 2018 z akceptowalnym przodem ;)
Gt350 odróżniał od zwykłej wersji przede wszystkim to że był szybszy(5.2), lepiej się prowadził MagneRide, miał aktywny wydech(piszę tu o różnicy w latach wcześniejszych)...wszystko to oczywiście oprócz silnika dostał gt 2018...czy jest szybszy, hmmm seria z a10 troszkę wolniejsza, ale nie jest to już przepaść jak wcześniej...
W moim odczuciu te różnice niestety trochę się zatarły, nie zrozum mnie źle, nie mam na myśli, że auto jest gorsze, absolutnie nie.
Gt350 jest fenomenalny i sam dążę do tego aby może stać się jego posiadaczem (inne $ także pewnie jeszcze nie teraz...), to jest ikona, bez dwóch zdań, inne hamulce, inny silnik, inne po prostu przeznaczenie, tylko dla mnie (moje zdanie) gt2018 dostało kilka jego cech na które w szczególności zwracałem uwagę :)


BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638

Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: nomad » 2019-01-29, 15:36

Ok rozumiem podejście do tematu, choć ja mam zupełnie inne :)
- aktywny wydech bez znaczenia, GT350 brzmi zupełnie inaczej - różnica jak była tak jest
- magnaride - dla mnie to nie auto codzienne, nie szukam komfortu, w gt350 nie zamówiłbym pewnie i tak - nic dostępność w GT nie zmienia
- szybszy/wolniejszy bez znaczenia, a10 mnie nie interesuje, wrażenia z przyspieszania pozostały zupełnie inne.
Także kwestia oczekiwań. Swoich klientów gt350 nadal ma i mieć będzie.
Dla mnie różnice się nie zatarły, a wręcz przeciwnie - gt350 zaczął wyglądać jeszcze lepiej na tle GT niż w latach 2016-17 :)
Ale dlatego jest szeroka paleta modeli, by każdy mógł dobrać coś pod siebie.
Inna sprawa, że jak początkowo byłem poważnie zainteresowany tym autem tak teraz patrzę w kierunku oferty konkurencyjnego koncernu.
Niestety nawet GT350 już się opatrzył przy liczbie skonwertowanych wizualnie GT... :)



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!

Post autor: Kuba » 2019-01-30, 02:14

nomad pisze:
2019-01-29, 15:36

.....Inna sprawa, że jak początkowo byłem poważnie zainteresowany tym autem tak teraz patrzę w kierunku oferty konkurencyjnego koncernu.
Nie patrz tam. To zły kierunek. Jam Ci to mówię :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”