Powrot krola GT500 2020 !!!!
Moderator: Moderatorzy
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Jak się zamknie oczy i posłucha to wszystko się zgadza Wrócił krzyżowy wał i znowu brzmi jak trzeba a nie jak Ferrari
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Niby jest spoko, ale po takich zapowiedziach / teaserach / rumorach oczekiwałem więcej. Mam nadzieję, że te 700+ koni to będzie mocno 700+ a nie 710KM.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
- Model: 2018 GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Pomorskie
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Udala sie ta fura znowu Fordowi, ale.....wlasnie oczekiwaloby sie czegos wiecej. Majac wybor GT500 czy GT350, to nie wiem czy nie wybralbym znowu swojego "ferrari" Wlasnie manual i ten dzwiek, to jest kwintesencja tego auta. Jednak nie wykluczam.
- Glyde
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 86
- Rejestracja: 2017-02-12, 15:00
- Model: 2017 GT M/T
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Z GT350R podobno wcale nie jest tak cudownie na torze, czyli tam gdzie jego miejsce...podobno elektronika się buntuje po kilkunastu minutach ostrej jazdy.
W US użytkownicy tego modelu podali HQ Forda do sądu, a sprawę prowadzi gość co załatwił VW za oszustwa na emisji...może być ciekawie.
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Ja jednej rzeczy nie rozumiem - dlaczego w takim aucie hamulec postojowy jest elektroniczny? Ciekawi mnie zresztą, jak to jest rozwiązane - jeden guzik (line-lock) to ręczny na przód, a drugi (P) to ręczny na tył?
Remember, There Is Life Beyond Grip
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
- Model: 2018 GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Pomorskie
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Z tego co wiem to sprawa dotyczy modelu z 2016 (GT350 i GT350R) za niedostateczne chlodzenie przekladni i dyferencjalu, przez co auto sie przegrzewalo i wpadalo w tryb uspienia. Nic zwiazanego z elektronika. Problem rozmwiazany w nastepnych modelach - dodane intercoolery i wszystko smiga, ale wlasciciele rocznika 2016 sadza sie z Fordem, ze jak to on obiecywal auto powinno byc "track ready" a nie jest i konieczna jest modyfikacja za $3000.Glyde pisze: ↑2019-01-19, 22:37Z GT350R podobno wcale nie jest tak cudownie na torze, czyli tam gdzie jego miejsce...podobno elektronika się buntuje po kilkunastu minutach ostrej jazdy.
W US użytkownicy tego modelu podali HQ Forda do sądu, a sprawę prowadzi gość co załatwił VW za oszustwa na emisji...może być ciekawie.
Poza tym ciagle sporo ludzi narzeka na spore zuzycie oleju i Ford czesto wymienia silniki w tych autach wlasnie ze wzgledu na to.
Ja na szczescie nie mam - odpukac- zadnego problemu z moim. Smiga jak nalezy.
Zrobilem nim kilka sesji na torze i nic sie z nim nie dzieje. No i tak naprawde to nie jest Mustang, to jest GT350 - calkiem inne zwierze. Calkiem inna fura. Po prostu trzeba ja lubic. Ja tam ja uwielbiam i nie wyobrazam sobie powrotu do GT. Proponuje wsiasc, przymierzyc sie, odpalic, przejechac.
- Glyde
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 86
- Rejestracja: 2017-02-12, 15:00
- Model: 2017 GT M/T
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
.
[/quote]
Ja na szczescie nie mam - odpukac- zadnego problemu z moim. Smiga jak nalezy.
Zrobilem nim kilka sesji na torze i nic sie z nim nie dzieje. No i tak naprawde to nie jest Mustang, to jest GT350 - calkiem inne zwierze. Calkiem inna fura. Po prostu trzeba ja lubic. Ja tam ja uwielbiam i nie wyobrazam sobie powrotu do GT. Proponuje wsiasc, przymierzyc sie, odpalic, przejechac.
[/quote]
A jak to się sprawuje „na codzień”? Bo na torze to z pewnością pełna adrenalina, w pozytywnym słowa znaczeniu
[/quote]
Ja na szczescie nie mam - odpukac- zadnego problemu z moim. Smiga jak nalezy.
Zrobilem nim kilka sesji na torze i nic sie z nim nie dzieje. No i tak naprawde to nie jest Mustang, to jest GT350 - calkiem inne zwierze. Calkiem inna fura. Po prostu trzeba ja lubic. Ja tam ja uwielbiam i nie wyobrazam sobie powrotu do GT. Proponuje wsiasc, przymierzyc sie, odpalic, przejechac.
[/quote]
A jak to się sprawuje „na codzień”? Bo na torze to z pewnością pełna adrenalina, w pozytywnym słowa znaczeniu
- macek25
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 2015-03-01, 18:44
- Model: GT '17
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic grey
- Lokalizacja:: Białogard
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Sam chciałem kupić GT350 ale odpuściłem może źle może dobrze. I tak na tor nie jeżdżę a do jazdy codziennej jak najbardziej GT jest wporzo.
Jeśli chodzi o nowego GT500 fajny szkoda ze elektroniczne zegary mnie to sie wogole nie podoba tak jak reczny na przycisk? Tak samo jak pokrętło do zmiany trybów hmm... No kto co lubi.
Jeśli chodzi o nowego GT500 fajny szkoda ze elektroniczne zegary mnie to sie wogole nie podoba tak jak reczny na przycisk? Tak samo jak pokrętło do zmiany trybów hmm... No kto co lubi.
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Powiem tak gt350 ma wiele zalet w porównaniu do 2015-2017, ale niestety stracił wiele ze swojej atrakcyjności po wejściu 2018, ten "nowy" ma wiele cech które z gt350 robiło tą wyjątkową wersję....ja wiem że to legenda, że 5.2, że kręci się do ponad 8tyś., że trochę inaczej spada wartość itp., ale na daily jednak lepszym wyborem jest dzisiaj gt….Gt500 to raczej inwestycja moim zdaniem...
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Jakie cechy ma GT 2018 wspólne z gt350?
Wręcz przeciwnie moim zdaniem, wzrosła atrakcyjność gt350, gdyż to jedyna wersja 2018 z akceptowalnym przodem
Wręcz przeciwnie moim zdaniem, wzrosła atrakcyjność gt350, gdyż to jedyna wersja 2018 z akceptowalnym przodem
- clo27
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
- Model: s550 gt 18
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BlackyWhite
- Lokalizacja:: krk
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Gt350 odróżniał od zwykłej wersji przede wszystkim to że był szybszy(5.2), lepiej się prowadził MagneRide, miał aktywny wydech(piszę tu o różnicy w latach wcześniejszych)...wszystko to oczywiście oprócz silnika dostał gt 2018...czy jest szybszy, hmmm seria z a10 troszkę wolniejsza, ale nie jest to już przepaść jak wcześniej...
W moim odczuciu te różnice niestety trochę się zatarły, nie zrozum mnie źle, nie mam na myśli, że auto jest gorsze, absolutnie nie.
Gt350 jest fenomenalny i sam dążę do tego aby może stać się jego posiadaczem (inne $ także pewnie jeszcze nie teraz...), to jest ikona, bez dwóch zdań, inne hamulce, inny silnik, inne po prostu przeznaczenie, tylko dla mnie (moje zdanie) gt2018 dostało kilka jego cech na które w szczególności zwracałem uwagę
BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Powrot krola GT500 2020 !!!!
Ok rozumiem podejście do tematu, choć ja mam zupełnie inne
- aktywny wydech bez znaczenia, GT350 brzmi zupełnie inaczej - różnica jak była tak jest
- magnaride - dla mnie to nie auto codzienne, nie szukam komfortu, w gt350 nie zamówiłbym pewnie i tak - nic dostępność w GT nie zmienia
- szybszy/wolniejszy bez znaczenia, a10 mnie nie interesuje, wrażenia z przyspieszania pozostały zupełnie inne.
Także kwestia oczekiwań. Swoich klientów gt350 nadal ma i mieć będzie.
Dla mnie różnice się nie zatarły, a wręcz przeciwnie - gt350 zaczął wyglądać jeszcze lepiej na tle GT niż w latach 2016-17
Ale dlatego jest szeroka paleta modeli, by każdy mógł dobrać coś pod siebie.
Inna sprawa, że jak początkowo byłem poważnie zainteresowany tym autem tak teraz patrzę w kierunku oferty konkurencyjnego koncernu.
Niestety nawet GT350 już się opatrzył przy liczbie skonwertowanych wizualnie GT...
- aktywny wydech bez znaczenia, GT350 brzmi zupełnie inaczej - różnica jak była tak jest
- magnaride - dla mnie to nie auto codzienne, nie szukam komfortu, w gt350 nie zamówiłbym pewnie i tak - nic dostępność w GT nie zmienia
- szybszy/wolniejszy bez znaczenia, a10 mnie nie interesuje, wrażenia z przyspieszania pozostały zupełnie inne.
Także kwestia oczekiwań. Swoich klientów gt350 nadal ma i mieć będzie.
Dla mnie różnice się nie zatarły, a wręcz przeciwnie - gt350 zaczął wyglądać jeszcze lepiej na tle GT niż w latach 2016-17
Ale dlatego jest szeroka paleta modeli, by każdy mógł dobrać coś pod siebie.
Inna sprawa, że jak początkowo byłem poważnie zainteresowany tym autem tak teraz patrzę w kierunku oferty konkurencyjnego koncernu.
Niestety nawet GT350 już się opatrzył przy liczbie skonwertowanych wizualnie GT...
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.