International Members
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
International Members
Słuchajcie, jak pewnie zauważyliście film mustang race narobił sporego zamieszania w całym mustangowym świecie i rozsławił nasz klub.
Czy jesteście za dodaniem na głównej stronie obok:
FAQ » Szukaj » Album » Użytkownicy » Grupy » Klubowicze » Profil » Nie masz wiadomości »
działu International Members
W którym to na początek mogłyby się pojawić tematy:
1. Info about polish mustang club
2. Introductions
3. Events & Chat
Myślę, że ułatwiło by to kontakt z nami, pozwoliło nawiązać współpracę z innymi klubami, itp.
Czy jesteście za dodaniem na głównej stronie obok:
FAQ » Szukaj » Album » Użytkownicy » Grupy » Klubowicze » Profil » Nie masz wiadomości »
działu International Members
W którym to na początek mogłyby się pojawić tematy:
1. Info about polish mustang club
2. Introductions
3. Events & Chat
Myślę, że ułatwiło by to kontakt z nami, pozwoliło nawiązać współpracę z innymi klubami, itp.

- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Bo to mustang klub POLSKA a nie mustang klub po polsku ja jestem za!Piotrek_W pisze:a dlaczego to ma być po angielsku ? To jest Mustang Klub Polska ?W którym to na początek mogłyby się pojawić tematy:
1. Info about polish mustang club
2. Introductions
3. Events & ChatTo niech będzie napisane po polsku.

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Jestem za ( a nawet przeciw ) popieram.andronik pisze:Pojawiły się ostatnio talie propozycje. Jak tylko uaktualnimy forum to zostanie dodany na stronie głównej, osobny dział dla zagranicznych gości.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
stang232
Dlaczego nie, naszym celem jest rozwój i rozpowszechnianie naszej aktywności klubowej w sposób globalny
Dlaczego nie, naszym celem jest rozwój i rozpowszechnianie naszej aktywności klubowej w sposób globalny

tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Jestem za, choć poza funkcją czysto zapoznawczą i może zaprosinami na wspólne spotkania ten dział pewnie nie będzie się rozbudowywał. Wszak większość naszych kontaktów, dla których tak lubimy tu zaglądać to miłe pogaduchy i porady techniczne - trudny orzech dla google.translate
. No, ale nie spodziewam się, żeby Niemcy lub Amerykanie szukali u nas porad technicznych...
Z dwóch pierwszych powodów jestem bardzo za
Język oczywiście dopasowany do gości.

Z dwóch pierwszych powodów jestem bardzo za

Język oczywiście dopasowany do gości.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Jak ktoś nie chce pisać na międzynarodowym forum niikt nie będzie go to tego zmuszał, czytać też nie trzeba. Moim zdaniem warto mieć forum anglojenzyczne bo Mustangi to auto amerykańskie, dzięki współpracy z zagranicą zyskamy cenne informacje na temat naszych koników.Dezo pisze:Propozycja nr 1:
- Dajcie sobie spokój.
Propozycja nr 2:
- Klubowiczów dysponujących nadmiarem czasu zapraszam do pracy na rzecz MKP, a roboty jest i będzie sporo...
Ewentualnymi, doraźnymi kontaktami z Zagranicą możemy zająć się kiedy zaistnieje taka potrzeba.
Pozdrawiam
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
Zwłaszcza jeżeli chodzi o sprawdzone modyfikacje, inne rozwiązania niż te które w danym momencie chcielibyśmy zastosować czy porady techniczne....Dark Red pisze: dzięki współpracy z zagranicą zyskamy cenne informacje na temat naszych koników.
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


