Razor 20' - wypadające nity.

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-05-14, 22:35

ja zamowilem razor 5 gun metal 18 z TIRE RACK ,zapytam czy nie maja nitow za duzo :)



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-14, 22:45

Defronic, z czego tu robić problem :)? Ta imitacja nie przypomina nitów a raczej śruby TORX. Takie śruby kupisz w każdym lepszym sklepie narzędziowym, czy to aluminiowe czy tytanowe. Przegwintujesz wszystkie otwory (fakt roboty będzie) i porządnie wkręcisz śruby. Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie ;)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-05-15, 00:26

Sprawdziłem wszystkie śrubokrętem ani drgną. :D
Mój chińczyk chyba się przyłożył może dostał miskę ryżu więc a może miał po prostu lepszy dzień :rotfl:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-16, 10:54

RedHornet pisze:Sprawdziłem wszystkie śrubokrętem ani drgną. :D
Mój chińczyk chyba się przyłożył może dostał miskę ryżu więc a może miał po prostu lepszy dzień :rotfl:
Faktycznie albo masz szczęście, albo... ja mam pecha. :( Być może wpływ na trzymanie się tych nitów (klej), mają środki jakimi myję/czyszczę felgi. No i czas. Felgi mają prawie dwa lata.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-16, 12:36

Szkoda, że masz właśnie klejone te "nity". Ja w swoich felgach no name też je mam ale są wprasowane i się kręcą dowolnie, ale nie ma opcji, że wypadną :) Zrób jak mówiłem, kup TORXy i przegwintuj ;)



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-05-16, 14:00

Deftronic pisze:
RedHornet pisze:Sprawdziłem wszystkie śrubokrętem ani drgną. :D
Mój chińczyk chyba się przyłożył może dostał miskę ryżu więc a może miał po prostu lepszy dzień :rotfl:
Faktycznie albo masz szczęście, albo... ja mam pecha. :( Być może wpływ na trzymanie się tych nitów (klej), mają środki jakimi myję/czyszczę felgi. No i czas. Felgi mają prawie dwa lata.
Wg mnie to nie zależy od braku szczęścia czy też faktu jego posiadania, a ewidentnie od częstotliwości poruszania się i ilości przejechanych km. RedHornet oraz paru innych użytkowników Mustanga ma tą zdolność do jazdy w zdecydowany sposób ograniczoną przez zawilgocenie i gwałtowne ocieplanie klimatu w Polszcze :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-05-16, 14:14

LIZZARD pisze:
Deftronic pisze:
RedHornet pisze:Sprawdziłem wszystkie śrubokrętem ani drgną. :D
Mój chińczyk chyba się przyłożył może dostał miskę ryżu więc a może miał po prostu lepszy dzień :rotfl:
Faktycznie albo masz szczęście, albo... ja mam pecha. :( Być może wpływ na trzymanie się tych nitów (klej), mają środki jakimi myję/czyszczę felgi. No i czas. Felgi mają prawie dwa lata.
Wg mnie to nie zależy od braku szczęścia czy też faktu jego posiadania, a ewidentnie od częstotliwości poruszania się i ilości przejechanych km. RedHornet oraz paru innych użytkowników Mustanga ma tą zdolność do jazdy w zdecydowany sposób ograniczoną przez zawilgocenie i gwałtowne ocieplanie klimatu w Polszcze :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ee tam jakby miały odpaść to chyba po 20tys km już by odpadły ??? :dontgetit:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-05-21, 07:49

Deftronic, a może wart dorobić toto z kwasówki ,nagwintować i wkręcić na jakiś klej do gwintów ? Masa pracy z tym ,trzeba by wszytskie wymienić i nie będzie to tanie - niestety :( no ale coś zrobić trzeba


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-05-21, 12:24

nie wiem czy to pomoże, ale na allegro jest jedna felga shelby razor :

może warto ją kupić, żeby mieć nity na zapas :) - zależy ile taka zabawa w dorabianie by kosztowała.

http://allegro.pl/item1029961450_ford_m ... _cali.html

pozdr


Bart

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-21, 18:21

alfatech pisze:Deftronic, a może wart dorobić toto z kwasówki ,nagwintować i wkręcić na jakiś klej do gwintów ? Masa pracy z tym ,trzeba by wszytskie wymienić i nie będzie to tanie - niestety :( no ale coś zrobić trzeba
Problem jest tego typu, że ja sam sobie tego nie zrobię a w UK za pracę sobie liczą spore pieniądze. Pomija już fakt, że często ludzie tutaj nie są zainteresowani takim dłubaniem.

Chciałem przykładowo zabezpieczyć Shelby przed korozją - podobnie jak robi się to w kraju - to powiedziano mi: "...po co? Tutaj nikt tego nie stosuje i chyba nawet nie robi". Nie było chętnych, a pytałem w paru miejscach. :(

Za odnowienie 4 felg firma zażyczyła sobie taką kwotę, że mógłbym kupić sobie za nią dwie nowe. Choćby te, z których wypadają te "nity". Inne w ogóle się tego nie podjeły (sorry, takich felg nie robimy). :(

Póki co skorzystam z pomocy którą zaoferował Alustar. Zaczynam też odkładać do skarbonki na felgi do których zapodałem wcześniej linka.

Właśnie, felga o jakich parametrach z tych podanych niżej pasuje do GT500?

http://www.ityre.com/en/disks/catalog/oz/4866/


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-05-22, 23:01

Deftronic pisze:Problem jest tego typu, że ja sam sobie tego nie zrobię a w UK za pracę sobie liczą spore pieniądze. Pomija już fakt, że często ludzie tutaj nie są zainteresowani takim dłubaniem.
Napisz o swoim problemie na forum cnc http://www.cnc.info.pl/ co prawda stal kwasoodporna nie jest łatwa w obróbce ale powinieneś kogoś chętnego do pomocy tam znaleźć. Napisz tylko dokładne wymiary ,najlepiej odręczny rysunek śrubki i że ma to być zrobione z przynajmniej 0H18N9 nie zgadzaj się na słabszą stal ,żadną nierdzewkę itd
Aha i żadnego stopu aluminium również nie polecam ,chyba że ktoś to będzie anodował ale nie sądzę - małe przedmioty i mała ilość. Jak coś to pisz : )


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-05-23, 00:08




Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-23, 08:54

Panowie, sprawa wygląda hmm... groteskowo. Wczoraj wyjąłem jeden taki "nit" i okazało się, że jest on... z plastiku, pofarbowany tylko na chrom. :zdziwko: W tym momencie dorabianie stalowych nitów nie ma sensu bo zmieniłoby to wyważenie felgi. Na ebayu znalazłem takie same plastikowe (białe, niepomalowane) "nity", ale niestety o mniejszej średnicy. :( Uderzam teraz prosto do Shelby niech mi powiedzą, co z tym zrobić i gdzie mogę zdobyć dwie paczki takich plastikowych śrubek/nitów. Jestem też pewien, że ich wypadanie to efekt mycia felg środkami do tego przeznaczonymi, które rozpuszczają klej.

btw: Dzięki za pomoc i sugestie, ale zawalczę z Shelby. Podeślę im zdjęcia itp. Zobaczymy co się "wytoczy"...
Ostatnio zmieniony 2010-05-23, 08:59 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-05-23, 11:27

Na allegro znalazłem plastikowe pytanie tylko czy średnica ta sama:

http://allegro.pl/item1044781557_nit_ni ... owych.html



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-23, 11:52

Niestety za krótkie a główki za szerokie. :(


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”