Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Witajcie, dzisiaj chciałbym się podzielić z Wami pomysłem na podajnik / uchwyt pasów bezpieczeństwa. Jest to narazie prototyp i mam nadzieje że zainspiruje tym innych forumowiczów do podobnych działań . Więc tak: Uchwyt zrobiłem z listwy progowej z marketu budowlanego. Koszt ok 10-15zł. Kolory przeróżne. Wystarczyło przewiercić otwory na bolce zagłówka, przyciąć i wygiąć odpowiednio. Koniec wygięcia owinięty został czarną taśmą parcianą ze śliskiego tekstylia. Nie jest to może idealne rozwiązanie ale na pewno po części się sprawdza. Modyfikacja ma charakter rozwojowy i prawdopodobnie ulegnie jeszcze zmianie.
* Pamiętaj że wszelkie modyfikację ingerujące w systemy bezpieczeństwa pojazdu robisz na własną odpowiedzialność. Nie próbuj robić niczego na sztukę. Mocuj pewnie i solidnie!
* Pamiętaj że wszelkie modyfikację ingerujące w systemy bezpieczeństwa pojazdu robisz na własną odpowiedzialność. Nie próbuj robić niczego na sztukę. Mocuj pewnie i solidnie!
- Załączniki
-
- Tutaj np. akcesoryjny produkowany seryjnie uchwyt pasa do MG
- Seat Belt Guides B.jpg (85.31 KiB) Przejrzano 7000 razy
Ostatnio zmieniony 2017-01-14, 00:15 przez Avantgarde, łącznie zmieniany 3 razy.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Robiłem podobny ale do mocowania monitora dla dzieciaków do pasów raczej sugerowałbym coś zaokrąglonego i ograniczyłbym ostre krawędzie. Kwestia nie tylko bezpieczeństwa ale i niepotrzebnego zużycia pasów.
https://lmr.com/item/LRS-61006B/99-04-M ... -Belt-Loop" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lmr.com/item/LRS-61006B/99-04-M ... -Belt-Loop" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Rozumiem, że to prototyp więc nie będę oceniał wykonania i estetyki.
Osobiście jednak kiepsko bym się czuł jeżdząć z tego typu rozwiązaniem mając świadomość, że w przypadku "buuum..." mam za sobą na wysokości karku taką gilotynę.
Pozostanę więc w tym względzie przy rozwiązaniu projektantów Forda.
Osobiście jednak kiepsko bym się czuł jeżdząć z tego typu rozwiązaniem mając świadomość, że w przypadku "buuum..." mam za sobą na wysokości karku taką gilotynę.
Pozostanę więc w tym względzie przy rozwiązaniu projektantów Forda.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Listwa jest dosyć elastyczna gdyż jest to cienkie aluminium. A jeśli chodzi o wygląd to niewiele jest to gorsze niż "oryginalne" robione masówki które można kupić w prawie każdym amerykańskim markecie.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
W przypadku bum nie ma opcji żeby to zadziałało jak gilotyna. Bolce od zagłówka wchodzą w otwory, a jeśli w jakikolwiek podczas zderzenia miałoby to dotknać twojego karku to raczej na zasadzie haka przy zderzeniu bocznym Już widze jak napięty pas ładnie prowadzi aortę szyjną prosto na krawędź zabezpieczoną tylko izolacjąempi1955 pisze:mam za sobą na wysokości karku taką gilotynę.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Rozumiem że Tobie robi różnicę w jaki sposób i jakie obrażenia odniesieszRezor pisze:W przypadku bum nie ma opcji żeby to zadziałało jak gilotyna. Bolce od zagłówka wchodzą w otwory, a jeśli w jakikolwiek podczas zderzenia miałoby to dotknać twojego karku to raczej na zasadzie haka przy zderzeniu bocznym Już widze jak napięty pas ładnie prowadzi aortę szyjną prosto na krawędź zabezpieczoną tylko izolacjąempi1955 pisze:mam za sobą na wysokości karku taką gilotynę.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Tam nie ma żadnej ostrej krawędzi. Izolacja nie jest na samym końcu ale dużo wcześniej jest dana. Jest to szeroki pasek tekstylny okręcony kilka razy. Połowa tej taśmy na zdjęciu to tylko 2 części sklejone ze sobą także do krawędzi listwy to jest ok 1,5 cm grubego materiału.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Papierowa kartka z zeszytu jest również cienka i tak jak łatwo ją zgnieść tak też można się nią ostro pociąć.Avantgarde pisze:Listwa jest dosyć elastyczna gdyż jest to cienkie aluminium.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Kolega empi1955 zamiast ciągle hejtować może mógłby zauważyć że ktoś miał czas i chęci żeby coś takiego w ogóle spróbował zrobić. Post został zamieszczony po to aby wymienić się cennymi spostrzeżeniami bo ktoś albo ja to dopracuje i bedzie spełniało swoje zadanie jak należy. Uszanuj czyjś wysiłek.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Bez komentarza ...Avantgarde pisze: * Pamiętaj że wszelkie modyfikację ingerujące w systemy bezpieczeństwa pojazdu robisz na własną odpowiedzialność. Nie próbuj robić niczego na sztukę....
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Tutaj akcesoryjny uchwyt do Mustanga V gen który był inspiracją.
-
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
- Model: 4,6 GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
To V generacja nie miała seryjnie podajnika takiego wysuwanego, który można sobie ustawić? Musieli aż produkować akcesoryjne dodatkowe podajniki? Czy po prostu od pewnego rocznika dopiero wprowadzili?
Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Właśnie problem w tym że oprócz takiego małego paska przy siedzisku który minimalnie podtrzymywał pas nic więcej nie było. Czytałem na forum USA mustanga że pasuje uchwyt od challengera właśnie pod zagłówki ale też nie idzie tego nigdzie zamówić, nawet na ebay-u. Te pasy są naprawdę dokuczliwe gdyż trzeba ciągle wyciągać do tylu rękę.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2016-10-14, 22:17
- Model: 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: red race
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Hej, moge cos takiego dla Was zrobić;-)identyczne jak na zdjęciu tylko kwestia co zastosowac jako przelotki prętów, żeby nie pukalo.
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podajnik / uchwyt pasów Bezpieczeństwa PROTOTYP Ver 1.0
Można zrobić na styk czyli żeby nie było luzów na bolcach. Jesli bedzie z aluminium to raczej nie bedzie pukać, tym bardziej że jest jeszcze usztywnione opuszczonym zagłówkiem.