3.7 2011 LPG

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: celibad, stang232

charlesk
Posty: 4
Rejestracja: 2017-05-12, 14:29
Model: Mustang 3.7
Silnik: V6 3.7
Kolor: grey

3.7 2011 LPG

Post autor: charlesk » 2017-07-09, 17:29

Witam, założyłem nową instalację Staga do Mustanga. LPG sprawuje się dobrze tylko mam taki problem . Komputer pokładowy przelicza ze wzrostem przejechanych godzin na gazie , spadek km do pustego baku paliwa. Komunikuje to rezerwą i potem jakimiś błędami checkiem lub kontrolką abs. W baku benzyny jest na full. Dojdzie np do 80km to E i potem zaczyna liczyć od nowa 400 Km do E ale kontrolni od silnika nie gasną jedynie rezerwa. Co jest na tak ???



Jejku
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2014-11-30, 11:35
Model: 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Jejku » 2017-07-09, 17:48

Też tak mam przy instalacji BRC, mi nie wyskakują żadne błędy tylko kontrolka rezerwy. Wydaje mi się żę tak musi być, ale pewności nie mam. Osobiście mi to nie przeszkadza bo widzę że mam pół baku paliwa. :ok:



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: mjaza » 2017-08-05, 22:49

Emulator wskaznikampaliwa rozwiąże problem.

W VI gen przy tym samym silniku nie ma takich problemów.



Awatar użytkownika
panda-opera
Posty: 6
Rejestracja: 2017-10-10, 22:09
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: Srebrny

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: panda-opera » 2018-02-20, 12:14

Jaki dokładnie masz sterownik Staga? Sterownik STAG QMAX PLUS sam kasuje błędy z OBD. Z tego co się dowiadywałem emulator poziomu paliwa nie jest potrzebny. Podobno można też zablokować ten błąd w OBD.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Michał P. » 2018-02-21, 10:00

Również mam Stagg Qmax i nic mi nie wyskakuje :)


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
paulmaciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2017-12-30, 01:27
Model: 2014
Kolor: czarny

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: paulmaciej » 2018-02-21, 12:58

Czy macie STAG QMAX PLUS na 2 parownikach ? jakie macie wtryskiwacze ?
czy to prawda że 8 przewody są słabe i lepiej użyć 10 do instalacji ?
dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Michał P. » 2018-02-21, 16:02

Moja instalacja to Stag Q-Max plus na wtryskiwaczach Barracuda i reduktorze KME Twin.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
panda-opera
Posty: 6
Rejestracja: 2017-10-10, 22:09
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: Srebrny

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: panda-opera » 2018-02-22, 11:23

Instalacja Stag Q-Max plus wtryskiwacze Barracuda 130nl i dwa reduktory KME Gold



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Nix2 » 2018-06-06, 21:35

A przy takim Stagu jest dotrysk benzyny czy nie ? Ile kosztowała instalacja ?

pzdr



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: danek » 2018-06-06, 23:15

jaki dotrysk benzyny ????
to nie jest wtrysk bezpośredni żeby robić dotrysk benzyny :)



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Nix2 » 2018-06-07, 23:51

A uważasz, że tylko silniki z wtryskiem bezpośrednim zwykle mają dotrysk benzyny?

Gazowałem Mazdę 3, 2005rok ze zwykłym silnikiem 1,6L/105KM i jeden z fachmanów chciał robić instalację z dotryskiem
A na dziś nowe Toyoty 1,6L/132KM ( na instalacji BRC) też chodzą z dotryskiem...

pzdr



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: danek » 2018-06-08, 14:15

to zależy jak położony jest wtrysk, w mazdach widocznie jest blisko komory spalania.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Nix2 » 2018-06-08, 17:37

Nie do końca zależy od tego - bardziej od widzimisie montera LPG.
W Toyocie 1,L VVT-i /132KM ( np. Auris, Corolla, Avensis) wtryskiwacze wcale nie są blisko ( a ile to jest blisko ???)
a jednak dealer z porozumieniu z BRC ustawia dotrysk...

Trzeba jednak przyznać, że głównym celem dotrysku jest chłodzenie wtryskiwaczy benzynowych, a czy to jest
potrzebne oraz skuteczne to insza sprawa.

Ale ok, rozumiem, że te silniki 3,7L mogą chodzić i chodzą bez dotrysku...
Tu przydałoby się zdanie kogoś, kto przejechał na LPG w tym silniku choć 100.000Km i silnik ma dalej w dobrej kondycji - to byłby dowód
że dotrysk nie jest potrzebny. A tak, to część gazowników mówi że jest, a część że nie jest...

pzdr Nix



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Michał P. » 2018-06-08, 23:33

Moim na razie przejechałem 38 tyś.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3.7 2011 LPG

Post autor: Nix2 » 2018-06-10, 15:30

To napisz prosze jak to się sprawuje na LPG - czy miałeś jakieś kłopoty w tym czasie ?

Oczywiście ten silnik 3,7L ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych ?
Nie trzeba ustawiać ?

pzdr Nix



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”