LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2018-10-23, 12:35

Wygląda na to, że w przypadku silnika 3,7L, luzy się zmniejszają w trakcie eksploatacji, czytałem parę wątków na forum Mazdy.



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: house_1 » 2018-10-24, 06:32

Nix2 pisze:
2018-10-22, 20:53

A skoro same szklanki, to muszą istnieć typoszeregi wartości - w sumie fachman regulujący taki silnik musi mieć całe wiadro
różnych szklanek, bo tolerancje są pewnie rzędu 0,05mm.
W Maździe jest pewnie podobnie jak w Subaru - a tam co 0,01mm lub co 0,02mm.
Luzy w japończykach zawsze się zmniejszają przy pracy na lpg.
Wyklepują się zarówno gniazda jak i zawory.
Po 200-300tkm na lpg i jedno i drugie kwalifikuje się do wymiany.

M.in. dlatego wybrałem Coyota. Bo ma hydraulikę....



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2018-10-24, 08:52

Nix2 pisze:
2018-10-22, 20:53

Chciałem sobie ściągnąć plan obsługi pojazdu ze strony etis.ford.com/vehicleSelection.do, niestety nie mogę skutecznie zmienić
lokalizacji na US, a w Europie tego silnika oczywiście nie ma...
Wczoraj pisałem do znajomego z USA, postara się to ściągnąć i mi wysłać, jak będę miał to się do Ciebie odezwę :)


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2018-10-24, 12:19

house_1 pisze:
2018-10-24, 06:32
W Maździe jest pewnie podobnie jak w Subaru - a tam co 0,01mm lub co 0,02mm.
Luzy w japończykach zawsze się zmniejszają przy pracy na lpg.
A luzy jeśli się zmniejszają ( jak w tym przypadku) to i na PB i na LPG, tyle że na LPG może to być
proces nieco szybszy.

Mowa o fordowskim, tym samym silniku 3,7L co w Mustangu ( z drobnymi modyfikcjami osprzętu Mazdy, model Cx-9 i Mazda 6)
Jakbyś miał taki plan obsługowy do 3,7L - to będę wdzięczny.



Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2018-10-24, 16:25

Nix2 pisze:
2018-10-24, 12:19
house_1 pisze:
2018-10-24, 06:32
W Maździe jest pewnie podobnie jak w Subaru - a tam co 0,01mm lub co 0,02mm.
Luzy w japończykach zawsze się zmniejszają przy pracy na lpg.
A luzy jeśli się zmniejszają ( jak w tym przypadku) to i na PB i na LPG, tyle że na LPG może to być
proces nieco szybszy.

Mowa o fordowskim, tym samym silniku 3,7L co w Mustangu ( z drobnymi modyfikcjami osprzętu Mazdy, model Cx-9 i Mazda 6)
Jakbyś miał taki plan obsługowy do 3,7L - to będę wdzięczny.
Mogą, ale nie muszą się zmniejszać szybciej, a moga tez w ogole sie nie zmniejszac i byc ksiazkowe. Na pewno wymiana szklanek w V6 tania nie jest.



Yahoo77
Posty: 2
Rejestracja: 2016-08-15, 15:29
Model: Gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Yahoo77 » 2018-12-09, 12:52

Czy ktoś może polecić jakiś zaufany i znający się na rzeczy zakład LPG w okolicach Jeleniej Góry? W najbliższych dniach planuję zakup Mustanga GT 2011 i założenie instalacji jest rozsądnym rozwiązaniem przy założeniu auta jako daily car. Z góry dzięki



Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2018-12-12, 12:42

Yahoo77 pisze:
2018-12-09, 12:52
Czy ktoś może polecić jakiś zaufany i znający się na rzeczy zakład LPG w okolicach Jeleniej Góry? W najbliższych dniach planuję zakup Mustanga GT 2011 i założenie instalacji jest rozsądnym rozwiązaniem przy założeniu auta jako daily car. Z góry dzięki
wejdz na lpg-forum.pl w sekcje polecany zakłady, przejrzyj galerie i zdecyduj.



Tenroh
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Okolice Wawy

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Tenroh » 2018-12-12, 22:49

Przebrnąłem przez cały wątek i nadal nie wiem jaką instalację założyć do mojego Mustanga. Mam V6 3,7 305KM.
Za poleceniem Przemek64 skłaniam się ku instalacji Prinsa jednak widzę , że dużo osób montuje BRC , która ma tutaj na forum raczej różne opinie.
Chciałbym także mieć zamontowany emulator , aby nie było problemow z odliczaniem kilometrów Range , ani tym bardziej przekłamywaniu wskaźnika poziomu paliwa.
Kolejna sprawa to gdzie w mazowieckim warto się udać do warsztatu, aby instalacja była założona i skonfigurowana profesjonalnie ?



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2018-12-12, 23:38

BRC nie tylko na tym forum ma "różne opinie" - ale mam wrażenie, że to trochę wynika z "polityki" i układów...
Ot, zakłady montażowe ( takie "poważne" zakłady) muszą się związać z jakimś producentem/dystrybutorem i stąd
chyba wynika obiegowa opinia że BRC to niekoniecznie... Opinia kreowana też przez ludzi związanych np. ze Stagiem.

Koniec końców IMO i tak najważniejszy jest montaż i zestrojenie, a nie sama instalacja, bo dobry fachman zestroi każdą i będzie to dobrze chodzić,
ja mam akurat Staga Qboxa w tym silniku.



Tenroh
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Okolice Wawy

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Tenroh » 2018-12-12, 23:43

Ile już przelatałeś na tym Stagu ? Miałeś jakieś problemy ? Odczuwasz jakąś stratę mocy ?



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2018-12-12, 23:56

Nie, nic nie czuć. Mam już najechane 12.000KM na instalce, zero problemów, tzn. jedyny problem
to wskazania paliwomierza, ale teraz mam emulator i jest lepiej.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2018-12-13, 10:30

U mnie jest Stag. lata od 50 tyś km bez problemów.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2018-12-13, 13:15

@Michał P - czy orientujesz się może jakie są ( pewnie drobne, albo drobniutkie ) różnice między silnikami 3,7 w V i VI generacji ?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2018-12-13, 16:19

Z tego co gdzieś szukałem na forach USA to dolot jest minimalnie inny, czy coś więcej ? Nie wiem.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Jejku
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2014-11-30, 11:35
Model: 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Black

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Jejku » 2018-12-13, 18:17

U mnie jest BRC zakładałem w Warszawie przejechałem jakieś 35tyś na te chwile bez problemów, nie mam emulatora wiec range mi trochę schodzi ale nie przeszkadza mi to bo dzieje się to rzadko ponieważ staram się mieć pełny zbiornik paliwa albo przynajmniej 3/4 wiec kontrolki od rezerwy "prawie nie widać"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”