LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

tytus160
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2015-08-01, 09:39
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: tytus160 » 2019-01-24, 11:50

Dla ciekawych spalania - zerknąłem na swoje zapiski.
Średnia z 14000km: 14,07l gazu, 1,22l benzyny; średni koszt kilometra 0,44 zł



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-24, 13:59

To na prawdę niezła średnia. A silnik 3,7L powinien być jeszcze trochę oszczędniejszy.



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1642
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2019-01-24, 20:46

U mnie przy przełożeniu 3.31, paru modyfikacjach wychodzi 13l / 100 km.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-25, 13:32

tytus160 pisze:
2019-01-24, 11:50
Dla ciekawych spalania - zerknąłem na swoje zapiski.
Średnia z 14000km: 14,07l gazu, 1,22l benzyny; średni koszt kilometra 0,44 zł
jak porównuję to z moim spalaniem to wychodzi mi że podałeś chyba na 50km :rotfl:


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-25, 16:16

No to skoro spali Ci ok 28l/100Km, to podaj szczegóły- jaka instalacja, przebieg /stan silnika, gdzie montowana, jak jeździsz itp.



tytus160
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2015-08-01, 09:39
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: tytus160 » 2019-01-27, 00:45

Faktem jest, że większość z tego zrobiona w trasach :)



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-27, 10:45

No ok, a reszta informacji dot auta/spalania/instalacji ?



Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-29, 10:39

U mnie przy przełożeniu 3.73 głównie warszawa wychodzi średnio 16,2 l/100km. Najmniej wyszło 14,8, a najgorzej 18 :)



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-29, 13:17

tytus160 pisze:
2019-01-27, 00:45
Faktem jest, że większość z tego zrobiona w trasach :)
O! I teraz robi się bardzo podobnie jak u mnie :ok:


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-29, 13:29

Nix2 pisze:
2019-01-25, 16:16
No to skoro spali Ci ok 28l/100Km, to podaj szczegóły- jaka instalacja, przebieg /stan silnika, gdzie montowana, jak jeździsz itp.
Instalacja montowana w 2008 roku, przez pierwszego właściciela po sprowadzeniu w tej chwili został z niej parownik, ale już też czeka nowy na wymianę.
4.6V8, stan licznika 108kkm, dolot JLT Series III, program VMP, przełożenie mostu 3,73
Instalacja w tej chwili - Stag QMAX BASIC, wielozawór Tomasetto, parownik jeszcze KME Gold, listwy wtryskowe LPG Tech Yeti, wtryskiwacze rozwiercone na 2,5 albo 2,6mm nie pamietam dokładnie.

W lecie od 20l/100, teraz w zimie powyżej 25, ale to tylko i wyłącznie po Warszawie w tybie mieszanym ze wskazaniem na jazdę dynamiczną.
Na tempomacie na 130km/h 13,5 o ile dobrze pamietam.


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-29, 21:04

U mnie przy standardowym setupie i silniku 3,7L na tempomacie przy 130Km/h wychodzi średnio na kompie ok. 10,0 L/100km, więc
tu już różnica jest znacznie mniejsza, bo i silnik 3,7L jest oszczędniejszy.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-29, 21:24

Nix2 pisze:
2019-01-29, 21:04
U mnie przy standardowym setupie i silniku 3,7L na tempomacie przy 130Km/h wychodzi średnio na kompie ok. 10,0 L/100km, więc
tu już różnica jest znacznie mniejsza, bo i silnik 3,7L jest oszczędniejszy.
U mnie komp strasznie łże i na LPG i na benzynie, podaję wartości które liczyłem jak jeszcze mi się chciało :DD ;)


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-30, 13:48

To że łże na LPG to tak ma być, ale na PB powinien w miarę dobrze wskazywać, przynajmniej u mnie tak jest.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 167
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2015 R/T + 2013 V6
Silnik: inny V8
Kolor: Ivory White + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-30, 14:06

Na LPG łże dużo mocniej oczywiście i to normalne. BTW w 3.7 żony na benzynie przekłamuje między 0,5 a 1l/100, jak sprawdzałem to pokazywał 13,2 a z dystrybutora wyszło 13,9


Challenger R/T :DD
Tuned by DISI-tune :DD

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Przemek64 » 2019-01-30, 19:17

Jeśli jest zmieniony most lub źle dobrane opony to może kłamać.
Jeśli się to skoryguje SCT to nie powinien kłamać.
Na LPG do wskazania powinno się dodawać 15-20% i jest ok.
U mojego syna tak jest w 3,7
W SN brak kompa więc się nie wypowiem.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”