LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
Most jest seryjny już to weryfikowaliśmy wspólnie opony w granicach tolerancji do serii, nie uzasadniają takich różnic, prędkościomierz pokazuje idealnie.
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
A jakie to konkretnie różnice między odczytem a rzeczywistym spalaniem na PB ? Bo "duże" to nam niewiele mówi
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
mam pogrubić? 13,2 vs 13,9 to nie małoBTW w 3.7 żony na benzynie przekłamuje między 0,5 a 1l/100, jak sprawdzałem to pokazywał 13,2 a z dystrybutora wyszło 13,9
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: LPG w V8 i V6
LPG zazwyczaj pali to co się wyświetla na kompie (spalanie benzyny) * 15-25%. A przekłamania benzyny to pewnie z powodu tuningu/korekt itd.
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
3.7 jest 100% serii w serii, korekty sprawdzę ale zakładam że na poziomie pojedyńczych % a komp i tak kłamie. Wasza wiara w jego wskazania jest budująca
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
Dusia widzisz, przestań się czepiać że Ci przekłamuje
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
To prawie minął znów sezon... zastanawiam się, czy nie czas sprawdzać/regulować u siebie luzów zaworowych, no i czy wymieniać już świece...
Mam nalatane 80.000 km od nowego, w tym, na LPG zrobione 44.000km...
A Jak u Was z przebiegiem na LPG i regulacjami/wymianami ?
Mam nalatane 80.000 km od nowego, w tym, na LPG zrobione 44.000km...
A Jak u Was z przebiegiem na LPG i regulacjami/wymianami ?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1641
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
U mnie przejechane coś z 60 tyś km na gazie, 2 razy zmieniałem świece (3.7 2012).
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
A trzeba było tak często wymieniać świece? Czy były jakieś niedomagania ? Czy bezpośrednio po wymianie świec czuć
było różnicę na plus ?
było różnicę na plus ?
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1641
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
Według manuala jak pamiętam zaleca się wymieniać świece co 40 tyś km, jako ,że na LPG dostają bardziej w kość to wymieniam częściej. Różnicy nie odczuwam, wizualnie świece są w dobrej kondycji ale skoro komplet świec Motorcrafta kosztuje mnie 50-60 zł to nie ma co oszczędzać.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
Czyli Motocraft, ok. Ta swieca ma szczelinę "fordowską" tzn dużą stosunkowo - tj 1,1mm ? Czy może zmniejszałeś ją ?
PS. Czy ten manual jest duży ? Mógłbyś mi go podesłać np. na priva albo na maila ?
pzdr Nix
PS. Czy ten manual jest duży ? Mógłbyś mi go podesłać np. na priva albo na maila ?
pzdr Nix
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1641
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
Szczelina 0,05" , pytałem się Pawła HD, sugerował aby nie zmniejszać. Sprawdzę jak będę w domu, to była 1 strona pdf pod tytułem co ile co zmnieniać, nic wielkiego i nic co jest tajemnicą.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -