Witam znowu,
Podobno żeby się do niej dostać trzeba zdjąć cały przedni panel wewnątrz. Czy może da się tylko środkową część - tam gdzie są pokrętła ciepła i nawiewu?
Biorąc pod uwagę czas pracy/reakcji mechanika chyba lepiej sam bym się zabrał do tego, a nie mam jeszcze książki do stanga - tam przynajmniej jakiś pogląd bym miał. Mam też Windstara '96 3.8 V6 i mam do niego knige - dużo łatwiej coś zlokalizować.
Czy mam kupic nowa czy zregenerować tą to i tak muszę wyjąć bo cały czas woda ucieka.
Pozdrawiam wszystkich
Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
Moderatorzy: stang232, celibad, Rezor
Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
jeśli masz klimatyzację, tak usunąć przedni panel wewnątrz. jest 4-6 godziny pracy.
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
wow, dzieki.
u mine to pewnie bedzie z 1 z przodu dam znac jak bedzie po.
u mine to pewnie bedzie z 1 z przodu dam znac jak bedzie po.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
Witam,
Po zyskaniu "chwili" czasu mogłem trochę zająć się rozbieraniem drania. Kiedy już zdjąłem przedni panel i miałem dostęp do "skrzyni" w której leży nagrzewnica, natrafiłem na dwie przydatne stronki - związane z 2 problemami.
1. problem z usunięciem linki prędkościomierza
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... moval.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. bez komentarza - nie mogłem wcześniej tego znaleźć?
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale zatrzymałem się na wysunięciu całego czarnego plastikowego pudła z nagrzewnicą i chłodnicą klimy w stronę wnętrza samochodu. Wiem, że pod maską muszę odkręcić mocowania od klimy (gumy od nagrzewnicy też - to już zrobione). I tu stanąłem na powyższym:
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... to_34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To już jest zdjęcie po montażu nagrzewnicy, ale ono oddaje mój problem. Jedna rurka od klimy - ta wyższa i tu odkręcona - jest ewidentnie wkręcana (ją już dawno odkręciłem), ale ta niższa widoczna jako włożona ma inne mocowanie.
Za cholerę nie wiem jak ją wyjąć/odkręcić? Czy ten kołnierz ma wyjść z tą rurką, wypchnąć to czy wykręcać?
Podpowie ktoś kto wie?
Pozdrawiam wszystkich.
Po zyskaniu "chwili" czasu mogłem trochę zająć się rozbieraniem drania. Kiedy już zdjąłem przedni panel i miałem dostęp do "skrzyni" w której leży nagrzewnica, natrafiłem na dwie przydatne stronki - związane z 2 problemami.
1. problem z usunięciem linki prędkościomierza
http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... moval.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. bez komentarza - nie mogłem wcześniej tego znaleźć?
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale zatrzymałem się na wysunięciu całego czarnego plastikowego pudła z nagrzewnicą i chłodnicą klimy w stronę wnętrza samochodu. Wiem, że pod maską muszę odkręcić mocowania od klimy (gumy od nagrzewnicy też - to już zrobione). I tu stanąłem na powyższym:
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... to_34.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To już jest zdjęcie po montażu nagrzewnicy, ale ono oddaje mój problem. Jedna rurka od klimy - ta wyższa i tu odkręcona - jest ewidentnie wkręcana (ją już dawno odkręciłem), ale ta niższa widoczna jako włożona ma inne mocowanie.
Za cholerę nie wiem jak ją wyjąć/odkręcić? Czy ten kołnierz ma wyjść z tą rurką, wypchnąć to czy wykręcać?
Podpowie ktoś kto wie?
Pozdrawiam wszystkich.
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
musisz mieć taki ściągacz
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... to_02.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niewiem czy ktoś ma takie coś w polsce
ja to ściągałem taką rurkę domowym sposobem , ze szpachelki plastkikowej takiej miękkiej nie łamiącej się (używana do wygładzania szpachli na samochodzie)
wyciąłem pasek 1,5 i długości takiej aby owijał tą rurkę na styk i takie coś zawinięte na rurce wkładam w ten kołnież od strony kabiny
w tym kołnieżu jest sprężyna krórą trzeba wycofać żeby wyjąć tą rurkę ze środka
fajnie to się widzi ależeby to opisać uff
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... to_02.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niewiem czy ktoś ma takie coś w polsce
ja to ściągałem taką rurkę domowym sposobem , ze szpachelki plastkikowej takiej miękkiej nie łamiącej się (używana do wygładzania szpachli na samochodzie)
wyciąłem pasek 1,5 i długości takiej aby owijał tą rurkę na styk i takie coś zawinięte na rurce wkładam w ten kołnież od strony kabiny
w tym kołnieżu jest sprężyna krórą trzeba wycofać żeby wyjąć tą rurkę ze środka
fajnie to się widzi ależeby to opisać uff
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
są to narzędzia co można również użyć. Są to te co ja używam. najmniej kosztowne i pracujię dobze,tak jak innych
http://acpartsguys.com/yahoo_site_admin ... 17_std.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://acpartsguys.com/yahoo_site_admin ... 17_std.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mustang 1988 - cieknąca nagrzewnica
Wiatm,
Sorki za timeout ale brak mi czasu ostatnio.
Wyjąłem - nie dało rady zdjąć tego łączenia. Byłem w hurtowni i można kupić cały zestaw ściągaczy do przewodów klimatyzacji i paliwowych za ok. 380,- PLN, ale na razie mi to nie potrzebne, więc dałem sobie spokój.
Trochę naciągnąłem, odgiąłem pokrywę (taka czarna) nagrzewnicy i jakoś ją wyciągnąłem. Na razie zlutowałem i użyłem silikonu wysokotemperaturowego ale przyjdzie kiedyś czas na wymianę.
Wkładałem analogicznie - trochę naprężeń i jakoś weszło - czyli obyło się bez zdejmowania rurki od klimy, uff...
Resztę skręciłem jak na obrazkach i na razie nie cieknie
Pozdrawiam wszystkich
Sorki za timeout ale brak mi czasu ostatnio.
Wyjąłem - nie dało rady zdjąć tego łączenia. Byłem w hurtowni i można kupić cały zestaw ściągaczy do przewodów klimatyzacji i paliwowych za ok. 380,- PLN, ale na razie mi to nie potrzebne, więc dałem sobie spokój.
Trochę naciągnąłem, odgiąłem pokrywę (taka czarna) nagrzewnicy i jakoś ją wyciągnąłem. Na razie zlutowałem i użyłem silikonu wysokotemperaturowego ale przyjdzie kiedyś czas na wymianę.
Wkładałem analogicznie - trochę naprężeń i jakoś weszło - czyli obyło się bez zdejmowania rurki od klimy, uff...
Resztę skręciłem jak na obrazkach i na razie nie cieknie
Pozdrawiam wszystkich
był: Mustang Fox GT 5.0 V8 '88
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8
jest: substytut: Probe I 2.2 Turbo '92
będzie: na bank V8