Mustang 1982 3.3 GL Automat

Moderatorzy: Rezor, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Margaret
Posty: 3
Rejestracja: 2018-08-12, 20:37
Model: 1982 GL
Kolor: Zolty
Lokalizacja:: Irlandia

Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: Margaret » 2018-08-12, 21:00

Witam
Posiadam mustanga 82r. 3.3 automat ktorego nie dawno kupilem.Byl nie jezdzony 3 lata wymienilem wszystkie filtry ,plyny i cos sie stalo po wymienie oleju.producent przewiduje olej 10w/30/a ja wlalem 10w/40 chodzil po odpaleniu 45 minut i bylo ok ,dolalem troche oleju podczas pracy silnika i zachwile zaczol kopcic na bialo i z silnika dymilo na bialo ,czy przelalem olej czy jest jakas inna przyczyna.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: empi1955 » 2018-08-12, 21:54

Biały dym to raczej oznaka nieszczelności w układzie chłodzenia silnika. To co spędza sen z powiek użytkownikom - uszczelka pod głowicą. Sprawdź węże chłodnicy czy nie są twarde (puchną) i olej w silniku, jego wygląd i czy przypadkiem go nie przybywa.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: lamina » 2018-08-13, 08:02

Margaret pisze:Witam
Posiadam mustanga 82r. 3.3 automat ktorego nie dawno kupilem.Byl nie jezdzony 3 lata wymienilem wszystkie filtry ,plyny i cos sie stalo po wymienie oleju.producent przewiduje olej 10w/30/a ja wlalem 10w/40 chodzil po odpaleniu 45 minut i bylo ok ,dolalem troche oleju podczas pracy silnika i zachwile zaczol kopcic na bialo i z silnika dymilo na bialo ,czy przelalem olej czy jest jakas inna przyczyna.
A kto dolewa olej do silnika podczas jego pracy.... niestety ale to mogło spowodować problem w tej głowicy w której jest wlew.
na spokojnie sprawdz kompresje na sucho i olejowo, zobaczy czy woda nie bombluje w chłodnicy, szukaj podstawowych objawów awarii silnika spalinowego, tu nie ma nic skomplikowanego a od żuka czy poloneza różni się tylko ilością cylindrów.



Margaret
Posty: 3
Rejestracja: 2018-08-12, 20:37
Model: 1982 GL
Kolor: Zolty
Lokalizacja:: Irlandia

Re: Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: Margaret » 2018-08-13, 22:35

Odlalem oleju,bo wlałem 4,7 bo tyle przewiduje producent ,teraz jest 3,8 i kopcenia na bialo praktycznie przeslo,a olej nie byl dolewany na pracujacym silniku tylko do wspomagania,przepraszam za blad w opisie .



slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: slavol » 2018-08-22, 10:16

A może po prostu się nagrzał i zaczęła woda z tłumików parować? Jak długo stał to nic nadzwyczajnego.



Margaret
Posty: 3
Rejestracja: 2018-08-12, 20:37
Model: 1982 GL
Kolor: Zolty
Lokalizacja:: Irlandia

Re: Mustang 1982 3.3 GL Automat

Post autor: Margaret » 2019-01-02, 20:48

Witam.
Sprowadzilem z usa gumy do mustanga 1982r z dachem sciaganym ti top,zamontowalem ,ale po domykaniu drzwi dalej sa szpary,jak to wyregulowac,ktos cos moze wie na ten temat ?pozdrawiam jaro



ODPOWIEDZ

Wróć do „III Generacja (1979-1993)”