Można to zmienić poprzez rozmaite swapy, w tym popularnego 2.9 EFI V6 24V ze Scorpio:

Natrafiłem jednak wtedy na ciekawą sprawę. Otóż 4 cylindrowy 2.3 EFI o mocy niespełna 90 KM bardzo chętnie przyjmuje głowice 16V z Volvo z silnika o oznaczeniu B234F, legitymującego się mocą 153 KM. Cały silnik drogi nie jest (500-600 zł), choć nie tak łatwy do znalezienia. Dodatkowo warto tutaj powiedzieć, że występowały też wersję turbo silnika 2.3 Volvo, a Amerykanie chętnie budują w oparciu o elementy z nich naprawdę mocne repliki SVO (podobno nawet dochodzą do 1000 KM). Oto feralny silnik:

Zastanawia mnie czy trudna byłaby konwersja 2.3 Forda na 16V i jakiego zysku można by się spodziewać

http://www.cardomain.com/ride/3060904/1 ... d-mustang/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.merkurtech.com/merkurtech/te ... tem045.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapomniałem dodać. Podobno wspomniana głowica Volvo to wytwór inżynierów Porsche
