Akcja serwisowa forda

Tu zajrzyj najpierw. Zebrane najważniejsze tematy z forum.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 613
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: 2011 Shelby Conv
Silnik: V8 5.4
Kolor: kona blue metallic
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: sad » 2017-07-05, 15:57

Serio ASO nie wypięło się na Ciebie?
Temat na forum był już wałkowany wiele razy i nikomu nie udało się zdobyć sensownej informacji, a tym bardziej znaleźć ASO, które zajmie się tematem :wstyd:
Może coś zmieniło się w momencie, gdy mustang pojawił się oficjalnie w europie.



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: dtox » 2017-07-05, 18:17

Ciekawa informacja. Jakbys dowiedzial sie czegos wiecej, to napisz prosze.



Jazzpart
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-04, 17:25
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Jazzpart » 2017-07-06, 10:12

Szukałem tematu ale nic nie znalazłem, dlatego wydawało mi się, że warto poinformować. Ale jak już wszyscy wiedzą, to rzeczywiście nie ma co siać zamętu.
Ursyncar Piaseczno podszedł do sprawy bez problemu. Najpierw skontaktowałem się z nimi przez telefon. Sprawdzili bazę i potwierdzili, że akcja dotyczy mojego samochodu (mieli nawet numer wezwania). Wczoraj (5.07) byłem u nich, zeskanowali komputer i zamówili części. Powinny być we wtorek lub środę w przyszłym tygodniu. Napiszę coś więcej po wizycie.



Feniks
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2016-01-16, 06:31
Model: GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Feniks » 2017-07-06, 13:23

Nie wiem jak w PL ale w USA w poprzednim i obecnym stangu reklamacje załatwiaja podczas wymiany oleju (o ile wczesniej nie dostałeś wezwania i mają częsci na stanie) :rotfl:



Rafik77
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2013-10-20, 23:04
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Rafik77 » 2017-07-06, 13:51

Ja się umówiłem na wizyte na poniedziałek - zobaczymy - powiedzieli, że po VINie się kwalifikuje



dtox
Forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Dziekanowice

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: dtox » 2017-07-06, 14:35

Do wymiany jest generator gazu do poduszki powietrznej kierowcy. Z tego co mi powiedzieli, to wymiana trwa 30 minut z diagnostyka komputerowa.
Jest kilka w magazynach w europie. Zamawiaja wg VINu.
W Krakowie powiedzieli 3-4 dni i beda dzwonic.



Awatar użytkownika
Gabriel
Forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2011-04-23, 13:15
Model: GT Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Bordowy z biołymi paskami

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Gabriel » 2017-07-06, 17:26

Zadzwonilem dzis do Ford Boss w Chorzowie i umowilem sie na 12 lipca. Pani wszystko sprawdzila i jest OK. Ale pamietam, ze jak gadalismy tutaj w temacie poduszek powietrznych, to te 2 lata temu splawili mnie. Teraz juz ok. Wymiana bezplatna, generator gazu do wymiany. Czas okolo 2h powiedziala.



Awatar użytkownika
jango68
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2015-10-28, 22:45
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: jango68 » 2017-07-07, 15:18

Potwierdzam, ja jestem umówiony na czwartek do Chorzowa. Sprawdzili tylko po numerze VIN i zaprosili na wymianę.


Janek
tel. 600936566

Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: empi1955 » 2017-07-11, 21:31

Po 2 latach od rozpoczęcia drążenia tematu ( viewtopic.php?f=27&t=9665&hilit=akcja+serwisowa" onclick="window.open(this.href);return false; ) zadałem ponownie pytanie osobie z centrali Ford Polska z którą prowadziłem wcześniej korespondencję:
" Proszę o informację o procedurze stosowanej przez Ford Polska w temacie akcji serwisowej poduszek TAKATA. "

Oto oficjalna odpowiedź:
"Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że akcja serwisowa została już ogłoszona i każdy serwis w Polsce po wprowadzeniu numeru nadwozia samochodu do naszej bazy, będzie mógł się zapoznać z instrukcją jej wykonania. W zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt z dowolnym serwisem Forda, w celu umówienia się na jej wykonanie.

Z poważaniem

XXXXX XXXXXXX
Centrum Kontaktu z Klientami
Ford Polska Sp. z o.o.
Ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa
Tel: (22) XXX XX XX wewn. X


Tak więc należy nam się wymiana poduchy jak "psu kiełbasa".


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Jazzpart
Posty: 6
Rejestracja: 2014-05-04, 17:25
Model: 2011
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Jazzpart » 2017-07-14, 16:51

40 minut i po sprawie. Szybko, bezproblemowo, bezkosztowo. Empi1955, dzięki za zwrócenie uwagi. Wątek wygaśnie za dwa dni. Mimo wszystko cieszę się, że ktoś skorzystał. Zachęcam do lektury tematu w katalogu "Garaż" ( viewtopic.php?f=27&t=9665&hilit=akcja+serwisowa )
pozdrawiam, Jazzpart



Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: Wojtek_80 » 2017-12-18, 16:05

INFO z 14.12.2017
Powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych: Samochody marki Ford Mustang

Przedsiębiorca FORD POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Ford Mustang, wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych w fabryce Flatrock Assembly Plant od 11.02.2014 r. do 30.04.2015 r., może pęknąć występ sprężynowy zapadki w zamku drzwi, co może spowodować problem z zamknięciem drzwi i otwarcie się ich w czasie jazdy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 24 pojazdy. Lista numerów VIN:
1FA6P8CFXF5394208
1FA6P8CFXF5394211
1FA6P8CFXF5398596
1FA6P8CF0F5394217
1FA6P8CF0F5401795
1FA6P8CF1F5394209
1FA6P8CF1F5394212
1FA6P8CF1F5398597
1FA6P8CF2F5398592
1FA6P8CF3F5394213
1FA6P8CF4F5398593
1FA6P8CF5F5393337
1FA6P8CF5F5394214
1FA6P8CF5F5401792
1FA6P8CF6F5398594
1FA6P8CF7F5394215
1FA6P8CF7F5401793
1FA6P8CF8F5394210
1FA6P8CF8F5398595
1FA6P8CF9F5394216
1FA6P8CF9F5401794
1FA6P8TH3F5398599
1FA6P8TH5F5393338
1FA6P8TH8F5398601

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów objętych kampanią będą proszeni o kontakt z Autoryzowanymi Dealerami w celu dokonania stosownej naprawy.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela FORD POLSKA Sp. z o.o. (adres: ul. Taśmowa 7; 02-677 Warszawa; tel. 22 608 67 80).



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: kkk » 2017-12-18, 22:53

Ano. Przyszlo zaproszenie do aso.



Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 178
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: no name » 2018-01-03, 14:25

empi1955 pisze:Po 2 latach od rozpoczęcia drążenia tematu ( viewtopic.php?f=27&t=9665&hilit=akcja+serwisowa" onclick="window.open(this.href);return false; ) zadałem ponownie pytanie osobie z centrali Ford Polska z którą prowadziłem wcześniej korespondencję:
" Proszę o informację o procedurze stosowanej przez Ford Polska w temacie akcji serwisowej poduszek TAKATA. "

Oto oficjalna odpowiedź:
"Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że akcja serwisowa została już ogłoszona i każdy serwis w Polsce po wprowadzeniu numeru nadwozia samochodu do naszej bazy, będzie mógł się zapoznać z instrukcją jej wykonania. W zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt z dowolnym serwisem Forda, w celu umówienia się na jej wykonanie.

Z poważaniem

XXXXX XXXXXXX
Centrum Kontaktu z Klientami
Ford Polska Sp. z o.o.
Ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa
Tel: (22) XXX XX XX wewn. X


Tak więc należy nam się wymiana poduchy jak "psu kiełbasa".
Dziś otrzymałem maila od Euro-Car o następującej treści:
"Sprawa została przez nas skonsultowana z Działem Gwarancji Ford Polska
Nie mamy możliwości wykonania akcji serwisowej w tym samochodzie, ponieważ samochód nie został wyprodukowany na rynek europejski
oraz akcja serwisowa nie została ogłoszona dla tego nr VIN w Europie"

Jak się ma to do tego co pisał Empi? Może takowe stanowisko wynika z dopisku Kasacja o której wspominał Stangdaro.

A swoją drogą. gdybym chciał tak na własną rękę sfinalizować naprawę to macie wiedzę ile to by kosztowało? I czy w ogóle warto to zrobić?



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 755
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: empi1955 » 2018-01-03, 15:23

Czyli trafiłeś do Najgorszego i najdebi... szego dealera, który mieni się Ford Store. I odbiłeś się od niego. Ja również tam trafiłem (po wielu latach unikania serwisów Forda, szczególnie tego) myśląc, że tytuł Ford Store coś może zmienił w rozumieniu funkcji serwisu Ford. Pomyliłem się. Wyszedłem stamtąd tak szybko jak to możliwe. A nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Po zadaniu pytania o akcję serwisową, zostałem poproszony o dowód rej. celem sprawdzenia nr VIN. Ton pracownika recepcji serwisu zmienił sie o 180 stopni kiedy zobaczył ze rzecz dotyczy auta z USA. Bez sprawdzania w bazie usłyszałem, że auto nie podlega akcji serwisowej, ponieważ pochodzi z USA i z pewnością było przewidziane do kasacji. A w ogóle to jestem przestępcą bo poruszam się autem które nie powinno być zarejestrowane w PL bo czerwone kierunkowskazy, światła symetryczne, brak homologacji itp. Natomiast diagnosta który zatwierdził przegląd poświadczył nieprawdę i jest moim wspólnikiem. Jak to dobrze że zlikwidowano ORMO bo człowiek ten z pewnością byłby w jej szeregach na wysokim stanowisku. Ponieważ nie bardzo interesowała mnie opinia Pana w sprawie szkodliwości społecznej posiadania przeze mnie samochodu -będącego potencjalnym mordercą ( oglądał i zapamiętał chyba "Christine" ) podjęta przeze mnie próba odzyskania DR zakończyła się sukcesem. Mając w ręku swój DR puściłem koło uszu żądania Pana abym przedstawił mu dowody, że auto jest legalnie zarejestrowane w PL. Na moje pytanie skąd jego pewność odnośnie stanu mojego auta usłyszałem: że ON po prostu WIE... Okazało się również że kiedy schowałem do kieszeni DR - emocje Pana automatycznie opadły. Wybąkał coś, że mogę zlożyć pisemne zapytanie i oni skontaktują się z Ford Polska celem rozpatrzenia i wydania wyroku. Ze swojej strony nie pytałem czy chodzi o wyrok śmierci na mnie czy aucie. Jestem pewien że to "Dobrej Zmiany Człowiek był..."
Generalnie dałem sobie spokój z problemem, bo za stary jestem aby kopać się z koniem i walczyć o dekomunizację mózgów niektórych ludzi i firm.

Nie daj sobie wmówić, że mając wpis w Title SALVAGE , auto zostało przeznaczone do kasacji. To oznacza tyle i tylko tyle że uszkodzenia były takie, że ich naprawa nie była opłacalna z powodów ekonomicznych. Nawet w USA można je naprawić z obowiązkiem ponownego przeglądu i dopuszczenia do ruchu. Chodzi o to aby każdy następny właściciel miał świadomość czym jeździ. A to jak interpretuje to wstrętny kapitalista i krwiopijca z firmy FORD w przypadku akcji serwisowych to inna sprawa. Dla nich to koszt, a wyższy koszt to oczywiście niższy zysk. I pozostają nieczuli na teksty śp. Bareji typu : " a gdyby tak tam wasz syn jechał tym samochodem..." :D
Ostatnio zmieniony 2018-01-03, 15:39 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Akcja serwisowa forda

Post autor: bart » 2018-01-03, 15:26

Ford Polska to śmiech na sali z ich standardami obsługi, wszedzie jest tak samo i spuszczają nas na drzewo z akcjami serwisowymi, mają to zwyczajnie w DU....PIE.
Ja też przestałęm się bawić, ale też dwa inne auta to nie Fordy i nie zapowiada się aby jakikolwiek nowy samochód był z tej stajni.


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Spis treści”