II OZM Poznań - Lista na Tor 16.04.2010

Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2010-04-20, 16:16

dla celibada od horsow i gongerow hoł hoł hoł


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 399
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-04-20, 17:15

Wyniki z piątku
Załączniki
results.jpg


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-20, 17:31

no to pięknie. w V6 ostatni jestem :rotfl: pocieszam się że tylko raz jechałem nie miałem możliwości poprawić ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-04-20, 17:44

Niestety mój czas (tylko raz miałem mierzony) też jest słaby - grubo zaspałem na starcie (Alustar mówił, że około sekundy) :). Zabawa jednak była fajna, szkoda że Korala zabrakło.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-20, 17:47

Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-20, 17:55

pudel pisze:Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:
dr. Killer miał chyba problemy z trafieniem między bramki mierzące, ale mogę się mylić ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-20, 18:40

Deftronic pisze:Niestety mój czas (tylko raz miałem mierzony) też jest słaby - grubo zaspałem na starcie (Alustar mówił, że około sekundy) :). Zabawa jednak była fajna, szkoda że Korala zabrakło.
no wlasnei lipa ze nie podaja ET+RT , jesli zaspales o sekunde to ET mialbys 12,2 a to juz wg mnei super wynik nawet jak na GTRa :)bo zwaz ze czasy na 1/4mili podane dla GTRa (11,5) i GT500(12,6) przez producentow to wlasnie czasy ET uzyskane na specjalnych odcinkach,gdzie asfalt na starcie tak sie lepi ze auto wogole sie nie uslizguje na starcie i nie traci zbednych ulamkow sekundy- takze nie martw sie czasem 13,2 bo to ET+RT -nie ma nikt wynikow ET ? sam jestem ciekawy jak wygladalaby kwalifikacja wg ET ,bo pewnie wielu zaspalo na starcie..

a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem? :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-04-20, 20:09

a co do mnie,to niby tak bardzo chcialem wystartowac z Wami ,a jednak chyba sie balem skoro wolalem dawac w d.. na torze mimo ze wiedzialem ze fabryczny napinacz moze nie wytrzymac, pewnie juz nigdy nie bede mial okazji zmeirzyc sie z GTRem,bo na nastepny zlot przyjezdzasz juz obowiazkowo Guciem? :)
Nie było się czego bać, to przecież tylko zabawa była. :) Fajnie było się sprawdzić z Alustarem czy z GT. Jasne, że na następny zlot przyjadę Guciem. :D No chyba, że w jakiś cudowny sposób zostanę posiadaczem nowego McLarena i ludzie będą chcieli zobaczyć go z bliska. :hyhy: :rotfl:

Yoshim jeszcze nie raz pojawimy się w kraju, więc może przy okazji jakiejś innej imprezy będzie okazja do spotkania się. ;)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-20, 21:16

Deftronic pisze:..zostanę posiadaczem nowego McLarena i ludzie będą chcieli zobaczyć go z bliska. :hyhy: :rotfl:
mclaren f1 ? :) to juz bym Ci zazdroscil po calosci :P a nie wystarczy Ci ford GT ? ;)

a co do wynikow to ten sprzet pomiarowy nie mierzyl ani ET ani predkosci na mecie ??


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-20, 21:56

pudel pisze:Dr.Killer seryjnie nasze autka tak słabo przyspieszają? Liczyłem na ok 20 sekund ale 29 :wstyd:
Tak źle nie jest, myślę ok 17 bym zrobił tylko coś na starcie auto minimalnie mi drgnęło i na aparaturze wyszedł falstart wie cofałem auto by jeszcze raz ruszyć a gościu z obsługi mnie spławił że mam jechać wiec czas... a potem oczywiście aparatura się popsuła wiec nie wiem za co wzięli tyle kasy...

Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...

ps i tak już przy ¼ jestem stratny więc z reszty kasy rezygnuję na składkę dla Celibada


Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-04-20, 22:04

dr.killer pisze:a potem oczywiście aparatura się popsuła wiec nie wiem za co wzięli tyle kasy...
aparatura się nie popsuła tylko daliśmy dupy z ilością paliwa do agregata :wstyd: i trzeba było na stacyje skoczyć


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-04-21, 08:04

He, he, widzę, że klasyki to się nawet rocznikami ustawiły. Ima starszy, tym lepszy 65, 66, 67.
Ciekawe.
Pavulon, za rok 66 rządzi!


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-21, 16:43

dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
celibad
Forumowicz
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-04-21, 17:20

konkursowa jazda spotrowa :)


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-21, 19:30

pudel pisze:
dr.killer pisze:Ja mam zmienione fazy rozrządu raczej na nie korzyść ¼ ale na kjs znacznie lepiej co było widać jak auto szaleję i nikt nie wieży że mam V6...
Lamerskie pytanie co to jest ten KJS bo już parę razy czytałem ale nie mam pojęcia o co chodzi...
KJS no tak naprawdę to już słyszałem tyle wersji tego skrótu choć Koniem Jeżdżę Szybko jest najlepszy.... też często spotykana to konkurs jazdy sprawnościowej czyli przeważnie mały plac czy tor z mnóstwem zakrętów ciasnych nawrotów i co tam se wymarzysz, od zawsze dominowały małe zwinę auta typu maluch, cienias choć w dzisiejszych czasach bardzo mocne CRX potrafią zmiażdżyć subaryny.... jak to jazda sprawnościowa większość zależy od kierowcy ale autko nie musie mieć sporo mocy tylko by było bardzo zrywne...

Od razu odpowiem bo pewnie zapytasz o zmianę faz rozrządu to u mnie jest przyspieszony czyli na dolnych obrotach silnika jest znacznie większa moc i moment a na wysokich jest mniej niż seryjnie czyli teoretycznie mocy ma mniej ale jest znacznie dynamiczniejszy to tak jak by zmienić charakterystykę silnika z benzyny na dizla ;)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „II Ogólnopolski Zlot Mustangów”