cargo
- Darenty
 - Forumowicz
 - Posty: 488
 - Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
 - Model: S197 GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Satin Silver Metallic
 - Lokalizacja:: Przemyśl
 
Sądziłem że po otawrciu tego vid zobaczę jak RAM'ka ciągnie lawetę/przyczepę, wiezie gruz czy inny shitPawellos pisze:Ej, Panowie, to nie jest auto do scigania, zmierzcie się z nim w tym do czego on się nadaje...
Przynajmniej mi do tego służył
You can never have too much power, just not enough traction.
						- Pawellos
 - Forumowicz
 - Posty: 299
 - Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
 - Model: 2009 Mustang GT
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Candy Apple Red
 
Mustanga byś dawno rozwalił, tam były mega dziury, może na filmiku ich dobrze nie widać, poza tym ram jest długi i za pace było znacznie lepiej niż kręcić się w środku ;Dalfatech pisze:Pawellos ten ram jest tak ciężkim klocem (co widać nawet na filmiku) że nie ma siły się obracać :rotfl: - mustang zrobiłby to lepiej ładniej :)Pawellos pisze:Ej, Panowie, to nie jest auto do scigania, zmierzcie się z nim w tym do czego on się nadaje...
Ram nadaje się ( co również widać na filmiku ) do wożenia pustaków na pace :rotfl:
- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Dzień dobry!
To znowu ja chciałem się pochwalić ; )))
Z łapanki wczoraj mnie wzięto na Cargo, ale ponieważ były zacne woziki więc wyskoczyłem z kapci żeby się ścignąć tym razem z klanem BMW. Mają od cholery symboli których nikt normalny nie rozumie , więc postaram się być precyzyjnym ; )
otóz najpierw był BMW 2000r.? 540i 286KM V8 4,4l. - od początku (200m) do końca dostał na 3 długosci,
potem BMW M5 2001r. E39 410 KM (10 KM więcej niż standard) 4,9l. - na 400m byłem pierwszy o 1 długość, na 700 m. odszedł mi na 1 długość,
na deser BMW M5 2007r. 507KM 5l. V10 - na 400m byłem pierwszy o 0,5 długości, na 700 m. odszedł mi na 2 długośći. (start 2 razy był identycznie lepszy od BMW, tylko za pierwszym razem dopadliśmy jakąs sierotę po 400m i ja zajechałem drogę ; )
Generalnie jestem b. zadowolony bo jak widać na krótkie dystanse np. spod świateł można spoko ''stawać'' z M5 ; ). M5 mają dużo większą moc a na początku im spoko odchodziłem (1 i 2gi bieg), potem Mustang wytraca od 120km/h tą niesamowitą dynamikę i -ogólnie zauważyłem- powoli go mocnniejsze auta dochodzą (opory powietrza tylko czy coś jeszcze? skrzynia - jak myślicie?).
Mimo że było sucho to już zimno - koła lekko buksują ale wszystkim ww. Chyba koniec sezonu się zbliża ; ((((
			
									
									To znowu ja chciałem się pochwalić ; )))
Z łapanki wczoraj mnie wzięto na Cargo, ale ponieważ były zacne woziki więc wyskoczyłem z kapci żeby się ścignąć tym razem z klanem BMW. Mają od cholery symboli których nikt normalny nie rozumie , więc postaram się być precyzyjnym ; )
otóz najpierw był BMW 2000r.? 540i 286KM V8 4,4l. - od początku (200m) do końca dostał na 3 długosci,
potem BMW M5 2001r. E39 410 KM (10 KM więcej niż standard) 4,9l. - na 400m byłem pierwszy o 1 długość, na 700 m. odszedł mi na 1 długość,
na deser BMW M5 2007r. 507KM 5l. V10 - na 400m byłem pierwszy o 0,5 długości, na 700 m. odszedł mi na 2 długośći. (start 2 razy był identycznie lepszy od BMW, tylko za pierwszym razem dopadliśmy jakąs sierotę po 400m i ja zajechałem drogę ; )
Generalnie jestem b. zadowolony bo jak widać na krótkie dystanse np. spod świateł można spoko ''stawać'' z M5 ; ). M5 mają dużo większą moc a na początku im spoko odchodziłem (1 i 2gi bieg), potem Mustang wytraca od 120km/h tą niesamowitą dynamikę i -ogólnie zauważyłem- powoli go mocnniejsze auta dochodzą (opory powietrza tylko czy coś jeszcze? skrzynia - jak myślicie?).
Mimo że było sucho to już zimno - koła lekko buksują ale wszystkim ww. Chyba koniec sezonu się zbliża ; ((((
- frog
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 17
 - Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
 - Model: 2007
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
Pod warunkiem, że w M5 siedzi Michał który nih*ja nie ogarnia tego samochodu.Olaf pisze:Generalnie jestem b. zadowolony bo jak widać na krótkie dystanse np. spod świateł można spoko ''stawać'' z M5 ; ). M5 mają dużo większą moc a na początku im spoko odchodziłem (1 i 2gi bieg),
... nie chciałem tego mówić wczoraj przy nim
Prawda jest taka, że GT do M5 ('07) nie ma podejścia....
					Ostatnio zmieniony 2009-10-07, 18:33 przez frog, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!
						- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
o Ty żabo wredna!!!! 
; )))
... a Pawellos mówi, że ja też się nie nadaję na kierowcę , to sie wyrównało ; )))
Tak serio to nowe M5 na pewno jest potencjalnie dużo, dużo silniejsze bo ma aż o 200KM !! więcej.... i widać to, bo jak ja odchodzę mu na jedynce i dwójce to po 200 metrach zaczyna mnie doganiać w b. szybkim tempie.... ale mówiąc szczerze spodziewałem się po M5 dużo, dużo więcej (były 2: 2001r. i 2007r. ; )
No Ty to nieźle jeżdzisz - tylko weź znajdz innego pacjenta w M5 - nawet w W-wie to cholernie trudne!
6pol,
nie - ja mam serię automat. Od jakiejś kobiety kupiłem - już ustaliliśmy, że była to chyba najszybsza niunia w Kanadzie!
  Raczej nic tam nie było -> nawet wgranego softu bo nawet filtr powietrza był papierowy... Stąd porównania Waszego GT z moim są dosyś miarodajne (one sa mniej więcej takie same, no chyba że ktoś jak sierota zmienia biegi to go ścignę o 1 długość). Po prostu to jest normalny Mustnag nie-rozbity i z normalnym przebiegiem 30 000km.
			
									
									; )))
... a Pawellos mówi, że ja też się nie nadaję na kierowcę , to sie wyrównało ; )))
Tak serio to nowe M5 na pewno jest potencjalnie dużo, dużo silniejsze bo ma aż o 200KM !! więcej.... i widać to, bo jak ja odchodzę mu na jedynce i dwójce to po 200 metrach zaczyna mnie doganiać w b. szybkim tempie.... ale mówiąc szczerze spodziewałem się po M5 dużo, dużo więcej (były 2: 2001r. i 2007r. ; )
No Ty to nieźle jeżdzisz - tylko weź znajdz innego pacjenta w M5 - nawet w W-wie to cholernie trudne!
6pol,
nie - ja mam serię automat. Od jakiejś kobiety kupiłem - już ustaliliśmy, że była to chyba najszybsza niunia w Kanadzie!
- frog
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 17
 - Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
 - Model: 2007
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
Mój bliski znajomy (już samo to oznacza, że ogarniał samochody heheOlaf pisze: tylko weź znajdz innego pacjenta w M5 - nawet w W-wie to cholernie trudne!
Dodajmy też, że M5 seryjnie posiada procedurę startu, której zapewne nie używał Michał ścigając się z Tobą. 15-20 razy ruszysz na procedurze i sprzęgło za 12 koła do wymiany. Łatwo obliczyć ile kosztuje jeden start.
... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!
						- 
				
				Mario78
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 43
 - Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
 - Model: Cougar 99
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
Czyli Panowie z Bajermiszen Motoren Werken,sie nie postarali ,wręcz jest to śmieszne ze auto za tyle kasy spierdzieli sie po 15-20 ostrych startach. Do bani.frog pisze:Dodajmy też, że M5 seryjnie posiada procedurę startu, której zapewne nie używał Michał ścigając się z Tobą. 15-20 razy ruszysz na procedurze i sprzęgło za 12 koła do wymiany
Olaf jestem z Ciebie dumny. Jak bedę rozglądał się za mustangiem ,to ''przez Ciebie''nie wiem czy nie rozejrzeć sie za automatem,chociaż jest to wbrew moim wyobrażenią o szybkim samochodzie.
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
						- frog
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 17
 - Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
 - Model: 2007
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
Moim zdaniem samochód typowo sportowy powinien mieć manualną skrzynie biegów. Ale z drugiej strony prawdziwy mussel car kojarzy mi się właśnie z automatem. Trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie czy kupujemy Mustanga do sportowej szybkiej jazdy, czy do szybkiego napędzania się na prostej... Myślę, że zapewne w grę wchodzi jedynie ta druga opcja gdyż Mustang do szybkiej sportowej jazdy zwyczajnie się nie nadaje.Mario78 pisze:...nie wiem czy nie rozejrzeć sie za automatem,chociaż jest to wbrew moim wyobrażenią o szybkim samochodzie.
Tak więc polecam automat gdyż:
1) jak już wspomniałem mussel car "powinien" mieć taką skrzynię
2) nie zmienisz tak szybko biegów i efektywnie jak automat (szczególnie taki jak jest w GT).
Dodać trzeba jeszcze, że skrzynia zmienia nieco charakterystykę rozkłady mocy i momentu obrotowego. Automat - lepszy z dołu ale za to gorszy vmax.
... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!
						- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
no ja to 98% czasu jeżdzę po W-wie , więc nie jest to tor wyścigowy tylko ''starty po prostej" ; ))  Mnie jak miałem manuala to strasznie wkurzało przerzucanie w korkach biegów... a jak pokazał się automat na równi z manualem to się nie zastanawiałem! (jest fenomenalny i mówiąc szczerze niezbyt widzę, gdzie ew. manuala mógłbym wykorzystać - na torze raz do roku?)
Mnie to zawsze ciekawi jak automaty w sportowych autach (czy Formuła 1 czy niemieckie wyścigi, no wiecie skrzynie DSG etc.) sobie radzą z ew. poślizgami - ja to sobie niezbyt wyobrażam, bo u mnie automat "wykręca Hołka''...
Natomiast te M5 to mnie mocno zawiodło, wiecie, ono odchodzi na 2 długości od 0 do 180km/h ale to jest 200KM !!!! więcej , auto quasi sportowe i za kasę olbrzymią!!! Jak dorzucę kompressor za 6000$ to go na luzie ścignę ; ))) (no chyba że rzeczywiście był to słaby kierowca ; (
			
									
									Mnie to zawsze ciekawi jak automaty w sportowych autach (czy Formuła 1 czy niemieckie wyścigi, no wiecie skrzynie DSG etc.) sobie radzą z ew. poślizgami - ja to sobie niezbyt wyobrażam, bo u mnie automat "wykręca Hołka''...
Natomiast te M5 to mnie mocno zawiodło, wiecie, ono odchodzi na 2 długości od 0 do 180km/h ale to jest 200KM !!!! więcej , auto quasi sportowe i za kasę olbrzymią!!! Jak dorzucę kompressor za 6000$ to go na luzie ścignę ; ))) (no chyba że rzeczywiście był to słaby kierowca ; (
- frog
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 17
 - Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
 - Model: 2007
 - Silnik: V6 3.8
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
Kompresor może pomóc tylko pytanie czy osiągniesz 4.5s do 100 skoro takim wynikiem nie może się poszczycić nawet GT500...?Olaf pisze:Natomiast te M5 to mnie mocno zawiodło, wiecie, ono odchodzi na 2 długości od 0 do 180km/h ale to jest 200KM !!!! więcej , auto quasi sportowe i za kasę olbrzymią!!! Jak dorzucę kompressor za 6000$ to go na luzie ścignę ; ))) (no chyba że rzeczywiście był to słaby kierowca ; (
W tym BMW M5 jest naprawdę dużo przemyślanych rozwiązań, między innymi skrzynia SMG - najbardziej zaawansowana technologicznie skrzynia na rynku.
Ale mam dla Ciebie lepsze wyzwanie
Mercedes C klass 6.3 AMG niby słabsze od M5 ale dało mu niezły wycisk... miałem ostatnio okazję pośmigać tak owym (mój znajomy kupił) i jetem w szoku... no i ten dźwięk
najgłośniejsze seryjne auto:
... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!