1/4 Mili ....

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderator: alski

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-28, 08:42

dlatego przydałby nam sie spobnsor bo niestety nie sa to zawody opłacalne-prz nagrodach rzedu2-3tys.zł juz mozna byloby sie pokusic na wieksze modyfikacje,mnei bardzo kusi kuty 5litrowy blok z brenspeed stworzony specjalnie pod moj kompresor ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-08, 19:20



XVI MOTO PIKNIK DAJTKI



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-15, 19:08

Mysle ze opony Mickey Thompson beda najlepsze

Troche teori o oponach Drag i nie tylko

http://video.streetlegaltv.com/video/10535



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-08-15, 19:56

mustang z filmiku jeżdzi na Nitto NT555 też super kapcie, dotykałem opon i są naprawdę mięciutkie na oko robią lepsze wrażenie jak R888.........ale podszedłem do BMW M3Turbo i zaszokowały mnie kapcie na na jakich stał ten samochód firmy Hoosier 28x14.5x16 dotknęłem kciukiem powierzchni stykającej się z asfaltem to palec kleił mi się do jej powierzchni :zdziwko: koła były świeżo przykręcone do auta więc guma zimna, opony nowe "rocznikowo" nie dziwię się,że właściciel zrobił na nich 60FT 1,5 sekundy
Porównuje je do moich co miałem wcześniej w wersji street to zupełnie inna bajka te moje przy tym to śmietnik :zawstydzony:


Bawi mnie też jeszcze jedno,że na naszych zawodach w klasie street nie można jeżdzić na slickach, semi-slickach z DOT USA tylko z EU
także wszystkie typu NT555,M/T sportsman,M/T street itp... są uznawane jako drag.

Polacy wyśmiewają kiepskie twarde plastiki w amerykańskich wozach, a boją się ich streetowych opon :rotfl: :rotfl:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-08-16, 22:05

[yt][/yt] :szok:

"Here are my 3 runs to show that 10s are easy done with my setup. Stock original motor/stock orig. heads/stock orig. throttlebody/stock orig. automatic trans/stock orig. torque converter/stock orig. rear/stock orig. axles/stock orig. suspension.

My mods: Saleen Supercharger(3.00 Pulley 13 lbs of boost/Kooks Longtube Headers/Kooks X pipe with cats/Ford Racing mufflers/Saleen Ultimate Air Intake/60 lb injectors/4.10 gears/Drag Radials (I run M&H Drag Radials and M/T's)

So far I have 4,300 miles on her as of 4-21-2010

1,500 miles with the supercharger on the car and about 300 miles with this setup.

I ran 12.80's at 108mph without the Saleen Supercharger. Naturally Aspirated."

szok, jaki czas uzyskal na kompresorze Saleena :szok: :padam: przy stage4, rolka 3,0 i boost 13psi a sa jeszcze dwie mniejsze :orany: i pisze ze na stockowym silniku i skrzyni :orany:

bez kompresora na wolnossacym 12,8 to tez bdb czas, no ale 2sek zeby zejsc to juz naprawde szacunek :) pewnie przelozenie 4,10 swoje zrobilo, bo nie wierze ze X-pipe tak duzo daja czy longtuby.. no ale w sumie kilka niewielkich modow i wynik super :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-08-24, 08:35



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-24, 09:59

Tutaj jest dyskusja o silnikach do Draga. http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... ntry834704



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-08-25, 10:02

Laka pisze: http://www.santabarbaramusclecars.com/mustangs.php :D Znalazłem tę stronkę jakiś czas temu szukając informacji o '68 Cobra Jet :P
:ok:

tylko ceny na pewno sporo ponad 100tys.zl ..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-08-25, 22:48

koral pisze:
Laka pisze: http://www.santabarbaramusclecars.com/mustangs.php :D Znalazłem tę stronkę jakiś czas temu szukając informacji o '68 Cobra Jet :P
:ok:

tylko ceny na pewno sporo ponad 100tys.zl ..
Zależy których modeli, Bossy na pewno tak, Mach1 - różnie może być, Camaro niekoniecznie, ciekawe jak z Challengerem...



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-27, 14:50

koral, Mam pytanko ?? jak byles w VTG to Hamowales autko ?? Bo podobno ci mierzyli moc ??


-------------------

25-go wrzesnia w TÖKÖL 2 runda EESLC!!!

VIDEO:



Zakonczenie sezonu i druga runda EESLC z duzymi nagrodami! do wygrania 1000 EURO!
Wyscicgi na 4 pasach z dwoma pomiarami czasu.
Rejestracja na EESLC: 20 EUR

3 finalowców z ULEZA (1runda EESLC) bedzie jechalo 3 finalowcami z TÖKÖL. Walka bedzie o 1000 EUR!

z ULEZ-u EESLC finalowcy:

I. Marcin Blauth – GMC TYPHOON (8.9 sec)

II. Andrzej Piwek – Mitsubishi EVO VI (12.6 sec)

III. Dariusz Rejkowski – Honda Civic BHW (12.7 sec)



Finalowcy z EESLC na Tököli dostana nastepujace nagrody pienizne.
Superfinal (HANDICAP):

I. 50% z przychodów rejestracji

II. 30%z przychodów rejestracji

III. 20%z przychodów rejestracji



pierwszy trójka zmiezy sie o gówna nagrode 1000 Euro z pierwsza trójka z polskich finalowców!
SUperfinal tez odbedzie sie w wersji HANDYCUPU

I. 1000 EUR

II. 500 EUR

III. 250 EUR



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2010-08-27, 18:21

michal@ pisze:mustang z filmiku jeżdzi na Nitto NT555 też super kapcie, dotykałem opon i są naprawdę mięciutkie na oko robią lepsze wrażenie jak R888.........ale podszedłem do BMW M3Turbo i zaszokowały mnie kapcie na na jakich stał ten samochód firmy Hoosier 28x14.5x16 dotknęłem kciukiem powierzchni stykającej się z asfaltem to palec kleił mi się do jej powierzchni :zdziwko: koła były świeżo przykręcone do auta więc guma zimna, opony nowe "rocznikowo" nie dziwię się,że właściciel zrobił na nich 60FT 1,5 sekundy
Porównuje je do moich co miałem wcześniej w wersji street to zupełnie inna bajka te moje przy tym to śmietnik :zawstydzony:
Jeździłem na NT555R i faktycznie są dobrze przyczepne - oczywiście po odpowiednim zagrzaniu. Jednak to nie liga Mickey Thompson...

Zauważ, że Hoosiery w moim M3 Turbo to DOT'y :D
Moje Quick Time Pro są jedną z twardszych mieszanek - gdyby to była opona Drag, byłaby znacznie bardziej miękka.

BTW. Nie sama opona robi niskie 60ft. W tym roku zaczynałem od 2.0s i schodziłem niżej - odpowiednie ustawienia zawieszenia, sposób startowania, ciśnienie w oponach, ich temperatura itd. W Olsztynie coś auto mi słabo jechało i 60ft też słabe robiłem -na poziomie 1.8s.



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-08-27, 22:18

PMN

Pewnie,że DOT-y.....ale amerykańskie ;)
Mickey Thompson produkuje również bardzo ciekawe inne opony M/T sportsman pro;


http://www.mickeythompsontires.com/imag ... an_pro.jpg


są to opony "uliczne" z bieżnikiem i DOT, z tą różnicą,że mieszanka jest taka jak w dragowej nawet wymagają one dętek bo to kapcie diagonalne....czyli w sumie nacięty drag slick :)

Zimą kupiłem sobie u pewnego Anglika taką parkę 26/10,5 15" sprzedawał na ebay...ale niestety kontakt się po zakupie urwał i tyle moje oponki widziałem(na szczęście nie wpłaciłem pieniędzy


A wracając do Olsztyna.... to wklejam ciekawy filmik (są na nim 2 mustangi,M3 PMN-a, przejazd 1200 konnym Tajfunem nagrany od wewnątrz itd...) TV Mrągowo;


http://www.itvmragowo.pl/index.php?id=1160&player=wmv


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-07, 19:25

No to chyba mamy oficjalna klasyfikacje WST pucharu Polski 2010
Dwa mustangi w pierwszej 5-ce

klasa nasza to Turbo Plus
3) Alustar
4) Koral
http://wst.org.pl/wyniki/2010/generalka.pdf



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-12, 18:56

[yt][/yt]

nowy rekord na wegrzech wczoraj GS z Corvetta zrobil 8.5
chevy nova 8.6

nastepne zawody na wegrzrech PUCHAR EESLC, 25go w Tököl, równolegle na 4 torach! finialy w handycapowym systemie.
http://www.futam.hu
http://www.eeslc.com



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-25, 08:52

336 km/h w 7 sekund!

Chevrolet nova z 1966


OPIS



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”