1/4 Mili ....
Moderator: alski
Mysle ze opony Mickey Thompson beda najlepsze
Troche teori o oponach Drag i nie tylko
http://video.streetlegaltv.com/video/10535
Troche teori o oponach Drag i nie tylko
http://video.streetlegaltv.com/video/10535
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
mustang z filmiku jeżdzi na Nitto NT555 też super kapcie, dotykałem opon i są naprawdę mięciutkie na oko robią lepsze wrażenie jak R888.........ale podszedłem do BMW M3Turbo i zaszokowały mnie kapcie na na jakich stał ten samochód firmy Hoosier 28x14.5x16 dotknęłem kciukiem powierzchni stykającej się z asfaltem to palec kleił mi się do jej powierzchni koła były świeżo przykręcone do auta więc guma zimna, opony nowe "rocznikowo" nie dziwię się,że właściciel zrobił na nich 60FT 1,5 sekundy
Porównuje je do moich co miałem wcześniej w wersji street to zupełnie inna bajka te moje przy tym to śmietnik
Bawi mnie też jeszcze jedno,że na naszych zawodach w klasie street nie można jeżdzić na slickach, semi-slickach z DOT USA tylko z EU
także wszystkie typu NT555,M/T sportsman,M/T street itp... są uznawane jako drag.
Polacy wyśmiewają kiepskie twarde plastiki w amerykańskich wozach, a boją się ich streetowych opon
Porównuje je do moich co miałem wcześniej w wersji street to zupełnie inna bajka te moje przy tym to śmietnik
Bawi mnie też jeszcze jedno,że na naszych zawodach w klasie street nie można jeżdzić na slickach, semi-slickach z DOT USA tylko z EU
także wszystkie typu NT555,M/T sportsman,M/T street itp... są uznawane jako drag.
Polacy wyśmiewają kiepskie twarde plastiki w amerykańskich wozach, a boją się ich streetowych opon
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
[yt][/yt]
"Here are my 3 runs to show that 10s are easy done with my setup. Stock original motor/stock orig. heads/stock orig. throttlebody/stock orig. automatic trans/stock orig. torque converter/stock orig. rear/stock orig. axles/stock orig. suspension.
My mods: Saleen Supercharger(3.00 Pulley 13 lbs of boost/Kooks Longtube Headers/Kooks X pipe with cats/Ford Racing mufflers/Saleen Ultimate Air Intake/60 lb injectors/4.10 gears/Drag Radials (I run M&H Drag Radials and M/T's)
So far I have 4,300 miles on her as of 4-21-2010
1,500 miles with the supercharger on the car and about 300 miles with this setup.
I ran 12.80's at 108mph without the Saleen Supercharger. Naturally Aspirated."
szok, jaki czas uzyskal na kompresorze Saleena przy stage4, rolka 3,0 i boost 13psi a sa jeszcze dwie mniejsze i pisze ze na stockowym silniku i skrzyni
bez kompresora na wolnossacym 12,8 to tez bdb czas, no ale 2sek zeby zejsc to juz naprawde szacunek pewnie przelozenie 4,10 swoje zrobilo, bo nie wierze ze X-pipe tak duzo daja czy longtuby.. no ale w sumie kilka niewielkich modow i wynik super
"Here are my 3 runs to show that 10s are easy done with my setup. Stock original motor/stock orig. heads/stock orig. throttlebody/stock orig. automatic trans/stock orig. torque converter/stock orig. rear/stock orig. axles/stock orig. suspension.
My mods: Saleen Supercharger(3.00 Pulley 13 lbs of boost/Kooks Longtube Headers/Kooks X pipe with cats/Ford Racing mufflers/Saleen Ultimate Air Intake/60 lb injectors/4.10 gears/Drag Radials (I run M&H Drag Radials and M/T's)
So far I have 4,300 miles on her as of 4-21-2010
1,500 miles with the supercharger on the car and about 300 miles with this setup.
I ran 12.80's at 108mph without the Saleen Supercharger. Naturally Aspirated."
szok, jaki czas uzyskal na kompresorze Saleena przy stage4, rolka 3,0 i boost 13psi a sa jeszcze dwie mniejsze i pisze ze na stockowym silniku i skrzyni
bez kompresora na wolnossacym 12,8 to tez bdb czas, no ale 2sek zeby zejsc to juz naprawde szacunek pewnie przelozenie 4,10 swoje zrobilo, bo nie wierze ze X-pipe tak duzo daja czy longtuby.. no ale w sumie kilka niewielkich modow i wynik super
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
http://autokult.pl/2010/08/23/samochody ... a-14-mili/
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Laka pisze: http://www.santabarbaramusclecars.com/mustangs.php Znalazłem tę stronkę jakiś czas temu szukając informacji o '68 Cobra Jet
tylko ceny na pewno sporo ponad 100tys.zl ..
Zależy których modeli, Bossy na pewno tak, Mach1 - różnie może być, Camaro niekoniecznie, ciekawe jak z Challengerem...koral pisze:Laka pisze: http://www.santabarbaramusclecars.com/mustangs.php Znalazłem tę stronkę jakiś czas temu szukając informacji o '68 Cobra Jet
tylko ceny na pewno sporo ponad 100tys.zl ..
koral, Mam pytanko ?? jak byles w VTG to Hamowales autko ?? Bo podobno ci mierzyli moc ??
-------------------
25-go wrzesnia w TÖKÖL 2 runda EESLC!!!
VIDEO:
Zakonczenie sezonu i druga runda EESLC z duzymi nagrodami! do wygrania 1000 EURO!
Wyscicgi na 4 pasach z dwoma pomiarami czasu.
Rejestracja na EESLC: 20 EUR
3 finalowców z ULEZA (1runda EESLC) bedzie jechalo 3 finalowcami z TÖKÖL. Walka bedzie o 1000 EUR!
z ULEZ-u EESLC finalowcy:
I. Marcin Blauth – GMC TYPHOON (8.9 sec)
II. Andrzej Piwek – Mitsubishi EVO VI (12.6 sec)
III. Dariusz Rejkowski – Honda Civic BHW (12.7 sec)
Finalowcy z EESLC na Tököli dostana nastepujace nagrody pienizne.
Superfinal (HANDICAP):
I. 50% z przychodów rejestracji
II. 30%z przychodów rejestracji
III. 20%z przychodów rejestracji
pierwszy trójka zmiezy sie o gówna nagrode 1000 Euro z pierwsza trójka z polskich finalowców!
SUperfinal tez odbedzie sie w wersji HANDYCUPU
I. 1000 EUR
II. 500 EUR
III. 250 EUR
-------------------
25-go wrzesnia w TÖKÖL 2 runda EESLC!!!
VIDEO:
Zakonczenie sezonu i druga runda EESLC z duzymi nagrodami! do wygrania 1000 EURO!
Wyscicgi na 4 pasach z dwoma pomiarami czasu.
Rejestracja na EESLC: 20 EUR
3 finalowców z ULEZA (1runda EESLC) bedzie jechalo 3 finalowcami z TÖKÖL. Walka bedzie o 1000 EUR!
z ULEZ-u EESLC finalowcy:
I. Marcin Blauth – GMC TYPHOON (8.9 sec)
II. Andrzej Piwek – Mitsubishi EVO VI (12.6 sec)
III. Dariusz Rejkowski – Honda Civic BHW (12.7 sec)
Finalowcy z EESLC na Tököli dostana nastepujace nagrody pienizne.
Superfinal (HANDICAP):
I. 50% z przychodów rejestracji
II. 30%z przychodów rejestracji
III. 20%z przychodów rejestracji
pierwszy trójka zmiezy sie o gówna nagrode 1000 Euro z pierwsza trójka z polskich finalowców!
SUperfinal tez odbedzie sie w wersji HANDYCUPU
I. 1000 EUR
II. 500 EUR
III. 250 EUR
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Jeździłem na NT555R i faktycznie są dobrze przyczepne - oczywiście po odpowiednim zagrzaniu. Jednak to nie liga Mickey Thompson...michal@ pisze:mustang z filmiku jeżdzi na Nitto NT555 też super kapcie, dotykałem opon i są naprawdę mięciutkie na oko robią lepsze wrażenie jak R888.........ale podszedłem do BMW M3Turbo i zaszokowały mnie kapcie na na jakich stał ten samochód firmy Hoosier 28x14.5x16 dotknęłem kciukiem powierzchni stykającej się z asfaltem to palec kleił mi się do jej powierzchni koła były świeżo przykręcone do auta więc guma zimna, opony nowe "rocznikowo" nie dziwię się,że właściciel zrobił na nich 60FT 1,5 sekundy
Porównuje je do moich co miałem wcześniej w wersji street to zupełnie inna bajka te moje przy tym to śmietnik
Zauważ, że Hoosiery w moim M3 Turbo to DOT'y
Moje Quick Time Pro są jedną z twardszych mieszanek - gdyby to była opona Drag, byłaby znacznie bardziej miękka.
BTW. Nie sama opona robi niskie 60ft. W tym roku zaczynałem od 2.0s i schodziłem niżej - odpowiednie ustawienia zawieszenia, sposób startowania, ciśnienie w oponach, ich temperatura itd. W Olsztynie coś auto mi słabo jechało i 60ft też słabe robiłem -na poziomie 1.8s.
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
PMN
Pewnie,że DOT-y.....ale amerykańskie
Mickey Thompson produkuje również bardzo ciekawe inne opony M/T sportsman pro;
http://www.mickeythompsontires.com/imag ... an_pro.jpg
są to opony "uliczne" z bieżnikiem i DOT, z tą różnicą,że mieszanka jest taka jak w dragowej nawet wymagają one dętek bo to kapcie diagonalne....czyli w sumie nacięty drag slick
Zimą kupiłem sobie u pewnego Anglika taką parkę 26/10,5 15" sprzedawał na ebay...ale niestety kontakt się po zakupie urwał i tyle moje oponki widziałem(na szczęście nie wpłaciłem pieniędzy
A wracając do Olsztyna.... to wklejam ciekawy filmik (są na nim 2 mustangi,M3 PMN-a, przejazd 1200 konnym Tajfunem nagrany od wewnątrz itd...) TV Mrągowo;
http://www.itvmragowo.pl/index.php?id=1160&player=wmv
Pewnie,że DOT-y.....ale amerykańskie
Mickey Thompson produkuje również bardzo ciekawe inne opony M/T sportsman pro;
http://www.mickeythompsontires.com/imag ... an_pro.jpg
są to opony "uliczne" z bieżnikiem i DOT, z tą różnicą,że mieszanka jest taka jak w dragowej nawet wymagają one dętek bo to kapcie diagonalne....czyli w sumie nacięty drag slick
Zimą kupiłem sobie u pewnego Anglika taką parkę 26/10,5 15" sprzedawał na ebay...ale niestety kontakt się po zakupie urwał i tyle moje oponki widziałem(na szczęście nie wpłaciłem pieniędzy
A wracając do Olsztyna.... to wklejam ciekawy filmik (są na nim 2 mustangi,M3 PMN-a, przejazd 1200 konnym Tajfunem nagrany od wewnątrz itd...) TV Mrągowo;
http://www.itvmragowo.pl/index.php?id=1160&player=wmv
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
No to chyba mamy oficjalna klasyfikacje WST pucharu Polski 2010
Dwa mustangi w pierwszej 5-ce
klasa nasza to Turbo Plus
3) Alustar
4) Koral
http://wst.org.pl/wyniki/2010/generalka.pdf
Dwa mustangi w pierwszej 5-ce
klasa nasza to Turbo Plus
3) Alustar
4) Koral
http://wst.org.pl/wyniki/2010/generalka.pdf
[yt][/yt]
nowy rekord na wegrzech wczoraj GS z Corvetta zrobil 8.5
chevy nova 8.6
nastepne zawody na wegrzrech PUCHAR EESLC, 25go w Tököl, równolegle na 4 torach! finialy w handycapowym systemie.
http://www.futam.hu
http://www.eeslc.com
nowy rekord na wegrzech wczoraj GS z Corvetta zrobil 8.5
chevy nova 8.6
nastepne zawody na wegrzrech PUCHAR EESLC, 25go w Tököl, równolegle na 4 torach! finialy w handycapowym systemie.
http://www.futam.hu
http://www.eeslc.com