z przyzwyczajenia dodałem gazu przy redukcji, u mnie dużo lepiej biegi wchodzą gdy się odrobinę podniesie obroty i się tył nie uślizguje, ale w tym przypadku to bylo bez sensu.samakra pisze:Co się stało np w 4:11, dlaczego dodałeś gazu piętą? to był międzygaz przy wkładaniu dwójki?
Muscle Cars Challenge
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Muscle Cars Challenge
muarah
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Muscle Cars Challenge
Fakt, zakręt z piachem był wyjątkowo..'szeroki'.muarah pisze:Tak, tor był dużo szybszy, to chyba taka tendencja w tym sezonie - tor bardziej wyścigowy. Ogólnie bardzo fajny tor nie licząc tego nawrotu, w dodatko posypanego piaskiem
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 212
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Muscle Cars Challenge
Cobra powala dźwiękiem, ma charyzmę.jaco pisze:Coś tam poskładałem i wyszło to:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Świetny film, i opad szczeny.muarah pisze:A to widzieli ???
http://mychoiceplayer.com/view/4" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiem, miny są bezcenne ale teraz widzicie ile fizycznego wysiłku trzeba włożyć, żeby opanować bestię
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Muscle Cars Challenge
relacja z imprezy by kaskader bart
http://www.mustangklub.pl/2015/05/class ... elce-2k15/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangklub.pl/2015/05/class ... elce-2k15/" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 410
- Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: żółty
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Muscle Cars Challenge
Witamstang232 pisze:relacja z imprezy by kaskader bart
http://www.mustangklub.pl/2015/05/class ... elce-2k15/" onclick="window.open(this.href);return false;
I jest adrenalina,wery gut-super!!!

- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Re: Muscle Cars Challenge
Widziałem dzisiaj na stronie organizatora, że jest 7 osób zgłoszonych do MCC, więc ja dzisiaj dołączam jako nr 8.
Zapisany i wpisowe zapłacone

Zapisany i wpisowe zapłacone

- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Muscle Cars Challenge
Dziękimuarah pisze:Świetna relacja, bardzo osobista i zaangażowana

Panowie będzie pare zmian:
1: Dopracowany regulamin MCCH ( pare innych zapisów i wspólczynniki wyrażone w % )
2: Obowiązkowa karta/informacja o aucie ( bardzo szczególowa w celu przyznania wspólczynników )
Na dniach opublikuję tutaj.
Pozdrawiam
YEAH!!!Już tylko niecale 2 tygodnie

- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Muscle Cars Challenge
Wklejam propozycję regulaminu. Jeżeli macie jakieś uwagi lub propozycje proszę o kontakt : bkozdryk@gmail.com
Na TD Ulęż będzie dyskusja z zawodnikami ( czyli z wami ) więc proszę was o przygotowanie swoich uwag do regulaminu
Z uwagi na późny termin publikacji regulaminu rozważamy także opcję "hard" czyli bez wspólczynników.
Proszę też wszystkich o wypelnienie karty BT( badania kontrolne ) którą niebawem prześlę wam organizator.
Propozyja regulaminu :
REGULAMIN Muscle Car Challenge (MCC)
1. Auta startują w jednej grupie bez podziału na klasy pojemności i na wiek.
- auto musi mieć kompletne wnętrze ( siedzenia typu "kubełki " i pasy szelkowe są dopuszczone )
opony muszą mieć homologację drogową , w innym przypadku nie będą naliczane współczynniki czasowe
2.Współczynniki czasowe będą nadane po badaniu technicznym (BT) przed wyścigami.
3.Organizator zastrzega sobie możliwość nadania współczynników innych niż poniższe w celu wyrównania szans w myśl zasadom fair play .
4. Współczynniki czasowe:
A: Auto w specyfikacji fabrycznej (fabryczne zawieszenie,hamulce. Dopuszczone są 10% szersze opony niż fabryczne i felgi o 1 cal większe niż fabryczne )
- współczynnik 0%
- skrzynia automatyczna -1%
- skrzynia manualna – 0%
- opony semi-slick +1%
- opony drogowe -1%
B: Auto modyfikowane
- współczynnik +1%
- skrzynia manualna -0%
- skrzynia automatyczna – 1%
- opony semi-slick +1%
- opony drogowe -1%
Współczynniki czasowe dla automatycznych skrzyń tylko bez sekwencyjnej możliwości wyboru biegu.
Przepisy mogą ulec zmianie w ciągu sezonu.
Na TD Ulęż będzie dyskusja z zawodnikami ( czyli z wami ) więc proszę was o przygotowanie swoich uwag do regulaminu
Z uwagi na późny termin publikacji regulaminu rozważamy także opcję "hard" czyli bez wspólczynników.
Proszę też wszystkich o wypelnienie karty BT( badania kontrolne ) którą niebawem prześlę wam organizator.
Propozyja regulaminu :
REGULAMIN Muscle Car Challenge (MCC)
1. Auta startują w jednej grupie bez podziału na klasy pojemności i na wiek.
- auto musi mieć kompletne wnętrze ( siedzenia typu "kubełki " i pasy szelkowe są dopuszczone )
opony muszą mieć homologację drogową , w innym przypadku nie będą naliczane współczynniki czasowe
2.Współczynniki czasowe będą nadane po badaniu technicznym (BT) przed wyścigami.
3.Organizator zastrzega sobie możliwość nadania współczynników innych niż poniższe w celu wyrównania szans w myśl zasadom fair play .
4. Współczynniki czasowe:
A: Auto w specyfikacji fabrycznej (fabryczne zawieszenie,hamulce. Dopuszczone są 10% szersze opony niż fabryczne i felgi o 1 cal większe niż fabryczne )
- współczynnik 0%
- skrzynia automatyczna -1%
- skrzynia manualna – 0%
- opony semi-slick +1%
- opony drogowe -1%
B: Auto modyfikowane
- współczynnik +1%
- skrzynia manualna -0%
- skrzynia automatyczna – 1%
- opony semi-slick +1%
- opony drogowe -1%
Współczynniki czasowe dla automatycznych skrzyń tylko bez sekwencyjnej możliwości wyboru biegu.
Przepisy mogą ulec zmianie w ciągu sezonu.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Muscle Cars Challenge
No nareszcie osoba z jajami a nie płaczkimrjackson pisze:Mi to tam jeden kij, o zabawę chodzi.
ps. By się nie zmarnowało bo też napisałem relacją z imprezy bo już myślałem że nikt nienapszę ale organizator dał radę
W słoneczny majowy weekend a dokładne 2 maja na torze w Miedzianej Górze odbyła się pierwsza eliminacja serii zawodów Classicauto Cup już znana i bardzo lubiana przez naszych klubowiczów. Na start przyjechało ponad 150 aut wyścigowych i klasyków. W tym roku po raz pierwszy udało się dzięki uprzejmości organizatora zorganizować osobny puchar MUSCLE CAR CHALLENGE czyli zarezerwowany tylko dla aut amerykańskich. Puchar MCCH będzie się składał z czterech eliminacji 06.06 Ułęż, 15.08 tor Toruń, 05.09 Biała Podlaska i dodana niemal w ostatniej chwili właśnie 2 maja Kielecki tor w Miedzianej Górze. Do rywalizacji przystąpiło nie za dużo bo tylko sześć amerykańskich aut z tego cztery mustangi miedzy innymi dwóch najszybszych klubowych kierowców Wiesław Zawada Muraha w pięknym Mustangu 1970 351 i Mariusz Lisik dr.Killer w Mustangu V6 2002


Nie mogło zabraknąć również w spół organizatora klasy muscle car Kozdyk Bartłomiej w Mustangu GT Roush 2008

I czwarty kierowca Zienkiewicz Jacek w nowo nabytym Mustangu Cobra SVT 2001. Rodzynek w klubie bardzo wyjątkowa maszyna potężny silnik wolnossący 4,6 V8 po przeróbkach moc sięgająca 400KM ale na szczególną uwagę zasługuję tylne niezależne zawieszenie co jest niemałym ewenementem bo poza limitowaną wersją Cobry 99-04 we wszystkich seryjnych wersjach Mustanga były montowane sztywne mosty, dopiero od tego roku po 50 latach niezależne zawieszenie będzie montowane już we wszystkich najnowszych Mustangach 2015.

Do szanownego grona walczących o tytuł mistrza muscle car na start ustawili się Wojcik Piotr w pięknym Dodge Challenger 1974 5.2 i Serafin Marcin w Pontiac Firebird 1968 6.6.


Od godziny 8:00 do 10:00 przeprowadzono indywidualne zapoznania z trasą po 3 okrążenia, wystarczyło to na zaplanowaniu odpowiedniego toru jazdy i zapoznanie się z bardzo zróżnicowaną i niską przyczepnością z czego słynie Kielecki tor.
Po wybiciu godziny 11 auta ruszyły na pierwsze okrążenia na czas. Już po pierwszym okrążeniu było widać że Piotr w Dodge na wyczynowych oponach jest poza zasięgiem klubowych wyjadaczy, równie profesjonalnie przygotowany Serafin w Pontiacu po pierwszym okrążeniu niestety musiał się wycofać z powodu zatarcia pompy wspomagania. W reprezentacji mustangów również nie odbyło się bez przygód Muarah po pierwszym okrążeniu drugi a na kolejnym już spadł na trzecie po drobnym piruecie, a dr.Killer na ostatnim piątym okrążeniu z drugiego miejsca niespodziewanie spadł na czwarte miejsce po małym driftingowym przejeździe do nowego innowacyjnego playera stworzonego przez Team PolskiPojazd.pl do oglądania między innymi przejazdu auta z sześciu różnych ujęć kamer jednocześnie, ale o tym już niebawem więcej informacji.
I tak po pierwszej eliminacji spędzonym w niemal rodzinnej atmosferze zakończyliśmy zawody i już nie możemy się doczekać na kolejną eliminację do której już zapisało się znacznie większa ilość aut amerykańskich, więc wyniki nie są przesądzone.


- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Muscle Cars Challenge
Killer świetna relacja
Dla mnie osobiście też liczy się fun, ale jako współorganizator muszę brać wszystkie opinię pod uwagę.
Mam nadzieję że my zawodnicy tego funu nie popsujemy

Dla mnie osobiście też liczy się fun, ale jako współorganizator muszę brać wszystkie opinię pod uwagę.
Mam nadzieję że my zawodnicy tego funu nie popsujemy

- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Muscle Cars Challenge
A co do współczynnikow to i tak niewiele one wyrownaja, skoro punktem wyjścia jest "auto fabryczne" a porównajmy sobie np. seryjnego mustanga z 67r (powiedzmy jak Bullit Laminy), seryjnego Bossa z 2013r czy Corvette Z06 '2010. Różnice miedzy nimi bedą duzo powyżej +/- 1%. Czy mnie to martwi? Nie, można z tym zyc;)
Bardziej martwi mnie zapis, ze współczynniki moga byc indywidualnie przyznawane, można to odczytać, ze uznaniowo;)
Przy takich problemach z ocena, zastanawiam sie nad tym czy w ogole warto walczyć z tymi wspolczynnikami.
Pozostawiam to Wam, dla mnie to drugorzedna sprawa, liczy sie pokonywanie zakrętów i zbliżenie do ograniczeń samochodu, jaki by on nie był
Bardziej martwi mnie zapis, ze współczynniki moga byc indywidualnie przyznawane, można to odczytać, ze uznaniowo;)
Przy takich problemach z ocena, zastanawiam sie nad tym czy w ogole warto walczyć z tymi wspolczynnikami.
Pozostawiam to Wam, dla mnie to drugorzedna sprawa, liczy sie pokonywanie zakrętów i zbliżenie do ograniczeń samochodu, jaki by on nie był

muarah