Pętla do holowania

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderator: alski

Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Pętla do holowania

Post autor: Matt84 » 2020-05-16, 18:37

Mam dwa pytania odnośnie pętli/haka do holowania wymaganych regulaminami torów.

1. Czy na Silesia Ringu tego rygorystycznie wymagają?

2. Czy ktoś instalował w s197 taką pętlę typu wyścigowego (gruby nylonowy pasek wystający ze zderzaka) i czy może się podzielić doświadczeniem? W 2013 tam, gdzie pod zderzakiem jest belka i gdzie trzebaby przykręcić śrubę trzymającą pętlę, akurat nie ma otworu w zderzaku żeby pętlę wyprowadzić na zewnątrz. Dziury w zderzaku chciałbym uniknąć...



slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Pętla do holowania

Post autor: slavol » 2020-05-17, 07:50

Powiem ci tak po cichu, regulaminy swoje a życie swoje. W poznaniu też są rygorystyczne regulaminy i powiedzmy że "wszystkie auta je spełniają". Kask oczywiście to podstawa. Jak to mówią, klient nasz pan. Oczywiście może zdarzyć się nagonka na konkretny wymóg ale w praktyce jedziesz/jeździsz. Dopytuj jedynie bywalców konkretnych torów jakiego "konika" mają organizatorzy.
A tak dla siebie to zadbaj o hamulce, to priorytet na każdym torze, prawie wszyskie "bandy" to wynik przegrzanych hebli a seria skutecznością nie grzeszy. Na ulicę z biedą starczy ale tor to dla nich ekstremalne doświadczenie. W poznaniu, w alfie gt , brembo, tarcze po zjeździe niały 600 stopni, żaden seryjny klocek tego nie zniesie.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Pętla do holowania

Post autor: Matt84 » 2020-05-17, 10:57

Hamulce Brembo 4-tłoczkowe, tarcze i ceramiczne klocki już kupione i założone, w poniedziałek zalewam układ ATE Typ 200 i testuję :)



slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Pętla do holowania

Post autor: slavol » 2020-05-17, 12:06

No właśnie te klocki "ceramiczne" powinny cię martwić. Sportowe klocki zawierają mało spoiwa a dużo metalu, rdzewieją na potęge, pylą jak szalone, piszczą I nie hamują zimne. Same wady ale rozgrzane piłują tarcze jak wściekłe. Napisz konkretnie jakie to tarcze I klocki.



Matt84
Forumowicz
Posty: 680
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Pętla do holowania

Post autor: Matt84 » 2020-05-17, 18:00

Jakość tarcz i klocków to zupełnie inny temat, sprawdzę doświadczalnie i wymienię stosownie do potrzeby, jeżeli taka będzie.

Prośba, żeby skupić się na temacie pętli do holowania. Nikt nie był koniem na Silesia Ringu?



Martin88
Posty: 1
Rejestracja: 2020-09-25, 20:48
Model: Mustang GT
Kolor: czerwony
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Pętla do holowania

Post autor: Martin88 » 2020-09-25, 21:11

Slavol, a pamiętasz, czy są jakieś konkretne wymogi, co do tego kasku? Może być otwarty? Mam jeden, ten pierwszy ze strony https://inter-rally.pl/pol_m_Kaski-i-in ... e-241.html i zastanawiam się, czy wystarczy. Pisałem do organizatorów, ale zero odpowiedzi. Z góry dzięki za odpowiedź.



slavol
Forumowicz
Posty: 145
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Pętla do holowania

Post autor: slavol » 2020-09-26, 17:47

Do zamkniętego auta jak najbardziej. Sam mam jakąś taniznę, byle by coś na głowie było :) , gokarty i autka otwarte to już inne wymagania, co jest w sumie zrozumiałe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”