Mam dwa pytania odnośnie pętli/haka do holowania wymaganych regulaminami torów.
1. Czy na Silesia Ringu tego rygorystycznie wymagają?
2. Czy ktoś instalował w s197 taką pętlę typu wyścigowego (gruby nylonowy pasek wystający ze zderzaka) i czy może się podzielić doświadczeniem? W 2013 tam, gdzie pod zderzakiem jest belka i gdzie trzebaby przykręcić śrubę trzymającą pętlę, akurat nie ma otworu w zderzaku żeby pętlę wyprowadzić na zewnątrz. Dziury w zderzaku chciałbym uniknąć...
Pętla do holowania
Moderator: alski
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Pętla do holowania
Powiem ci tak po cichu, regulaminy swoje a życie swoje. W poznaniu też są rygorystyczne regulaminy i powiedzmy że "wszystkie auta je spełniają". Kask oczywiście to podstawa. Jak to mówią, klient nasz pan. Oczywiście może zdarzyć się nagonka na konkretny wymóg ale w praktyce jedziesz/jeździsz. Dopytuj jedynie bywalców konkretnych torów jakiego "konika" mają organizatorzy.
A tak dla siebie to zadbaj o hamulce, to priorytet na każdym torze, prawie wszyskie "bandy" to wynik przegrzanych hebli a seria skutecznością nie grzeszy. Na ulicę z biedą starczy ale tor to dla nich ekstremalne doświadczenie. W poznaniu, w alfie gt , brembo, tarcze po zjeździe niały 600 stopni, żaden seryjny klocek tego nie zniesie.
A tak dla siebie to zadbaj o hamulce, to priorytet na każdym torze, prawie wszyskie "bandy" to wynik przegrzanych hebli a seria skutecznością nie grzeszy. Na ulicę z biedą starczy ale tor to dla nich ekstremalne doświadczenie. W poznaniu, w alfie gt , brembo, tarcze po zjeździe niały 600 stopni, żaden seryjny klocek tego nie zniesie.
Re: Pętla do holowania
Hamulce Brembo 4-tłoczkowe, tarcze i ceramiczne klocki już kupione i założone, w poniedziałek zalewam układ ATE Typ 200 i testuję
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Pętla do holowania
No właśnie te klocki "ceramiczne" powinny cię martwić. Sportowe klocki zawierają mało spoiwa a dużo metalu, rdzewieją na potęge, pylą jak szalone, piszczą I nie hamują zimne. Same wady ale rozgrzane piłują tarcze jak wściekłe. Napisz konkretnie jakie to tarcze I klocki.
Re: Pętla do holowania
Jakość tarcz i klocków to zupełnie inny temat, sprawdzę doświadczalnie i wymienię stosownie do potrzeby, jeżeli taka będzie.
Prośba, żeby skupić się na temacie pętli do holowania. Nikt nie był koniem na Silesia Ringu?
Prośba, żeby skupić się na temacie pętli do holowania. Nikt nie był koniem na Silesia Ringu?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2020-09-25, 20:48
- Model: Mustang GT
- Kolor: czerwony
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Pętla do holowania
Slavol, a pamiętasz, czy są jakieś konkretne wymogi, co do tego kasku? Może być otwarty? Mam jeden, ten pierwszy ze strony https://inter-rally.pl/pol_m_Kaski-i-in ... e-241.html i zastanawiam się, czy wystarczy. Pisałem do organizatorów, ale zero odpowiedzi. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Pętla do holowania
Do zamkniętego auta jak najbardziej. Sam mam jakąś taniznę, byle by coś na głowie było , gokarty i autka otwarte to już inne wymagania, co jest w sumie zrozumiałe.