Puchar mustanga 2012
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Puchar mustanga 2012
Był kiedyś pomysł pucharu mustanga ale coś mało zaangażowania było z nim więc ponawiam trochę w innej formie.
Bo doświadczenie mamy już spore z prowadzeniem i organizowaniem imprez tego typu, jest spora ekipa co pisze się na takie zawody i już coraz więcej jeździ naprawdę nieźle z bardzo wyrównanym poziomem, mamy domenę mustangtrackday.pl
Wiec proponuję na przyszły rok ruszyć z tym tematem i ustalić pewne rzeczy bo tak jak co roku na pewno będzie tor Poznań, Kielce i pewnie Ułeż wiec trzy imprezy z bardzo zróżnicowanym typem jak poznański prawdziwy techniczny tor, Kieleckie techniczne ciasne ślizganie, i Ułęż jazda na maxa bez trzymaniki.
I by było sprawiedliwe dla wszystkich i by wszyscy mieli szansę z wygraną to było by potrzebne z 3 grupy aut lub mocy
I V6 do 250-300 KM
II V8 do 400KM
III V8 Doładowane powyżej 400 KM
I to po trzy puchary w danej klasie by wszystkich zachęcić do walki.
I najfajniej było by zbierać punkty tak przez trzy imprezy by wyłonić najlepszego kierowcę z danej grupy.
Puchary nie musza być kosztowne byle była by symbolika zachowana i pamiątka na lata.
ps proszę zrobić nowy dział zlotów na rok 2012 i przenieść ten temat do niego.
Bo doświadczenie mamy już spore z prowadzeniem i organizowaniem imprez tego typu, jest spora ekipa co pisze się na takie zawody i już coraz więcej jeździ naprawdę nieźle z bardzo wyrównanym poziomem, mamy domenę mustangtrackday.pl
Wiec proponuję na przyszły rok ruszyć z tym tematem i ustalić pewne rzeczy bo tak jak co roku na pewno będzie tor Poznań, Kielce i pewnie Ułeż wiec trzy imprezy z bardzo zróżnicowanym typem jak poznański prawdziwy techniczny tor, Kieleckie techniczne ciasne ślizganie, i Ułęż jazda na maxa bez trzymaniki.
I by było sprawiedliwe dla wszystkich i by wszyscy mieli szansę z wygraną to było by potrzebne z 3 grupy aut lub mocy
I V6 do 250-300 KM
II V8 do 400KM
III V8 Doładowane powyżej 400 KM
I to po trzy puchary w danej klasie by wszystkich zachęcić do walki.
I najfajniej było by zbierać punkty tak przez trzy imprezy by wyłonić najlepszego kierowcę z danej grupy.
Puchary nie musza być kosztowne byle była by symbolika zachowana i pamiątka na lata.
ps proszę zrobić nowy dział zlotów na rok 2012 i przenieść ten temat do niego.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Puchar mustanga 2012
fajny pomysl. niby dobry pomysl z tym zeby robic punkty z roznych spotkan ale duzo osob nie bedzie moglo pewnie wpasc na wszystki terminy wiec traca punkty na tym i moze sie okazac ze wygra po prostu ten kto sie zjawi na wszystkich torach
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2120
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Puchar mustanga 2012
Kiler ta pierwsza grupa to nie jest trochę zbyt na wyrost, bo o ile z 210 konną v6 s197 to jeszcze przy odrobinie fantazji podejmę walkę, to z 300konną jestem z góry skazany na porażkę.
Fajnie by było jeszcze grupę classic stworzyć.
Fajnie by było jeszcze grupę classic stworzyć.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
dlatego wpisałem 250KM i bardzo dobrze cię rozumiem ale wiesz już nie raz udowodniłem że 190KM i Shelby objedzie, trening u mnie i będzie git z klasą classic jest drobny problem bo niema tylu aut chętnych wiesz sam zresztą że z najsłabszych i staruszków jesteśmy tylko my w SN95 no chyba że Muraha ale z nim walczyć to... choć na prostych nie mamy szans, to na bardzo krętych będzie miał spory problem.stang232 pisze:Kiler ta pierwsza grupa to nie jest trochę zbyt na wyrost, bo o ile z 210 konną v6 s197 to jeszcze przy odrobinie fantazji podejmę walkę, to z 300konną jestem z góry skazany na porażkę.
Fajnie by było jeszcze grupę classic stworzyć.
ps. Stangu nie martw się może cię to zmotywuję że o ile będę w przyszłym roku startował to w mocniejszej grupie by nie było za łatwo .
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2120
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Puchar mustanga 2012
Ja tak samo w mocniejszejdr.killer pisze:dlatego wpisałem 250KM i bardzo dobrze cię rozumiem ale wiesz już nie raz udowodniłem że 190KM i Shelby objedzie, trening u mnie i będzie git z klasą classic jest drobny problem bo niema tylu aut chętnych wiesz sam zresztą że z najsłabszych i staruszków jesteśmy tylko my w SN95 no chyba że Muraha ale z nim walczyć to... choć na prostych nie mamy szans, to na bardzo krętych będzie miał spory problem.stang232 pisze:Kiler ta pierwsza grupa to nie jest trochę zbyt na wyrost, bo o ile z 210 konną v6 s197 to jeszcze przy odrobinie fantazji podejmę walkę, to z 300konną jestem z góry skazany na porażkę.
Fajnie by było jeszcze grupę classic stworzyć.
ps. Stangu nie martw się może cię to zmotywuję że o ile będę w przyszłym roku startował to w mocniejszej grupie by nie było za łatwo .
To muszę do ciebie na trening się kiedyś wybrać. Bo z zawieszenia zostało mi jeszcze założyć poliuretanowe gumy, reszta ogarnięta.
No chyba, że przez zimę sprzedasz mi patent na panhard bar - to wtedy będę miał już dużo większe szanse na rywalizację
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
Grupa Classic to marzenie na razie:) chyba ze frekwencję wspomoga zagraniczni goście;)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Puchar mustanga 2012
hmm wydaje mi sie ze V6 2005-10 vs V6 2010+ to chyba nie za rowne szanse. wg osiagow to nowa V6 ze starymi GT chyba sie moze mierzyc
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2120
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Puchar mustanga 2012
No regulamin i klasy się dopracuje.
Zresztą wszystko zależy od konfiguracji i ustawień torów.
Jak ustawimy bardziej technicznie - bez długich prostych, to szanse się wyrównają.
Chociaż w tym wszystkim to najważniejsza ma być przecież zabawa i poprawianie własnych umiejętności - czasy pokażą tylko czy te nasze ulepszenia i treningi idą w dobrą stronę.
Żeby były równe szanse to byśmy musieli w identycznych autach startować - a to nie możliwe.
Zresztą wszystko zależy od konfiguracji i ustawień torów.
Jak ustawimy bardziej technicznie - bez długich prostych, to szanse się wyrównają.
Chociaż w tym wszystkim to najważniejsza ma być przecież zabawa i poprawianie własnych umiejętności - czasy pokażą tylko czy te nasze ulepszenia i treningi idą w dobrą stronę.
Żeby były równe szanse to byśmy musieli w identycznych autach startować - a to nie możliwe.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
V6 2011 ma 305KM więc grupa mocniejsza ale fakt pierwszą grupę spokojnie można do 250 KM zrobićXerofaN pisze:hmm wydaje mi sie ze V6 2005-10 vs V6 2010+ to chyba nie za rowne szanse. wg osiagow to nowa V6 ze starymi GT chyba sie moze mierzyc
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Puchar mustanga 2012
co masz na myśli?Bielek pisze:Grupa Classic to marzenie na razie:) chyba ze frekwencję wspomoga zagraniczni goście;)
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
rick pisze:co masz na myśli?Bielek pisze:Grupa Classic to marzenie na razie:) chyba ze frekwencję wspomoga zagraniczni goście;)
po pierwsze właściciele zabytkowych Mustangów są mniej aktywni w zlotach i innego typu akcjach organizowanych przez klub
choć na najbliższym planie zdjęciowym pojawia się fajna reprezentacja może to początek szerszego udziału zabytków
a po drugie
właściciele zabytków co jest dla mnie zrozumiałe nie chcą jeździć swoimi autami po torze. Choć Muarah robi wszystkim wodę z mózgu jeżdżąc swoim Mustangiem
stąd może zagraniczni goście np z czech, niemiec, szwecji musieliby sie dołączyć byśmy mogli stworzyć grupę classic
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Puchar mustanga 2012
oh, wydaje mi ze nie mogę brac udziału w wielu wyścigach. Moja żona będzie wzburzuna , jeśli wyjadę poza moj kontynent co kilka tygodni
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
Oj to wielka szkoda jest naprawdę! Mam nadzieję, że powoli uda się zarazić torowym wirusem kolejnych właścicieli klasyków.Bielek pisze:rick pisze:Bielek pisze:Choć Muarah robi wszystkim wodę z mózgu jeżdżąc swoim Mustangiem stąd może zagraniczni goście np z czech, niemiec, szwecji musieliby sie dołączyć byśmy mogli stworzyć grupę classic
Myślę, że impreza w Ułęży też stanie sie cykliczną i może zostać zaliczona do cyklu Puchar Mustanga!
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Puchar mustanga 2012
No Killer, się lepiej wytłumacz co znaczą te ... bo o żadnej taryfie ulgowej nie ma mowydr.killer pisze:stang232 pisze:no chyba że Muraha ale z nim walczyć to...
Mam nadzieję, że nawet jak Classic nie wypali to się zmieszczę w jakiejś innej klasie, bo nie chcę być sam
muarah