PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Informacje i porady specyficzne dla silników V8 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
koby
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2015-07-18, 21:57
Model: 2014 GT Track Pack
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: koby » 2015-09-14, 12:35

Witajcie,

słyszałem, że w łatwy dość niedrogi sposób można podkręcić osiągi fabrycznego gt track pack do blisko 500 koni.
czy ktoś z małopolski może to zrobić, bądź podać szczegółowe info na ten temat?



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: Rezor » 2015-09-14, 15:32

Ze stockowego silnika chcesz wyciągnąć niemal 2x tyle mocy. Tanio. Po pierwsze "tanio" jest względne bo rzeczywiste koszty przy wyciąganiu +200KM w porównaniu z jakimś japońskim V-Teciem może wyjść "tanio". Po drugie "tanio" nie znaczy też "dobrze" chyba, że oszczędzasz na robociźnie i robisz sam. Najtaniej możesz kupić kompresor, powiedzmy, że masz spawarkę. Przerabiasz dolot, montujesz mocny kompresor i voila. Ile taka konstrukcja wytrzyma? Może się nawet rozpaść zaraz po odpaleniu. Chyba, że rzreczywiście "Tanio" to dla Ciebie wydatek ponad 10k zł


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: lamina » 2015-09-14, 16:25

Rezor pisze:Ze stockowego silnika chcesz wyciągnąć niemal 2x tyle mocy. Tanio. Po pierwsze "tanio" jest względne bo rzeczywiste koszty przy wyciąganiu +200KM w porównaniu z jakimś japońskim V-Teciem może wyjść "tanio". Po drugie "tanio" nie znaczy też "dobrze" chyba, że oszczędzasz na robociźnie i robisz sam. Najtaniej możesz kupić kompresor, powiedzmy, że masz spawarkę. Przerabiasz dolot, montujesz mocny kompresor i voila. Ile taka konstrukcja wytrzyma? Może się nawet rozpaść zaraz po odpaleniu. Chyba, że rzreczywiście "Tanio" to dla Ciebie wydatek ponad 10k zł
jakie 2x?
fabrycznie ma ponad 400 koni....
w boss 302 444,
mysle ze samym programem mozna celowac w okolice 450, zmieniajac przepustnice, wydech dolot kolo 460, zmieniajac walki sadze ze da sie z coyot'a wycisnac 550 kucy ale to juz spore dlubanie.



koby
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2015-07-18, 21:57
Model: 2014 GT Track Pack
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: koby » 2015-09-14, 20:55

W takim razie gdzie szukać kogoś z programem? Wydechy mam roush'a.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: lamina » 2015-09-14, 21:07

koby pisze:W takim razie gdzie szukać kogoś z programem? Wydechy mam roush'a.
Same tlumiki po za dzwiekiem nie daja zupelnie nic,tu trzeba kolektory, programator kupisz w usa z dolotem, moze na progrram tez do pawla pod opole jechac



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: Rezor » 2015-09-14, 21:47

Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 490
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: MaciekW » 2015-09-14, 22:09

Rezor pisze:Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen
Kolego, ale o czym Ty mówisz...?
Kto będzie regenerował głowice w nowym samochodzie i po co?

Trzymajmy się tematu - tutaj mowa o podkręceniu 5.0 z 2014 roku.
Jak napisał Lamina - jest pewna kolejność. Pogadaj z Caniggią i wszystkiego się dowiesz - widząc, co on potrafi wycisnąć z 4.6 bez doładowania jestem przekonany, że spokojnie przeskoczy 500 KM w Coyote. Tylko jedna uwaga - nie rób nic tanio, tylko dobrze... Chyba nie po to kupowałeś w zasadzie nowy samochód za określone pieniądze, by go zepsuć przeróbkami - nie warto!



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: lamina » 2015-09-14, 22:26

Rezor pisze:Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen
sam wydech NIE DAJE NIC jesli nie jest zrobiony porządek z kolektorem i katalizatorami, skrzynia spokojnie wytrzyma, sprzeglo tez o dyfrze nie wspomne,

x-pipe podniesie moc w górze, ale obniży moment w dole obrotów.

na spokojnie zacznij od programu u Pawła, potem zmien dolot i przepustnice, sporo da zmiana kolektora dolotowego na fordracing lub ten z boss'a 302 (podobne konstrukcje)
po tym wszystkim dopiero kolektory wydechowe i katalizatory o wiekszej wydajnosci (lub ich usuniecie)

wałki w tym silniku zbyt wiele nie dadza i ciezko bedzie to oprogramowac, ten silnik ma zmienne fazy rozrządu więc niejako wałki się "zmieniaja" i to mozna wlasnei programem uzyskac.
coyote rozwiercone do 5,2 osiąga w nowym gt350 529 koni, zatem biorac poprawke na rezerwe seryjnego samochodu..... to bez rozwiercania powinno sie udac osiagnac podobna moc.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: Stachu_xjr » 2015-09-14, 22:47

Kup GT500 :]



MustangRybnik
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2015-02-24, 20:06
Model: GT Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Błękitny

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: MustangRybnik » 2015-09-15, 21:08

Stachu_xjr pisze:Kup GT500 :]
Stała porada Stacha ;)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: Rezor » 2015-09-15, 21:25

lamina pisze: sam wydech NIE DAJE NIC jesli nie jest zrobiony porządek z kolektorem i katalizatorami
Przecież napisałem, że sam wydech na stocku nic nie da :P, a wydech to też kolektory i katalizatory :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT

Post autor: caniggia » 2015-10-08, 14:15

Sam wydech zależy od auta, czasem da, czasem nie. Program w 5.0 podnosi moc o 20-35 koni (takie ja mam rezultaty), z dolotem +20-30 koni następnych, plus ze 20 na dolocie bossa, 20 mogą dodać long tube, z 10 przepustnica. Doloty do 5.0 mam aktualnie 2 jakbyś chciał.



ODPOWIEDZ

Wróć do „5.0 V8 2011 -”