Kenne Bell zapowiedział supercharger do 2011 5.0

Informacje i porady specyficzne dla silników V8 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Kenne Bell zapowiedział supercharger do 2011 5.0

Post autor: PaniC » 2010-09-08, 22:48

http://mustangsdaily.com/blog/2010/09/0 ... rger-kits/

This is madness!!
THIS IS MAMMOTH


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-28, 20:55

ciekawe jaka cena ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2010-11-28, 22:29

koral pisze:ciekawe jaka cena ;)
Mówisz masz!

http://mustangsdaily.com/blog/2010/11/0 ... s-pricing/


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-29, 01:10

PaniC pisze:
koral pisze:ciekawe jaka cena ;)
Mówisz masz!

http://mustangsdaily.com/blog/2010/11/0 ... s-pricing/
Cena standardow ajak wszystkei 6 000$ - 7 000$
Nie sadzilem ze bedzie znaczaco odbiegac od Modeli poprzednich.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-29, 09:14

a co jest w tej cenie? programator SCT ? no a zakladaja w cenie czy trzeba doplacac i ile?
bo ja sie zastanawiam,czy jakbym kupil GT to czy nie dac w stanach odrazu zeby zalozyli kompresor,bo wtedy taniej wyjdzie,bo nie policza cla za kompresor ,no i tam jak dostroja to chyba lpeiej jak u nas..
Alu ile dales za zalozenie w jetronic? z 3tys?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-11-29, 09:17

Koral, jeśli miałbym zakładać kompresor to w USA. Najlepiej u tego który go zbudował. Dołóż te 2 tys dolców na wycieczkę i będziesz miał spokój że masz dobrze zrobione auto.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2011-01-21, 22:04

nie no, GT 5.0 z superchargerem to będzie k.... miazga !!!! :D

Panic, super, że to wkleiłeś.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2011-01-21, 23:07

czy 500 Km- czy 1000 km - roznice odczuwasz tylko, ze przy 500 Km mielisz jadac 80km/h na 3 biegu , a przy 1000 km bedziesz to robil na 4 biegu przy 100-120km./h . Tak czy inaczej tracisz trakcje.

Napewno to pomoze jak auto jest przeznaczone na 1/4 mili - bo do jazdy sie juz nie bedzie nadawal.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-23, 15:50

AluStar pisze:czy 500 Km- czy 1000 km - roznice odczuwasz tylko, ze przy 500 Km mielisz jadac 80km/h na 3 biegu , a przy 1000 km bedziesz to robil na 4 biegu przy 100-120km./h . Tak czy inaczej tracisz trakcje.

Napewno to pomoze jak auto jest przeznaczone na 1/4 mili - bo do jazdy sie juz nie bedzie nadawal.
masz racje,pow 500KM ciezko si ejezdzi,o manualu nie wspomne, dlatego lepsze byloby chyba turbo od kompresora,chyba procharger tez pozniej sie rozkreca..w sumie na tak krotkie jak 400m odcinki nitro tez byloby dobre(mokre), bo auto dalej mialoby fabryczne wtryski i male spalanie,a po wcisnieciu magicznego guzika zalaczaloby sie nitro i BAP lub dodatkowa pompa..
kompresor do boostu 6-8psi nie zwieksza spalania, potem juz niestety tak, szkoda ze nie robia kompresorow z elektrosprzeglem,wtedy bylby guzik nie od nitra ale od turbo ;)

tak czy inaczej ten kompresor ford racing za 7tys$ daje jeszcze ten "ekonomiczny i bezpieczny" boost bodajze 9psi, mysle ze te 625HP juz jest wystarczajace,ale cena troche wysoka .. bo idealny bylby taki kompresor+strzal ok 100HP z nitra, bo takiego silnik nie odczuje..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2011-02-01, 20:56

Troche mnie dziwi fakt stosowania do gt500 nadal sprawdzonych silnikow 5,4 .
Widac 5,0 sa w fazie testow.


[yt][/yt]



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2011-02-01, 21:38

AluStar, masz racje, dopiero dowiedzieli się jakie prędkości obrotowe osiąga:



:D ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-02-02, 00:35

AluStar pisze:Troche mnie dziwi fakt stosowania do gt500 nadal sprawdzonych silnikow 5,4 .
Widac 5,0 sa w fazie testow.
I tutaj panie Rafale myli się pan. Bo jezeli chodzi o rozmiar silnika, to pozostał ten sam, ale zmieniono jego organy! Przyznam że mnie również kiedys drażnił ten temat z "tym samym" silnikiem w shelby 2011 dlatego postanowiłem troszeczke sie rozeznać w tym temacie. Co prawda moje wątpliwości okazały sie bzdurne. We wszystkich Shelby GT500 produkowanych przed 2011 modelem używano żeliwny blok 5.4l z serii F (pickupy, to wiadomo) ale z głowicami cylindrów od Forda GT (ludzie, to jest supercar). Juz na początkach produkcji tych silników była w planach zamiana żeliwnego bloku na aluminiowy, jednak ekipa SVT jeszcze nie wiedziała jak zbudować aluminiowy, dużo lżejszy silnik o tej samej mocy i wytrzymujący tak duże obciązenia. Kluczem do sukcesu okazała sie technologia PTWA, czyli sposób obróbki aluminium, nadający jej "boskie" własności. Technologia ta do tej pory używana była przy produkcji silników odrzutowych jednak pierwsze jej zastosowanie w motoryzacji wykorzystał Nissan w swoim GT-R. No ale co ma do tego Ford? A właśnie to że kilku mózgowców od Forda ulepszyło proces PTWA co dało znaczną przewage nad Nissanem. W tej sytuacji SVT jest juz w stanie wyprodukować silnik z aluminiowym blokiem. Przeprowadzono nawet test granicznej wytrzymałości tego połączenia i częsci wytwarzane technologią PTWA (powierzchnia cylindrów, wał, głowice, tłoki) zostały nienaruszone. Co wieciej, materiał ten jest odporny na zmiany temperaturowe i dzieki temu silnik w połączeniu z wiekszym intercoolerem jest dużo bardziej wydajny. Po tak przeprowadzonym zabiegu, silnik został odchudzony o ponad 50 kg i jest bardziej wydajny niz ten w Fordzie GT (WFT?! :przestraszony: ). Podsumowując: design silnika pozostał bez wiekszych zmian, materiały użyte do jego produkcji są bardziej wytrzymałe i dużo lżejsze. Zysk mocy został podniesiony tylko o 10 koni ale sterowanie i przyspieszanie autem uleglo znacznej poprawie. Także niech nikt nie myśli że doładowanie kojota 5.0 w mustangu GT 2011 pomoże przebić Shelby GT500 2011 który jako jedyny posiada konstrukcje silnika z nowej epoki.


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2011-02-02, 00:51

Podczas mojej wakacyjnej pracy szef powiedział takie zdanie: Posiadamy taką wiedzę, że możemy zrobić wszystko, niestety ogranicza nas technologia.

Znając życie testy jeszcze trochę potrwają a po testach technologia też zostanie poprawiona i dopiero zamontują silnik dopracowany do perfekcji....

takie moje zdanie....

tutaj podali trochę suchych faktów na temat tej jednostki: http://autokult.pl/2010/08/25/kojot-w-m ... -5-0-tivct


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Kenne Bell zapowiedział supercharger do 2011 5.0

Post autor: PaniC » 2011-09-12, 19:16

Zestawienie Superchargerów do Mustanga 2011 5.0 różnych producentów.

http://mustangsdaily.com/blog/2011/09/1 ... stang-5-0/" onclick="window.open(this.href);return false;


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Kenne Bell zapowiedział supercharger do 2011 5.0

Post autor: Koral » 2011-09-13, 08:12

PaniC pisze:Zestawienie Superchargerów do Mustanga 2011 5.0 różnych producentów.

http://mustangsdaily.com/blog/2011/09/1 ... stang-5-0/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mariusz, kupuj GT 5.0 :)

fajnie sie czyta te artykuly, sam od min roku sie zastanawiam który silnik jest lepszy,nowy aluminiowy 5,4 od shelby czy 5.0coyote..
teoretycznie jak podali osiagi nowego GT , 12,7 na 1/4mili prawie identyczne do doladowanego ale sporo ciezszego GT500 wniosek nasuwal sie sam-lepszy jest 5.0, mocniejszy i bardziej ekonomiczny.. teoretycznei wystarczylo dodac kompresor zeby robic 11stki na cwiartke i stockowe gt500 zostawiac daleko w tyle.. ale tylko teoretycznie.. praktycznie cxzytalem testy gdzie twierdza ze 12,7 to bajka a realnie robi niskie 13,choc i 12,9 sie trafialy.. tak czy inaczej bdb i dalej bylem bardziej przekonany do 5.0 ..
no ale w praktyce te silniki stracily swoja charakterystyke i potezny moment od dolu, kreca sie wysoko i wysoko maja moc i moment, pewnie doladowanie by to zmienilo, no ale na ta chwile mam juz watpliwosci czy 5.0 jest lepszy od 5.4 ,ktory jest mneij wyzylowany..

najlpeiej byloby porownac doladowane 5.0 z doladowanym 5,4 , mysle ze nowy GT jest bardziej autem do codziennej jazdy,gdzie do pewnych obrotow auto jest b.ekonomiczne a pow robi sie z niego istny szatan :) no ale mnei na ta chwile bardziej przekonuje nowy 5,4..

a powiedzcie mi czemu pisza w tym art ze wtrysk bezposredni bardziej nadaje sie do silnikow doladowanych ? czyli powinni go zastosowac w GT500 ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „5.0 V8 2011 -”