Mustang GT 2013 Skrzynia automatyczna i inne nowości

Informacje i porady specyficzne dla silników V8 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, stang232

JohnyHDH
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
Model: 2016 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Mustang GT 2013 Skrzynia automatyczna i inne nowości

Post autor: JohnyHDH » 2012-07-29, 01:27

ja chyba w przeciwieństwie do reszty wcale nad 2013 się nie rozpływam :) jedyna nowość jak dla mnie to 2013 Shelby GT500 662hp i 800nm to brzmi jak niezła awantura :D
cala reszta to podpierdółka na całej lini. Niech szanowni koledzy nie myślą sobie ze marudzę bo mam model 2011 ale przedstawiam co mi siedzi na sercu.
1 Przód. no sorry, ale to mi się mniej podoba, już przy 2011 uparłem się ze nie mogę mieć HID bo to w ogóle do tego autka wizualnie nie pasuje, a teraz to "coś" jest standardem :/ autko ma zeza! to miał być retro look wiec po co te wszystkie "świecidełka, świecące paski itp" ? mogli to przynajmniej dać w opcji i już :P
2 Tył. Ok nowe światła są cool :)
3. Skrzynia biegów. Pomijając ze nadal wkładają ten sam wadliwy manual co w 2011 (a tu zmiana to by był improvment) to automat to nadal to samo plus przycisk +/- w najgłupszym miejscu z możliwych. Zamiast zrobić sekwencyjne poruszanie lewarkiem, czy nawet łopatki przy kierze to co to jest ? niby ulepszenie ale najgorsza opcja z możliwych :/ Miałem już 2 samochody z sekwencyjnym automatem i to się w zasadzie do niczego nie przydaje (BMW 523i oraz Mercedes CLK 350 z 7G tronic) to samo można uzyskać blokując skrzynie na 2 czy 3 biegu,załaczyć hill assista plus sport, przy większych przełożeniach to i tak się nie przydaje. Reasumujac cale to ulepszenie jest dodane trochę na sile,to naprawdę można było zrobić lepiej :/
4.Wnętrze-podoba mi się opcja siedzeń recaro dla GT, opcjonalny wyświetlacz też jest cool. same zegary są według mnie gorsze (białe były cool) reszta jest taka sama.


Czyli jak to teraz podsumować? Cały ten refresch to raczej lekkie nabijanie portfela nowym ale de facto starym modelem. Camaro sprzedaje się dobrze to Ford kombinuje jak tu podnieść sprzedawalność. No offence koledzy ale mam naprawde mieszane uczucia co do tego (czy aby naprawde potrzebnego) refreschu. Czy naprawde dostaliśmy coś wartego uwagi oprócz kilku świecidelek ?



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang GT 2013 Skrzynia automatyczna i inne nowości

Post autor: Olaf » 2012-07-29, 14:44

nie no, bez jaj, przód jest ekstra! : )

Natomiast lampy HID to faktycznie niezbyt pasuje, ale może być. Z skrzynią manualną zacinającą się to jest skandal (aczkolwiek np. w BMW 507 KM STANDARDEM jest pękanie obudowy skrzyni lub silnika - już nie pamiętam czego - wśród 3-osób co rozmawiałem wszystkie 3 to miały po 1 roku użytkowania, a tylko jednaj na gwarancji wymienili, koszt 57 000zł (samej obudowy nie wymieniają : O to jest dopiero skandal).

Odnośnie automatu i przycisków "+ - " to wg. mnie cudem jest, że się w ogóle pojawiły! ( w amerykańskich autach właściwie tylko na rynek USA ; ) Miejsce nienajlepsze, może na inne są juz patenty lub by zbyt podrażało koszty? (podejrzewam to drugie raczej). Łopatki wg. mnie to się przydają taczej tylko na torze, w normalnym ruchu lub nawet szybkim przy tych nowoczesnych automatach to nie ma róźnicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „5.0 V8 2011 -”