"Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
"Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Witam serdecznie!
Mam ochote nieco usprawnić Stanga. Rozgladam sie za jakas ciekawa koncepcja podniesienia mocy (nie jakos drastycznie) lub po prostu dobrej optymalizacji mojego Stanga. Bardzo zachecajace sa tez modyfikacje dla automatycznej skrzyni biegow, na ktorych chyba najbardziej mi zalerzy.
Wyśledziłem cos takiego:
http://www.americanmuscle.com/boss-powe ... 112gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zastanawiam sie czy taki kit jest warty funta kłaków, czy moze wystarczy tylko zimny dolot i jakiś fajny program.
Moze ktoś sie podzieli swoja wiedza, lub tylko odczuciami co by było warto zrobic przy nowym 5.0. Widzialem ze Yoda wgral nowy program i zachwycal sie praca skrzyni, to daje sporo do myslenia
Mam ochote nieco usprawnić Stanga. Rozgladam sie za jakas ciekawa koncepcja podniesienia mocy (nie jakos drastycznie) lub po prostu dobrej optymalizacji mojego Stanga. Bardzo zachecajace sa tez modyfikacje dla automatycznej skrzyni biegow, na ktorych chyba najbardziej mi zalerzy.
Wyśledziłem cos takiego:
http://www.americanmuscle.com/boss-powe ... 112gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zastanawiam sie czy taki kit jest warty funta kłaków, czy moze wystarczy tylko zimny dolot i jakiś fajny program.
Moze ktoś sie podzieli swoja wiedza, lub tylko odczuciami co by było warto zrobic przy nowym 5.0. Widzialem ze Yoda wgral nowy program i zachwycal sie praca skrzyni, to daje sporo do myslenia
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
+60 KM i to jescze na kołach nie realne wg mnie bez ingerncji w mechanike.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
wiem ze dark red zakladal kolektor itp..ale w 4.6 i co to dalo to nie wiem,,,podobny efek bedzie zapytaj..czy da to 60hp
ja czytalem na forach ze cienko sie to sprawdza z walkami juz lepiej ale to juz mala 'grzebanaka'..ale najlepiej juz jak sam dopytasz moze warto
ja czytalem na forach ze cienko sie to sprawdza z walkami juz lepiej ale to juz mala 'grzebanaka'..ale najlepiej juz jak sam dopytasz moze warto
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
wiadomo ze to tylko reklamowy bełkot pewnie daje to niewiele,jesli w ogole cos daje ale poprawienie reakcji na gaz i pracy skrzyni to juz bym był ucieszony, wiadomo ze jakby wskoczylo kilka kucy i kilka NM dodatkowo to by bylo milo
Moje pytanie brzmi w co warto pojsc nie wywalajac grubych tysiecy a usprawniajac swoje autko
Skontaktowalem sie z Caniggia i przedstawil sensowna oferte,jednak chcialbym jeszcze poznac opinie innych uzytkownikow
Moje pytanie brzmi w co warto pojsc nie wywalajac grubych tysiecy a usprawniajac swoje autko
Skontaktowalem sie z Caniggia i przedstawil sensowna oferte,jednak chcialbym jeszcze poznac opinie innych uzytkownikow
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
mam zalożony boss power pack fajnie sie dokręca do końca i nie brakuje mu mocy co do tych 60 hp to chyba bujda na resorach ale za to fanie reaguje na pedał gazu. Mam zalożone kolektory ceramiczne, x pipe bez katów i magnaflow competition (wydech końcowy) to pewnie też co dodaje. Ogólnie jestem zadowolony z takiego zestawienia.Musze pojechać na hamownie więc podam wyniki
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
http://www.mustang50magazine.com/techar ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
po przeczytaniu linkow podanych przez ricka stracilem ochote na ten boss302 power pack, Najgorsze jest to, ze moment w dolnych partiach obrotow bedzie slabszy niz seria Pozostaje jednak przy pomysle zimnego dolotu i programu moze efekty nie beda jakies powalajace ale za to kasa wydana na takiego moda tez nie jest duza
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Sorry Johnny, różnica może być, że styl hamowni jest inna. Inny styl hamowni dają różne wyniki.
http://www.superstreetonline.com/featur ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze szukam innych wyników, a nie tylko producenta lub sprzedawcę. Magazyn jest bliżej do tego, co my dostaniemy za wyniki, bez dodatkowej małej tuningu
http://www.superstreetonline.com/featur ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze szukam innych wyników, a nie tylko producenta lub sprzedawcę. Magazyn jest bliżej do tego, co my dostaniemy za wyniki, bez dodatkowej małej tuningu
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Na 100% założenie dolotu z Bossa da stratę momentu na dole, którą pewnie programem trochę się podratuje, ale nie będzie to taki moment jak na oryginalnym kolektorze i programie.
Jeżeli większość czasu przebywa się w górnych partiach RPM, warto, jeżeli okazjonalnie, nie warto.
Mam jeszcze takie info od tunera z którym współpracuję, że zmiana dolotu w 5.0 mija się z celem, bo oryginalny jest bardzo dobry, więc wystarczy program,
jak w s197 różnica między programem a programem + dolot to ok 20 koni, tak w nowym modelu to 1-4 konie.
Jeżeli większość czasu przebywa się w górnych partiach RPM, warto, jeżeli okazjonalnie, nie warto.
Mam jeszcze takie info od tunera z którym współpracuję, że zmiana dolotu w 5.0 mija się z celem, bo oryginalny jest bardzo dobry, więc wystarczy program,
jak w s197 różnica między programem a programem + dolot to ok 20 koni, tak w nowym modelu to 1-4 konie.
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
no dobrze,czekam na wiecej opini czy warto zmieniac na zimny dolot czy zostawiac serie.
Ja patrze na to jeszcze z innej strony,ze moze zimny dolot bedzie pomocny w upalne dni, mam takie wrazenie ze jak mamy np 30 stopni,. wszystko nagrzane to przy malych predkosciach autko sie musli,jakby nie dostawalo odpowiednio duzo powietrza (chodzi mi o mocne wciskanie a nie o spacerowa jazde) Wnioski wyciagam takie z tego ze np jak mamy 5 C to reakcje sa diametralnie inne, od razu zabiera sie do roboty, caly czas proboje zerwac przyczepnosc itd. To mi nasuwa wlasnie taka mysl ze ten silnik dostaje troche za malo powietrza (lub zimnego powietrza)
Moje pytanie jest takie, jesli to nie daje mocy to moze oplaca sie mimo wszystko to zainstalowac, mozliwe ze autko bedzie po prostu lepiej oddychac w gorace dni? moze zabrzmi ciekawiej, no sam juz nie wiem wszedzie jakies mody to zaczynaja od zamocowania zimnego dolotu a tu nagle sie okazuje ze to lipa
Ja patrze na to jeszcze z innej strony,ze moze zimny dolot bedzie pomocny w upalne dni, mam takie wrazenie ze jak mamy np 30 stopni,. wszystko nagrzane to przy malych predkosciach autko sie musli,jakby nie dostawalo odpowiednio duzo powietrza (chodzi mi o mocne wciskanie a nie o spacerowa jazde) Wnioski wyciagam takie z tego ze np jak mamy 5 C to reakcje sa diametralnie inne, od razu zabiera sie do roboty, caly czas proboje zerwac przyczepnosc itd. To mi nasuwa wlasnie taka mysl ze ten silnik dostaje troche za malo powietrza (lub zimnego powietrza)
Moje pytanie jest takie, jesli to nie daje mocy to moze oplaca sie mimo wszystko to zainstalowac, mozliwe ze autko bedzie po prostu lepiej oddychac w gorace dni? moze zabrzmi ciekawiej, no sam juz nie wiem wszedzie jakies mody to zaczynaja od zamocowania zimnego dolotu a tu nagle sie okazuje ze to lipa
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
zimny dolot da ci to 5-8 koni..newet nie odczujesz, z programem itp..kazdy to przerabial ( ja tez)ja bym nic nie robil,ale znajda sie tacy co czuja,nawet ich w fotel lekko wciska ja jak zmienie auto to juz nic nie bede grzebal..tylko brzmienie poprawie i to wszystkoJohnyHDH pisze:no dobrze,czekam na wiecej opini czy warto zmieniac na zimny dolot czy zostawiac serie.
Ja patrze na to jeszcze z innej strony,ze moze zimny dolot bedzie pomocny w upalne dni, mam takie wrazenie ze jak mamy np 30 stopni,. wszystko nagrzane to przy malych predkosciach autko sie musli,jakby nie dostawalo odpowiednio duzo powietrza (chodzi mi o mocne wciskanie a nie o spacerowa jazde) Wnioski wyciagam takie z tego ze np jak mamy 5 C to reakcje sa diametralnie inne, od razu zabiera sie do roboty, caly czas proboje zerwac przyczepnosc itd. To mi nasuwa wlasnie taka mysl ze ten silnik dostaje troche za malo powietrza (lub zimnego powietrza)
Moje pytanie jest takie, jesli to nie daje mocy to moze oplaca sie mimo wszystko to zainstalowac, mozliwe ze autko bedzie po prostu lepiej oddychac w gorace dni? moze zabrzmi ciekawiej, no sam juz nie wiem wszedzie jakies mody to zaczynaja od zamocowania zimnego dolotu a tu nagle sie okazuje ze to lipa
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Nie moja opinia, ale w tym aucie większość dolotów ma odwrotne działanie, gdyż oryginalnie zasysa z lepszego miejsca niż większość cai.
AEM, Airraid, np są takimi, które działają jak fabryczne.
Jak w poprzednich cai z programem daje 35 koni i 20 nm,
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=6059
z czego mniej więcej stosunek jest 1:1, tak w tym, program daje więcej i jest to stosunek ok 1:3.
Zysk niby 20nm to niewiele, ale jest tak samo odczuwalny jak jego strata o tyle samo.
Oba razem w tym modelu z tego ci się dowiedziałem mogą dać 37whp.
Adasko, 8 koni to daje sam k&n w naszych modelach... A i zobaczymy ile wytrzymasz bez dłubania:) Aaa, polecam test na założenie oryginalnego dolotu, człowiek się łatwo przyzwyczaja.
AEM, Airraid, np są takimi, które działają jak fabryczne.
Jak w poprzednich cai z programem daje 35 koni i 20 nm,
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=6059
z czego mniej więcej stosunek jest 1:1, tak w tym, program daje więcej i jest to stosunek ok 1:3.
Zysk niby 20nm to niewiele, ale jest tak samo odczuwalny jak jego strata o tyle samo.
Oba razem w tym modelu z tego ci się dowiedziałem mogą dać 37whp.
Adasko, 8 koni to daje sam k&n w naszych modelach... A i zobaczymy ile wytrzymasz bez dłubania:) Aaa, polecam test na założenie oryginalnego dolotu, człowiek się łatwo przyzwyczaja.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
heheh oj wytrzymam jest roznica,zgadzam sie,ale czy az tak duza jak bym tego chcial ..sam wiesz ze najlepszym rozwiazaniem jest ( turbo lub kompresor) to juz zalezy od kieszeni i wymagan...moje auto na 1/4 13,67 stock 13.99..automaty,fajnie bo juz mam wszystko zgrane ( dzieki Tobie)caniggia pisze:Nie moja opinia, ale w tym aucie większość dolotów ma odwrotne działanie, gdyż oryginalnie zasysa z lepszego miejsca niż większość cai.
AEM, Airraid, np są takimi, które działają jak fabryczne.
Jak w poprzednich cai z programem daje 35 koni i 20 nm, z czego mniej więcej stosunek jest 1:1, tak w tym program daje więcej i jest to stosunek ok 1:3.
Oba razem w tym modelu z tego ci się dowiedziałem mogą dać 37whp.
Adasko, 8 koni to daje sam k&n w naszych modelach... A i zobaczymy ile wytrzymasz bez dłubania:) Aaa, polecam test na założenie oryginalnego dolotu, człowiek się łatwo przyzwyczaja.
ale wiecej nie bede grzebal w nowym aucie to wiem..chcialem troszke przyblizyc 'nowym'zagadnienie choc to juz setki razy walkowane..
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Wiem, wiem, zresztą sam nie wytrzymałem jak wiesz:)
Ale to inna kasa...
Ale to inna kasa...
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: "Coyote" mody programy,optymalizacja,podnoszenie mocy
Chyba nie ma co ukrywać ze caniggia bedzie mi naprawiał autko, tzn modził Zdaje sie na Niego, jednak temat mozna chyba na forum przedyskutowac, o jakichkolwiek modach dla 5.0 praktycznie nic tu nie ma, moze w toku dyskusji cos sie urodzi Jesli to bedzie tylko program to przeciez zawsze bedzie mozna powrocic do stocka i po klopocie Czekamy na wykres MarcinaCZ, jako jedyny ma jakies modyfikacje na 5.0