[Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
[Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Witam wszystkich pasjonatów Forda Mustanga od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem modelu Coupe V8 1967 - prace nad samochodem trwają od marca więc chyba pora żeby się pochwalić .
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Coupe 302 V8 1967
...
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Coupe 302 V8 1967
Hej, witamy Hah, z jednej strony ma wloty, z drugiej nie ma... Zostawiasz tak?
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: Coupe 302 V8 1967
Gratulacje ! Każdy nowy Koń mile widziany;) a ze wlot jest i znika - to pewnie model przejściowy 67-68 i dlatego A na poważnie - musisz cos z tym zrobić, bo po prostu masz wstawiony jeden blotnik z 68' ale wyglada to słabo...
Za to silnik fajnie zrobiony
Pozdrawiam,
Tomasz
Za to silnik fajnie zrobiony
Pozdrawiam,
Tomasz
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 390
- Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
- Model: COUPE 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)
Re: Coupe 302 V8 1967
jak zawsze jest MOC
życzę powodzenia i czekam na więcej zdjęć...
życzę powodzenia i czekam na więcej zdjęć...
FORD MUSTANG 1964 1/2 & 2005
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Coupe 302 V8 1967
Błotnik z lewej strony nie jest oryginalny - został już kiedyś wymieniony z resztą tak samo jak lewe drzwi i przednie nadkola - ale ponieważ jest w dobrym stanie to zostaje a prawy z wlotami jest już wycięty i wymieniony
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Coupe 302 V8 1967
Moim zdaniem te wloty są najładniejszym elementem w '67, ale chyba nie wszyscy tak myślą
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Coupe 302 V8 1967
Czepiacie sie , bedzie sie wyrozniac napisz co robiles zfelgami mam takie same i sa w kiepskim stanie
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Coupe 302 V8 1967
Mi też podobają się wloty ale szkoda mi było wycinać ''zdrowy'' błotnik...
a co do kół - połączenie stalowej obręczy z aluminiową piastą nasuwało pewne problemy panu od chromowania (cyt: panie... nie da się... to by trza było chromować osobno..), więc obręcz wypolerowałem staliwem i pastą do chromu, a środek: 1) piaskowanie; 2) kilka warstw lakieru wypełniającego nierówności/wżery; 3) szlifowanie papierem wodnym do uzyskania jednolitej gładkiej powierzchni; 4) lakierowanie baza + bezbarwny. Biorąc pod uwagę fakt że felgi są z 1981 to wyszło to wszystko całkiem fajnie.
a co do kół - połączenie stalowej obręczy z aluminiową piastą nasuwało pewne problemy panu od chromowania (cyt: panie... nie da się... to by trza było chromować osobno..), więc obręcz wypolerowałem staliwem i pastą do chromu, a środek: 1) piaskowanie; 2) kilka warstw lakieru wypełniającego nierówności/wżery; 3) szlifowanie papierem wodnym do uzyskania jednolitej gładkiej powierzchni; 4) lakierowanie baza + bezbarwny. Biorąc pod uwagę fakt że felgi są z 1981 to wyszło to wszystko całkiem fajnie.
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Coupe 302 V8 1967
Witamy klasyka
Czy pomimo tego, ze jest bardzo pokombinowany udało ci się ustalić fabryczna specyfikacje tego auta??
Pamiętam go jeszcze z ogłoszenia z USA.
Czy pomimo tego, ze jest bardzo pokombinowany udało ci się ustalić fabryczna specyfikacje tego auta??
Pamiętam go jeszcze z ogłoszenia z USA.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Coupe 302 V8 1967
6t07t pisze:Witamy klasyka
Czy pomimo tego, ze jest bardzo pokombinowany udało ci się ustalić fabryczna specyfikacje tego auta??
Pamiętam go jeszcze z ogłoszenia z USA.
no niestety nie i szczerze mówiąc nie wiem jak się za to zabrać..
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Coupe 302 V8 1967
Oznaczenie na bloku C8-OE-6015-A wskazuje na to że to może być 289 z blokiem 302
"Near the end of the 1967 production run, Cleveland ran out of 289 blocks and substituted their new 302 block, C8-OE-6015-A and marked with 302 in the lifter valleys".
Ale u mnie głowice również oznaczone są jako 302 więc pewnie jest po swapie. Taka zagadka.
I jeszcze ciekawostka:
Przed rozebraniem samochodu na śrubki, wykonałem rytualne palenie gum i wszystko wskazywało na to że silnik jest jak żyleta - ładnie się wkręcał, bez większych wibracji itd., a po zdemontowaniu pokrywy zaworów niespodzianka:
Co ciekawe szpilka musiała się urwać dawno temu bo zużycie trzonka zaworu jest praktycznie zerowe w porównaniu do pozostałych które są mocno wyklepane, szczęśliwie jednak popychacz i dźwigienka zaworu zblokowały się w takim położeniu że nie miały kolizji z innymi pracującymi elementami.
"Near the end of the 1967 production run, Cleveland ran out of 289 blocks and substituted their new 302 block, C8-OE-6015-A and marked with 302 in the lifter valleys".
Ale u mnie głowice również oznaczone są jako 302 więc pewnie jest po swapie. Taka zagadka.
I jeszcze ciekawostka:
Przed rozebraniem samochodu na śrubki, wykonałem rytualne palenie gum i wszystko wskazywało na to że silnik jest jak żyleta - ładnie się wkręcał, bez większych wibracji itd., a po zdemontowaniu pokrywy zaworów niespodzianka:
Co ciekawe szpilka musiała się urwać dawno temu bo zużycie trzonka zaworu jest praktycznie zerowe w porównaniu do pozostałych które są mocno wyklepane, szczęśliwie jednak popychacz i dźwigienka zaworu zblokowały się w takim położeniu że nie miały kolizji z innymi pracującymi elementami.
Ostatnio zmieniony 2014-12-27, 00:28 przez Wojtek_80, łącznie zmieniany 1 raz.
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!