ja mam 2mc termin, 3000zł (+jazda do krk) za komplet, tj. przód trójkąty wew+zew+klameczki i tył trójkątyFoMoCo pisze:Tylko miesiąc? ja czekam już 2, robię w pn w motochrom, ile płacisz jak mogę zapytać? ja 1500 za 2 tylne i 2 przednieWojtek_80 pisze:Po miesiącu czekania odebrałem dzisiaj części z chromowania. Wyglądają zawodowo.
A... i gość z galwanizerni mówił że chromuje takie same ramki dla człowieka z Podkarpacia...
CzyTyTez twoje też tak będą wyglądały
[Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Wojtek cudo mustang! Podobnie chciał bym ja zrobić swoje coupe tylko w oryginalnym kolorze
Zdunek Michał.
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Pierwsza ''poważna'' wyprawa zaliczona do Milicza i z powrotem w sumie 700km w upale 33°C konik dał radę.
Niestety nie obyło się bez problemów - zerwał się pasek klinowy, a poszukiwania nowego we Wrocławiu w niedzielę po południu to był prawdziwy miejski survival.
Jak by tego było mało, wczoraj po odpaleniu samochodu wskazówka ciśnienia oleju nie ożyła - po szybkiej diagnozie okazało się że to czujnik (padł po 1100milach) - w trasie skończyło by się holowaniem - gdybym oczywiście zauważył brak ciśnienia.
Niestety nie obyło się bez problemów - zerwał się pasek klinowy, a poszukiwania nowego we Wrocławiu w niedzielę po południu to był prawdziwy miejski survival.
Jak by tego było mało, wczoraj po odpaleniu samochodu wskazówka ciśnienia oleju nie ożyła - po szybkiej diagnozie okazało się że to czujnik (padł po 1100milach) - w trasie skończyło by się holowaniem - gdybym oczywiście zauważył brak ciśnienia.
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Heh, właśnie szkoda że nie miałem numeru.Trzeba było dzwonić - pożyczyłbym ze swojego.
Przy okazji tych awarii poczułem nagły brak czerwonej kontrolki awaryjnej. Niby wskaźniki pokazywały brak ładowania i wysoką temperaturę ale w sumie nie wiem jak długo tak jechałem. Muszę dołożyć kontrolki: ładowania, ciśnienia oleju i może jeszcze temperatury- dopisuję to do listy modyfikacji.
- mgrajek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 32
- Rejestracja: 2016-04-11, 22:15
- Model: 65 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Vintage Burgundy
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
2 pytania
1. Jaki rozmiar opon z tyłu?
2. Jakie kolektory wydechowe?
PS. bardzo fajny, mam taką posadzke z epoxy w całym domu i wiem że nawet jakby miał 70hp na kołach i 275 z tyłu to też by zakręcił
1. Jaki rozmiar opon z tyłu?
2. Jakie kolektory wydechowe?
PS. bardzo fajny, mam taką posadzke z epoxy w całym domu i wiem że nawet jakby miał 70hp na kołach i 275 z tyłu to też by zakręcił
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
koła 245/60 14"
kolektory Flowmaster Long Tube 1-3/4"
to fakt, można się kręcić tydzień bez zużycia opon.. w sumie to bez szpery trochę to słabo wychodziło, a i umiejętności żadne...
kolektory Flowmaster Long Tube 1-3/4"
to fakt, można się kręcić tydzień bez zużycia opon.. w sumie to bez szpery trochę to słabo wychodziło, a i umiejętności żadne...
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Witam
Super maszynka, nie mogę się już doczekać kiedy u mnie będzie podobnie:)
Mam pytanko ,orientujecie się jak oryginalnie były zabezpieczane wnętrza nadkoli , w twoim projekcie pierwsze co wpadło mi w oczy to wnętrza nadkoli w kolorze nadwozia...chyba nie za wiele pod tym kolorem podbudowane? ,ale może się mylę,daj znać jak to było wykonywane.
Czy nie obawiasz się szybkiej destrukcji tych miejsc (nawet przy niewielkich przebiegach), druga sprawa to myślę (a nawet to przerobiłem:) że drobiny wyrzucane przez tylne opony przy tym wysunięciu szybko "wypiaskują" ci brzegi nadkola i poszycia, chyba że też coś tam wymyśliłeś?
Daj znać jak to u ciebie wygląda ,pozdrawiam
Super maszynka, nie mogę się już doczekać kiedy u mnie będzie podobnie:)
Mam pytanko ,orientujecie się jak oryginalnie były zabezpieczane wnętrza nadkoli , w twoim projekcie pierwsze co wpadło mi w oczy to wnętrza nadkoli w kolorze nadwozia...chyba nie za wiele pod tym kolorem podbudowane? ,ale może się mylę,daj znać jak to było wykonywane.
Czy nie obawiasz się szybkiej destrukcji tych miejsc (nawet przy niewielkich przebiegach), druga sprawa to myślę (a nawet to przerobiłem:) że drobiny wyrzucane przez tylne opony przy tym wysunięciu szybko "wypiaskują" ci brzegi nadkola i poszycia, chyba że też coś tam wymyśliłeś?
Daj znać jak to u ciebie wygląda ,pozdrawiam
kultura techniczna-to lubię
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
W nadkolach była stosowana masa natryskowa, podobnie jak wewnętrzne strony tylnych błotników.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Właśnie....i jak mniemam raczej czarny mat,czy się mylę?
kultura techniczna-to lubię
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
No oczywiście cały dół jest zabezpieczony masą, a kolor był położony na gumę - czego teraz żałuję - już mi się to nie podoba, lepiej było zostawić czarny mat.
A co do kół to niestety mam aktualnie z tyłu chyba 9,5cala i ET wywalone w kosmos, koła wystają poza rant, więc nadkola pochlapane mam bez przerwy... ale nowe felgi 8'' już płyną
A co do kół to niestety mam aktualnie z tyłu chyba 9,5cala i ET wywalone w kosmos, koła wystają poza rant, więc nadkola pochlapane mam bez przerwy... ale nowe felgi 8'' już płyną
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: [Wojtek_80] Coupe 302 V8 1967
Nowy sezon rozpoczęty a w zimie doszły nowe koła, 17'' w porównaniu do starych 14'' robią różnicę
nowy zbiornik paliwa własnej produkcji, oczywiście z nierdzewki o pojemności ok. 80l. (plan jest taki aby na OZM dojechać bez międzytankowania )
zbiornik powiększony do wewnątrz, dzięki temu wyrównałem podłogę bagażnika,
no i białe tarcze zegarów - 100 razy bardziej czytelne od czarnych oryginałów, a i wnętrze się trochę ożywiło
nowy zbiornik paliwa własnej produkcji, oczywiście z nierdzewki o pojemności ok. 80l. (plan jest taki aby na OZM dojechać bez międzytankowania )
zbiornik powiększony do wewnątrz, dzięki temu wyrównałem podłogę bagażnika,
no i białe tarcze zegarów - 100 razy bardziej czytelne od czarnych oryginałów, a i wnętrze się trochę ożywiło