[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-05, 20:19

No widzę je w Pony za 60$, ma to sens tylko ten czas i przesyłka, jak nie będzie wyjścia to też wymienię bo każdą reperaturkę trzeba by było cynować:)

P.S
Może masz 2 poszycia więcej:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-09, 20:39

Pniemy się do góry.
Narożniki bagażnika ,najpierw srebro (na migomat już nie było zakładki:) potem cyna.
Załączniki
IMG_7190.JPG
IMG_7192.JPG
IMG_7198.JPG
IMG_7199.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-09, 20:50

no i "nowa klapa" z 1966r. :) ani jednej dziurki i dwa dni wyjęte z życia,ale warto było:)
No i zero "jednorocznej" szpachli czy żywicy!!
Załączniki
IMG_7200.JPG
IMG_7202.JPG
IMG_7203.JPG
IMG_7204.JPG
IMG_7205.JPG
IMG_7212.JPG


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-02-09, 21:23

poszycia mam tylko dla siebie, ale tak ładnie Ci to idzie że poradzisz sobie i z drzwiami ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: ozzy » 2017-02-09, 22:23

Jak sie oglada taką prace to, az sie same ręce do oklaskow skladaja :)



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-02-10, 00:25

ile czasu dziennie poświęcasz na samochód?? z tępa i jakości prac wychodzi że naprawdę dużo :ok:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-10, 09:24

Bywa,że uda się przesiedzieć 10h, ale rzadko:)
Mam w tym czasie 3 powstające maszyny (w tym dwa całkiem nowe projekty)trzeba coś poprojektować ,pozamawiać, rozdać prace, więc firma nie pozwala na całodzienne dłubanie.No i jeszcze budowa mieszkania na piętrze, dwóch synów (4/8lat) ,szanowna małżonka i grypa od 3tygodni więc jest gdzie rozdawać czas:)
Na szczęście doba ma 24h i staram się codzień urwać 4-5h na Mustanga.
I najważniejsze o czym całkiem zapomniałem...jest jeszcze "sąsiad i kolega z podstawówki w jednym" (bo tak piszę zrobiłem,wyspawałem,wstawiłem:), który jak tylko mu czas pozwala to pomaga w Reaktywacji....znosi moje marudzenie.....już dziękuję a tyle przed NAMI:)
Tak czy owak po zakupie w listopadzie był "cichy kwiecień" w duszy ,ale raczej lipa:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-10, 11:39

Tymczasem wziąłem z półki uszczelkę klapy,żeby ją sobie zamontować "na próbę" żeby po malowaniu nie było niespodzianek, i poległem:)
Jak zamontować:taśma 2-stronna/sylikon/czy jeszcze inaczej?
Jaka jest prawidłowa pozycja: rys1/rys2/czy jeszcze inaczej?
Wybaczcie prozaiczne pytanie ale nie miałem uszczelki i nie chcę skusić.
Sory za jakość rysunku:)
Załączniki
IMG_7219.JPG
IMG_7222.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Wojtek_80 » 2017-02-10, 12:14

Ja kleiłem na kleju w sprayu tak jak poniżej
wstr1_2.jpg
ale chyba klej był do kitu bo po jakimś czasie ''puścił'', poza tym ta uszczelka była marnej jakości (miałem kupiony cały zestaw uszczelek),
zastąpiłem ją uszczelką z allegro i jest o niebo lepsza - w dodatku samoprzylepna (CZARNA EPDM SD-112)
all.jpg
all.jpg (14.98 KiB) Przejrzano 3258 razy



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-10, 14:48

Dzięki!!! czyli szerszą stroną kleimy do klapy i "wycięciem" w stronę centra klapy.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: CzyTyTez » 2017-02-10, 15:08

a ja czekam na wrażenia z 3, 5, 10, 20 lat po położeniu lakieru na cynę :) gdyż tak jak pisali poprzednicy, doświadczenia są bardzo różne :)



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: anbr64 » 2017-02-10, 16:15

Ja kleiłem na ten http://www.cjponyparts.com/3m-super-wea ... ve/p/AD3M/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem czy mozna go kupić w Polsce ale spróbuj. Wszystkie uszczelki mam klejone na ten klej, takze te na drzwiach. Jest świetny. Dobrze trzyma I pozwala w razie potrzeby odkleić uszczelkę bez jej zniszczenia.
Powodzenia
Andi


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-02-10, 16:57

Dzięki za doradzenie kleju, na "przymiarkę" dam taśmę 2stronną, a potem spróbuje klejem.
a ja czekam na wrażenia z 3, 5, 10, 20 lat po położeniu lakieru na cynę :) gdyż tak jak pisali poprzednicy, doświadczenia są bardzo różne :)
Uff..chciałbym już widzieć lakier, choćby z "kalafiorami" na cynie ,ale zawsze to moje kalafiory i moja cyna ..a nie szpachla i żywica!!!!
Jak mawiał Pawlak "kot był mój i z mojej ręki zginął" :)
Aby trud nie poszedł na marne jak wspominałem do lakiernika poszły próbki, wykonane ,dostałem błogosławieństwo -wal śmiało cynę, ja już parę ściepów wycynowałem i pomalowałem:). Więc w razie W, będzie na kogo zgonić:) Oczywiście nie oddam żadnego z narządów, że akurat mnie się uda (doświadczenia jak wiemy różne) ,ale dla mnie warto spróbować.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: anbr64 » 2017-02-10, 17:58

Uszczelke łatwo uszkodzić więc odradzam jakiekolwiek kleje w sparyu, butapreny itp wynalazki. Taśma 2 stronna to rozwiazanie chwilowe bo po pierwsze - nie trzyma I odpadnie po paru dniach a po drugie jest gruba I niekoniecznie dopasujesz uszczelkę, zwłaszcza tą na drzwiach. Popatrz w 3M czy mają I kup od razu oryginalny klej
Pozdrawiam
Andi
Ostatnio zmieniony 2017-02-10, 18:09 przez anbr64, łącznie zmieniany 1 raz.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
lukideluk
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2015-05-28, 12:42
Model: 428 CobraJet 69
Silnik: inny V8
Kolor: Black Jade
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: lukideluk » 2017-02-10, 18:04

Potwierdzam, klej z 3M się sprawdza. Jedna tubka starczy na wszystkie uszczelki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”